Skogslik Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Eg tenkte eg skulle kjøpe meg slike MS points på Xbox live siden det er mye billigere enn og kjøpe i butikken. Skal betale med visa men det går jo ikkje :S Noen son har ide til hva som kan være feil? kan godt verr eg taster inn no feil for eg har ikkje gjort det før der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kanskje du har Visa Electron? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kanskje du har Visa Electron? 8232793[/snapback] Haha, "snikpellik". Sjekk om du har tastet inn tallene riktig og om du har penger på kortet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 hehe nei er ikkje Visa Elektron. jo alt skal være rett, men den dere Vertification code eller noe, 3 tall. vet ikkje helt vilken kode det er da men har testa de fleste som kann passe. Er ikkje mitt kort så kan ikkje stort me det. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er din adresse på Xbox Live, adressen til korteier den samme da? Om du lurer på hva Verification Code er, så er det de nummerene som står til høyre i underskriftsfeltet. Det er er 7 tall der (XXXX XXX) det er kun de 3 bakerste som gjelder. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Verification code er de 3 SISTE siffrene som står i nærheten av underskriften på kortet. På mine Visakort er disse siffrene kursive, og jeg har alltid brukt de 3 siste siffrene. Se her: http://www.ems-ce.com/verify.htm Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Tusen Takk Og adressen skal stemme den, men kan ver det ikkje er penger på kortet, det er ikkje mitt som sagt. Endret 25. mars 2007 av gas Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Tusen Takk Og adressen skal stemme den, men kan ver det ikkje er penger på kortet, det er ikkje mitt som sagt. 8233347[/snapback] Ja, det kan være problemet også Om du har tastet inn alt riktig, så er det nok mest sannsynlig at det ikke er nok penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå