NitroViking Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 For dette oppsettet skal Dell ha kr 16.581,- er det en grei deal? Jeg er litt usikker. For det første er jeg ikke lysten på Vista, og for det andre lurer jeg på om ikke det er fornuftig å vente til HD DVD blir standard Setter stor pris på tilbakemeldinger og tips PROSESSOR Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T7200 (2,0 GHz, 4 MB L2-buffer, 667 MHz systembuss) redigere OPERATIVSYSTEM Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk redigere KUNDESTØTTETJENESTER Hente og bringe tilbake, bare 1 års service redigere LCD 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife® redigere MINNE 2048 MB 533 MHz tokanals DDR2 SDRAM (2x1024) redigere HARDDISK 160 GB (5400 rpm) SATA-harddisk redigere OPTISK(E) STASJON(ER) Fast, innebygd 8X DVD+/-RW-stasjon inkludert programvare redigere GRAFIKKORT 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS redigere PRIMÆRBATTERI Primært 9-celle 80 WHr batteri Lenke til kommentar
zonko Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Veldig bra spillmaskin du har mekket deg der. Om du velger den dyreste maskinen under underholdning, sparer du en tusing på samme spesifikasjoner. Synes oppgraderinga til 1920-oppløsingen var dyr nå. Om du hadde ringt og sagt du kjøper maskina på flekken om du får den billigere, hadde du muligens fått det. Tror jeg ville gått for vista jeg når man får det ferdiginstallert som her. Smak og behag er det jo, men vista er jo framtida Lenke til kommentar
Arcane23 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe denne maskinen med det samme oppsettet. men er det lurt å vente på hd dvd som han sier ..og dx10 kort ? tenkte å bestille i kveld.. Skal bruke den til film redigering, spilling og se på film (hd or vanlig) (er det firewire tilkobling på denne maskinen?) håper på raske svar Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 når jeg konfiguerer maskinen som den trådstarter har valgt kommer jeg på 15900. ville klart valgt i9400, støyer ingenting og har RÅ ytelse! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har sett folk som har kjøpt samme konfigurasjon til 13-14.000. Les i den store 9400-tråden, så finner du dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå