Gå til innhold

ASUS A8N-SLI SE seier Piiiip, pip-pip

inken

Anbefalte innlegg

Heizann.

Eg har eit ASUS A8N-SLI SE hovudkort. Etter å ha køyrt ein biosoppdatering (den siste reknar eg med) så får eg berre tre pip. Eg får ingenting opp på skjermen i det heile.

Eit langt pip og to korte: :// Piiiiiiiiiiiiiiiip, pip-pip. :// Om att og om att.

Korleis kan eg få liv i faenskapet att? Er det mogleg å resette bios til sin tidlegare glory ved bruk av jumpere, usb-pinne eller noko liknande?

Mvh Tor

Endret av inken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skru av pc dra ut støpsel, ta ut batteriet flytt jumper. Vent litt flytt jumper tilbake sett inn batteri og start opp  :)  Burde funke....

8232857[/snapback]

prøvde det. men det hjalp ikkje. leste i manualen at det skulle resette settings og klokke, men ikkje sjølve bios.

Lenke til kommentar
Et lang og to korte er vel en kode for at noe er galt med bilde signalet.

Sjekk om skjermkortet står godt nok ned i sokkelen. Hvis det gjør det så bør du prøve et annet skjermkort.

8232930[/snapback]

skal prøve det. har herja litt med grafikken.

Lenke til kommentar

no har eg kobla til alt av vifter (kjører egentlig vannkjøling). no får eg 50/50 oppstart med pipelyder og evt ein oppstart utan pip. men ikkje noko bilete å henta i båe tilfella. kan eg anta at grafikkkortet er kjørt?

har også prøvd å resette cmosen. merkelig at dette problemet skal oppstå etter at eg har flashet. blir gal

faen steike så irriterande.

Endret av inken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...