CIder Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei alle! Vi hadde for en stund siden barnedåp og nå føler vi det er på tide å tenke på å sende ut takkekort med bilde av dåpsbarnet. Problemet er bare at far var litt stresset under dåpen og ikke tenkte på at vi skulle ta noen ordentlige bilder av lillejenta alene. Istedenfor er hun avbildet i armene til diverse familiemedlemmer. Er det noen her inne som er flink i photoshop å kanskje kunne klipt bilde til slik at vi får henne alene på bildet?. Er utrolig takknemlig for all hjelp og respons! Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 dere trenger ikke å svare på denne da jeg har tatt på meg oppgaven. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jo, det gjør jeg. Dette forumet er fullt av hjelpsomme sjeler. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis du kunne lagt ut bilder så kunne jeg prøvd meg.... Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis du kunne lagt ut bilder så kunne jeg prøvd meg.... 8252343[/snapback] Ja gjør det. Slik at du kan få best hjelp Lenke til kommentar
CIder Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Tusen takk til alle som var villige til å hjelpe, men "la7tma" fikset biffen og vel så det!. Nå er kortene ferdige og påske-roen er berget. Jeg digger hjelpsomme mennesker... God påske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå