ostesaks Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dette drukner vel i alt ps3-kjøret om dagen, men ALTTP er ENDELIG kommet til europeisk virtual console. Oppdaget ikke dette før i natt, men satt å spilte i flere timer. Ble ikke noe søvn på meg gitt. Spillet er helt fantastisk enda. god natt, hehe. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg tror seriøst det blir Wii på meg ja! Må bare få råd til det først Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 endelig kom det! lasta det på fredag. SKikkelig kos å spille det. Har faktisk ikke spilt det før! :S Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har kommet et godt stykke i det siden fredag. Har rundet det på GBA-versjonen på min DS i fjor en gang. Herlig spill. Nyter godt å spillet det på "storskjerm". Har klart fire tempel til nå. Skal prøve å samle alle items denne gang. Er godt på veg. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dette er uten tvil et av historiens beste spill. Det har blitt et par timer på meg óg. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har runda dette spillet. Men fremdeles sitter jeg og leser gjennom all teksten som kommer rullende over skjermen. Jeg håper de aldri begynner med voice-acting i Zelda spill. De få lydene som kommer utav Link og de andre karakterene som vi har i spillene nå er nok. Zelda spillene er som bøker, og det er best å overlate stemmene til fantasien. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja. Jeg liker spill der du kan "lage" stemmene selv. Da er det lettere å se på f.eks. Link, som "deg". Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har venta meget lenge på dette spillet ja, endelig har jeg hele Zelda samlingen komplett. Kan kose meg med samtlige Zelda spill som er gitt ut på konsoll. Tro om jeg gleder meg til påska Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vi skulle hatt en samletråd med alle spill som er gitt ut på VC og de som blir gitt ut. Noen som vil lage en slik tråd? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Finnes en under spørsmål og svar. Wii shop, diskuter klassikerne tror jeg den het. Samt at jeg har opprettet en tråd for anmeldelser av VC spill (med mer) men den er for tiden rimelig dau. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vi skulle hatt en samletråd med alle spill som er gitt ut på VC og de som blir gitt ut. Noen som vil lage en slik tråd? 8234415[/snapback] Vel, vi har jo en tråd på forsida i Spørsmål og svar, konsoll.. Emnetittelen der burde endres, og hele emnet over til "Diskuter spill og tilbehør".. Lagde også et emne til alle Zelda-spill en gang, der vi kunne diskutere osv.. Ble stengt med en gang. Har venta meget lenge på dette spillet ja, endelig har jeg hele Zelda samlingen komplett. Kan kose meg med samtlige Zelda spill som er gitt ut på konsoll. 8234175[/snapback] Du har jo ikke alle da, xD Hva med Four Swords og diverse andre.. Skal få skaffet meg aLttP imorgen eller på tirsdag.. Har hatt litt problemer med nettet osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vi skulle hatt en samletråd med alle spill som er gitt ut på VC og de som blir gitt ut. Noen som vil lage en slik tråd? 8234415[/snapback] Finnes en grei oversikt på de norske nintendo-sidene http://nintendo.no/templates/05.asp?sida=783 Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som har fått hønene på seg enda? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 heads up til alle Zelda komplettister Zelda four swords til 99,50 på platekompaniet.no http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=151038 Lenke til kommentar
Typho Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 *Bestillt* Manglet dette i samlingen. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå