Turbopus Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hei Jeg er keen på kjøpe en ultraportable som det går ann å spille litt spill på. Har kommet over denne; (selges billigere andre plasser, men var bilde og tekst på komplett sin side) Uansett, lite informasjon finnes om denne på google/hardware/forum, så tenkte høre hva dere eksperter synes om denne. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=333614 Liker også at denne har intergrert optisk stasjon. Finnes kanskje råere ultraportable pcr, men til den prisen? Prøvd å finne ut hvor bra dette skjermkortet er, men ikke helt enkelt. Men bedre enn integrert hvert fall Håper noen har noen tanker om denne, da jeg er keen på å kjøpe en slik en Endret 25. mars 2007 av Turbopus Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Finnes kanskje råere ultraportable pcr 8232877[/snapback] ikke så mange faktisk, men kunne vært interresant å vite noe om vekt og batteritid, fare for at en eller begge disse ikke er så imponerende med tanke på resten Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Finnes kanskje råere ultraportable pcr 8232877[/snapback] ikke så mange faktisk, men kunne vært interresant å vite noe om vekt og batteritid, fare for at en eller begge disse ikke er så imponerende med tanke på resten 8233725[/snapback] Her fant jeg litt mer om den på LG nordic: http://nordic.lge.com/no/prodmodeldetail.d...&model=NOTHING# Dimension(W x D x H) 301 x 226 x 31 ~ 34 (mm) Weight 1.89kg (with a 6cell battery) Står mye mer på den linken Ser det bra ut? Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Da var pc`n bestilt - 5 dagers leveringstid Gleder meg som en unge (tross mine 25 år).... Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Da var pc`n bestilt - 5 dagers leveringstid Gleder meg som en unge (tross mine 25 år).... 8242919[/snapback] Hadde vært fint om du kunne komme med tilbakemeldinger når du får den! Kanskje en brukertest også...? Spesielt batteritid og støy er noe jeg lurer på. Forøvrig gratulerer med ny maskin, tror du har gjort et godt kjøp; LG er etter min erfaring et godt merke. Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Da var pc`n bestilt - 5 dagers leveringstid Gleder meg som en unge (tross mine 25 år).... 8242919[/snapback] Hadde vært fint om du kunne komme med tilbakemeldinger når du får den! Kanskje en brukertest også...? Spesielt batteritid og støy er noe jeg lurer på. Forøvrig gratulerer med ny maskin, tror du har gjort et godt kjøp; LG er etter min erfaring et godt merke. 8244587[/snapback] Virker som en veldig årleit maskin. Kan umulig bli verre enn min gamle komplett MSI S270. Den måtte jeg levere inn 4 ganger iløpet av et år.... Håpløst! Men fikk nettopp hevet kjøpet, godt at komplett tok problemene seriøst og ikke satte seg på bakbeina hva gjalt heving av kjøp. Bra jobba! Uansett, skal se hva jeg får til av brukererfaringer Bare å spørr hva dere lurer på, så skal jeg prøve å svare. Jeg er ingen ekspert, men har hatt over 10 datamaskiner i mitt liv, så noe må jeg da ha plukket opp KM Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Da har jeg bestilt samme maskinen, har du fått noen oppdatering på hvor lang leveringstid det er på den? Jeg bestilte fra pcutstyr.no, siden de var en del billigere. Skal bli deilig å bytte ut macbooken min med denne, ikke at det er en dårlig maskin, men programmene jeg bruker i skolesammenheng fungerer ikke i OS X, dualboot ble bare styr. Ellers så satser jeg på at ikke batteritiden er så alt for dårlig pga. ATI brikken.. Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Da har jeg bestilt samme maskinen, har du fått noen oppdatering på hvor lang leveringstid det er på den? Jeg bestilte fra pcutstyr.no, siden de var en del billigere. Skal bli deilig å bytte ut macbooken min med denne, ikke at det er en dårlig maskin, men programmene jeg bruker i skolesammenheng fungerer ikke i OS X, dualboot ble bare styr. Ellers så satser jeg på at ikke batteritiden er så alt for dårlig pga. ATI brikken.. 8253022[/snapback] Jeg fikk nettbutikken til å sjekke opp leveringstid. De kunne ikke gi meg 100% svar pga de var avhengig av LG/leverandør. Men de var rimelig sikker på at innen en uke hadde JEG pcn. De mente de ville fått beskjed (da de ringte) om det var en veldig "fiktiv flyttbar dato". Jeg tror skjermkortet der yter mer enn bra nok for mitt bruk hvert fall. Leste en test av det, og ble imponert. Sitter hos søster nå, og har ikke logg på hvor jeg kom over den testen. Jeg er spent på batterikapasiteten jeg å. 6cell bør uansett duge til to timer eller no Vi får krysse fingra Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Fikk melding i dag om at denne varen ikke kunne leveres fordi den var "utgått" fra pcutstyr. Den har jo ikke kommet inn på lager engang. Den har forsvunnet fra norek.no og komplett.no i tillegg. Kjipt! Alternativer? Finnes jo ikke andre 12" med skjermkort til en fornuftig penge.. Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Grr, fikk samme beskjed idag. Hva er alternativet under 14"? Mest lyst på 12", til nød 13". Med optisk stasjon og ikke svin dyr... Ser ikke bra ut dette Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har også veldig lyst på en slik pc. Trenger en liten og lett bærbar som kan spilles på. Håper at HW.no kommer med en test snart. Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Har også veldig lyst på en slik pc. Trenger en liten og lett bærbar som kan spilles på. Håper at HW.no kommer med en test snart. 8294435[/snapback] Virker på meg som at ASUS W7J er beste alternativ... Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Har også veldig lyst på en slik pc. Trenger en liten og lett bærbar som kan spilles på. Håper at HW.no kommer med en test snart. 8294435[/snapback] Virker på meg som at ASUS W7J er beste alternativ... 8295419[/snapback] Da ble 1stykk ASUS W7J bestilt. Får den i morgen lovte butikken ---- - Da står pakken på kjøkkenbordet Endret 4. april 2007 av Turbopus Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jess, da var LG Z1 tilbake på komplett sine sider igjen, men med en litt annen prosessor. Core Duo T2350 istedenfor Core 2 Duo T5300, ytelseforskjellen kan da vel ikke være så formidabel. Har bestilt på nytt og satser på at de har tenkt å levere den denne gangen! Lenke til kommentar
GetOnline.no Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hva med denne? http://www.dinside.no/php/art.php?id=374303 Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skulle jeg hatt en tablet-maskin måtte den først og fremst vært mye lettere enn denne, ser for meg å bruke maskinen som er notatbok. Å holde den med den ene hånden og skrive/tegne med den andre. Måtte blitt noe sånt som denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=332664 Har egentlig ikke noe stort behov for noe sånt som dette, da håndskriften min ikke ligner grisen. Tror ikke en datamaskin er noe bedre enn et menneske til å tolke den, skriver heller ting inn maskinelt da. Ellers så har jeg så mye dårlig erfaring med HP/Compaq-maskiner at det aldri kunne falle meg inn å kjøpe noe hos det selskapet igjen. En kamerat kjøpte nylig en av de nye laptop-modellene de har, den har vært inne på service to ganger nå og den er 1/2-år gammel. Hadde egentlig tenkt å bestille Dell Latitude D420 nå, en annen kamerat kjøpte denne i høst og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte denne istedenfor MacBooken da. Siden den hadde samme specs som i høst og ikke sunket noe i pris tenkte jeg heller jeg fikk vente litt og se. Så dukket denne LG'en opp igjen og da var det bare å bestille på nytt, den har egentlig alt jeg trenger. Er litt redd for at skjermen ikke skal være top-notch, men jeg får ta å sammenligne med macen når jeg får den og legge ut noen bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå