SteveVice Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen andre som gleder seg til MySims til Wii? Har sittet og sett på disse videoene av hvordan det vil være å bygge ting i spillet og det virker helt genialt. MySims Wii 'Home Building' http://gamevideos.com/video/id/10189 MySims Wii 'Build-a-Thing' http://gamevideos.com/video/id/10199 MySims Wii 'Character creation' http://gamevideos.com/video/id/10188 MySims Wii 'Town' gameplay http://gamevideos.com/video/id/10190 Animal Crossing bør ihvertfall ta med seg litt lærdom av disse creation tools'ene Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dette spillet virker veldig moro! Er det online-støtte på det? Hadde vært moro å løpe rundt og snakke meg andre spillere Eller hva sier dere? PS: Kanskje det blir Nintendo Wii på meg etterhvert gitt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ser interessant ut. Mulig jeg skaffer meg det etter hvert. Liker når utviklere går for egne stilarter i spill. EA ser ut til å være den utvikleren som virkelig tar Wii seriøst. Ubisoft har vært noe slurvete på det feltet. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Helt enig. Animal Crossing har mye å lære. Men AC har sjarm, og det ser ut som om dette spillet har også. Gleder meg til MySims ^ Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Ser interessant ut. Mulig jeg skaffer meg det etter hvert. Liker når utviklere går for egne stilarter i spill. EA ser ut til å være den utvikleren som virkelig tar Wii seriøst. Ubisoft har vært noe slurvete på det feltet. 8234148[/snapback] EA tar alle seriøst. Nå har ikke jeg noe særlig peiling på Wiii, da jeg bare har Playstation og PC, men synes Ubisoft virker å ha vært flinke så langt. Blant annet har de allerede gitt ut to Wii-spill, som enten Wiii er lead SKU eller eksklusivt. Tenker da først og fremst på Red Steel, og Rayman - Raving Rabits. Rayman-reklamen er faktisk den beste Wiii-reklamen jeg har sett, langtifra slurvete. :-) Også mange porter som Open Season o.l. Endret 25. mars 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er ikke dette også til DS? men ser spennende ut dette ja Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som vet utgivelsesdato? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 utrolig men sant! Jeg har begynt å like EA, for de klarer å mekke skikkelig spill som er ment for wii Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har prøvd Sims på PC, men det gikk jeg fort lei av(jobb, skole etc.). men dette så jo nesten litt koslig ut^^ gleder meg Noen som vet relasedatoen? go EA! poorboy' Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har prøvd Sims på PC, men det gikk jeg fort lei av(jobb, skole etc.). men dette så jo nesten litt koslig ut^^ gleder meg Noen som vet relasedatoen?go EA! poorboy' 8235953[/snapback] Ingen fast dato ennå. Skal komme i høst. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Gleder meg allerede! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 27.02.07 EA annonserer utgivelsen av MySims, laget spesielt for Wii og Nintendo DS Den populære spillserien åpner opp for spillernes kreativitet, egne tilpasninger og personlig uttrykk gjennom en ny, sjarmerende rollebesetning Electronic Arts (EA) kunngjorde i dag at selskapet er i ferd med å utvikle MySims™ – det første spillet i en revolusjonerende, ny serie fra utviklerne av bestselgeren The Sims – eksklusivt for Wii™ og Nintendo DS™. MySims introduserer en sjarmerende rollebesetning av vimsete figurer, og setter fokus på kreativitet, muligheten til å forme spillet og den type åpent spill som har begeistret Sims-spillere verden over. Spillerne starter med å lage sin egen leketøyaktige Sim som gjenspeiler personlige stil og holdninger. Mulighetene er uendelige – fra musefletter og baseballcaps, til rastafarifletter og hanekammer – og stilen er ulik noe Sims-spill til dags dato. Ved å låse opp kule nye klær, hårfrisyrer og tilbehør, kan spillerne oppleve spillets utrolige muligheter til å tilpasse og uttrykke… og karakterene er bare begynnelsen! Ved å flytte det tradisjonelle spillet i The Sims over på plattformene til Wii og Nintendo DS, tar MySims spillerne med til en hyggelig men uorganisert by, hvor de – takket være de enkle og unike kontrollene – kan gjøre om på alt og gjøre byen til deres egen. Det er en trøtt by, men spillerne kan gjøre den langt mer dynamisk. Ved hjelp av en rekke byggeklosser, unike mønstre og kreative verktøy, kan spillerne designe møbler og innretninger, tegne nye hus og arbeidsplasser, og omdefinere hele landskapet i MySims! Etter hvert som spillerne utforsker og bygger opp byen, blir de kjent med dedikerte innbyggere som har bodd her lenge, bl.a. den alltid så travle borgermesteren, Rosalyn P. Marshall, og Buddy – hotellets relativt late pikkolo. Når ting begynner å falle på plass, møtes de og velger seg ut noen av de mange fargerike, potensielle innbyggerne. Skal de bygge en restaurant til Gino Delicioso, den italienske kokken, eller skal de hjelpe Ocean Breeze med å sette i stand Yogastudioet hans i stedet? Design er alles domene i MySims. Enten det gjelder å bygge en ny pizzaovn til Gino, eller å ta siste del av jobben med det nye taket til Buddys travle hotell, bidrar enhver lille jobb til at byen vokser. Når byen utvides til nye områder, mottar spillerne spesielle byggeklosser, dekorasjonselementer og mønstre som gir særpreg til de unike kreasjonene. Alle valg som tas forteller hvordan innbyggere og besøkende føler og oppfører seg – alt fra møbler og bygninger til byen som helhet. “Vi ønsker at MySims skal by på en kreativ spillopplevelse folk aldri har sett maken til i et videospill,” sier Executive Producer Tim LeTourneau. “Ved å gi spillerne verktøy til å lage nøyaktig den verdenen de vil i MySims, forsterker vi ideen om at det er spillerne som skaper magien. Kommer byen til å bli et sted for skumle, innesluttede folk – eller kommer den til å yre av latter og glede med Simmer som setter pris på litt moro? Du bestemmer! I MySims er det hva spillerne gjør… som utgjør hele forskjellen!” MySims vil være tilgjengelig for Wii og Nintendo DS mot slutten av 2007. Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå