Olaominan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Når jeg tar en omstart av maskinen så henger XP seg opp ved "Windows avsluttes" meldingen, ender til slutt med at jeg må ta en hard reset. Noen som har en idé om hva som kan være årsaken til dette? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Sikker på at den henger seg opp? Hos oss tok det opptil en halv time da vi hadde mye på C: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du kan prøve å kjøre alt av rensingprogramvare og se om det hjelper. Ccleaner for cookies/unødvendige filer/registerrens Spybot - Search and Destroy for spyware Du finner alle programmene her. Lenke til kommentar
Olaominan Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Nå har jeg kjørt "alt" av renseprogrammer og optimaliseringsprogrammer men problemet eksisterer fortsatt. Dette fenomenet er visst kjent og MS lanserte en patch for dette, problemet er beskrevet her. Denne patchen er ikke tilgjengelig lenger men ble implementert i SP1. Nå har det seg slik at det ikke er mulig å installere SP1 etter SP2. Jeg fant patchen på Toshibas sine support sider, men ikke på norsk, får ikke installert pga. av feil språk. Finnes det en mulighet for å løse dette uten å reinstallere xp, for så å oppdatere med SP1(a)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå