Gå til innhold

Koble til med proxy i bitcomet eller utorrent.

Lutador

Anbefalte innlegg

Hei..

Lurte på om noen kunne hjelpe meg å koble til med proxy i bitcomet eller utorrent??

Grunnen til at eg spør er at eg er på lan og portane funka ikkje helt..

Så visst nokken kan dette her ville det vært fint om de la inn en post kor det blei forklart på en normal måte kordan eg kan gjøre det..

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet!

Vær obs på at piratsnakk ikke er tillatt her! :)

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
:)
Lenke til kommentar

Vær obs på at piratsnakk ikke er tillatt her!  :)

Vær også oppmerksom på at en del av brukerne her er ganske anale..

Men uansett; spørsmålet har ingenting med programmering å gjøre. Dette er kunsten å lage eller modifisere programvare -- bruk av programmer diskuteres et annet sted.

Prøv igjen i et egnet forum, kanskje under programvare eller evt. nettverk. Les nok av innleggene der til å være sikker på at du poster på riktig sted.

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar

Vær obs på at piratsnakk ikke er tillatt her!  :)

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
:)

8233277[/snapback]

Det er vel ikke noe ulovlig i å bruke bittorrent teknologien eller programmene? torrent er kankje mest kjent brukt av pirater, men det er og mye lovlig som blir distrubert ved hjelp av torrent.

Endret av sondrev
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

SpecialForce: først og fremst takk for at du gidder ta opp en gammel tråd som så sårt trenger en utdypning! 1) :wallbash:

Frysning: Jeg har ikke sagt noe annet enn at piratsnakk ikke er tillatt på forumet, og har overhode ikke nevnt noe om bruken av utorrent, azureus, bitcomet m.m. Så det er jo flott at du presiserer det! 2) :wallbash:

Trådstarter etterspør hvordan laste ned torrents via proxy, noe som tyder for meg at han vil laste ned mest mulig anonymt. Hvilke vil være mest interessant for materiale som er underlagt åndsverksloven, og som ikke er tillatt diskutert her på forumet, og som er forbud med norsk lov.

Men for all del, hva faen vet jeg hva en proxy og noen torrent filer kan brukes til? Så her kommer sikkert nørdsa til rescue og kan opplyse oss om det!

Trådstarter har per idag elleve poster, og sikkert hadde enda færre da tråden startet, og jeg ønsket kun i all vennlighet, da han var ny her, å si at han ikke måtte utbasunere for mye for å unngå mod-pisken, noe jeg trodde min koselige smily's gjorde inntrykk av.

Tydeligvis tok jeg feil, da rigide medlemmer av forumet, som ikke ser verdien av å gå rundt grøten av og til, så banalt hisser seg opp over spissfindigheter for å fremheve hva diskusjon.no tillater av omtale.

Likefullt Frysning så er det jo videre så flott at du kan opplyse meg om hvor jeg hører hjemme på forumet, og at jeg burde holde meg der. Og kun for å glede deg så erkjenner jeg nå at det er nok det beste at jeg forblir der.

For selv om man er aldri så uenig så slipper man pubertale bemerkninger som idiot og wannabemob!

Tastaturhelter har aldri vært noe tiltalende uansett!

Og sistnevnte betegnelse som igjen blir så paradoksalt å bruke når man selv inngår for å rettlede andre forumbrukere hva de bør skrive eller ikke!

alle gode ting er 3 :wallbash:

Lenke til kommentar

God fantasi du har, men det du tror eller antar eller ser for deg i søvne gjør ikke denne tråden ulovlig.

Det som står her, bryter IKKE med noe i hele verden.

Hvis du da selvfølgelig skulle føle for å stenge tråder om verktøy, fordi denne skiftenøkkelen er så tung at vi kan spekulere i at trådstarter da pønsker på å slå noen i hodet med den.

Nei, slik fungerer det ikke.

Problemet med folk fra politikk-delen av forumet er at dere kan si utrolig mye uten å si noe. Dere kan argumentere og kverulere i all evighet, tja, nesten som politikere.

Dessuten: Du skal bruke rapporter knappen, ikke poste selv.

Lenke til kommentar
God fantasi du har, men det du tror eller antar eller ser for deg i søvne gjør ikke denne tråden ulovlig.

9081397[/snapback]

Har heller ikke sagt det! Derimot bemerkelsesverdig hvordan du legger mening i ordene mine!

Det som står her, bryter IKKE med noe i hele verden.

Hvis du da selvfølgelig skulle føle for å stenge tråder om verktøy, fordi denne skiftenøkkelen er så tung at vi kan spekulere i at trådstarter da pønsker på å slå noen i hodet med den.

9081397[/snapback]

Igjen så var det kun ment som en hyggelig rettleding for at trådstarter som ny her ikke skulle få mod-pisken. Forsåvidt var siste setning her bare bla-bla....

Nei, slik fungerer det ikke.

Problemet med folk fra politikk-delen av forumet er at dere kan si utrolig mye uten å si noe. Dere kan argumentere og kverulere i all evighet, tja, nesten som politikere.

9081397[/snapback]

Kanskje litt enig med deg her, men mest synes jeg det er synd at du faktisk ikke henger med!

Dessuten: Du skal bruke rapporter knappen, ikke poste selv.

9081397[/snapback]

Igjen så var det ikke noe å rapportere, kun men som en veiledning for en som var ny her.

Og meningen var ikke å havne i en dødfødt diskusjon med rigide forum-medlemmer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...