Senkl Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, jeg er på jakt etter en PC for spilling. Spill jeg er ute etter å spille er Supreme Commander, C&C Tiberium Wars, Age of Conan, World of Warcraft, Crysis, altså nye spill som krever endel. Jeg vil gjerne ha tak i et DX10 kort og Vista. Jeg trenger neppe mer enn 250 GB harddisk. Skjerm kan jeg gjerne ta hvis det er billig eller en del av pakka, men ellers er det ikke så viktig, jeg foretrekker heller en god PC. Tastatur, mus etc. har jeg selv. Jeg foretrekker en pakke PC, altså en jeg ikke bygger selv. Om den er stille eller ikke er ikke det store problemet, så lenge det ikke er en gressklipper. Vel, har sett at en del har skrivd Intel eller AMD, så jeg får si at jeg foretrekker ingen av de. Noe jeg kan legge til er at jeg har ingen planer om å overklokke. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hva med denne eller denne...Begge er jo ganske bra pc`r til den prisen du tenkte deg ....... Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Seriøst, kan jeg spille pc og FÅ 10000 kr?? Neida, komplett.no sin ser bra ut den, hvis du bytter ut skjermkortet med 8800gts. Evt. kan du ta bort skjermen for 2000 ca av prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå