benbeni89 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har oppdatert biosen.. Kan det være pga. jeg har klokket? Er jo mange andre som får den og da, som sikkert ikke har klokket.. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det kan henne det er på grunn av du har clokka PC-en din, hadde det samme problemet med PC-en min at det gikk i blåskjerm eller frys og då oppdatere eg biosen og sette opp instillingane i BIOS'en hatte visst ein del og og seie er ikkje so bra viss alt står på auto fann eg ut. Har du sjekka ut tempraturen på PC-en din? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvilken skjermkort driver versjon bruker dere? Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ok. Jeg har ikke alt på auto i bios. Har stilt på det meste der, og kjørt 12 timer i prome95, og den var stabil der. Tempen er fin den.. Husker ikke helt nå hvilken versjon (er ikke hjemme nå), men har og prøvd den nyeste.. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ok. Jeg har ikke alt på auto i bios. Har stilt på det meste der, og kjørt 12 timer i prome95, og den var stabil der. Tempen er fin den.. Proev aa resette bios tilbake til defaulte verdier Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har akkurat det samme problemet. Det kom etter at jeg satte 2GB ekstra ramme brikker inn. Jeg har klokket min cpu ja. Så jeg skal prøve nå å stte ned klokken litt og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Klokka ned til 3ghz. Ikke fått noen bluescreens ennå. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har kjoert stablt paa 3.4ghz lenge naa. Spiller for tiden HL II og ingen blue screen whatsoever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå