trulsmoen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, jeg har en laptop (acer aspire 5000) som ikke starter opp. så å si ingen ting funker. -linux cd booter ikke -feilmeldingen "operating system not found" under oppstart -feilmeldingen "installasjonsprogrammet fant ingen hardiskstasjon" under xp installasjon -har recovery cd'r, men de funker heller ikke har ultimate boot cd,men skjønner ikke veldig mye av den noen som veit hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, jeg har en laptop (acer aspire 5000) som ikke starter opp. så å si ingen ting funker. -linux cd booter ikke -feilmeldingen "operating system not found" under oppstart -feilmeldingen "installasjonsprogrammet fant ingen hardiskstasjon" under xp installasjon -har recovery cd'r, men de funker heller ikke har ultimate boot cd,men skjønner ikke veldig mye av den noen som veit hva jeg kan gjøre? 8232451[/snapback] Sjekk i BIOS om den ser hdd. hva har du gjort får å få den til å ikke fungere? Har du formattert hdd? Lenke til kommentar
trulsmoen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) hmm, bios fant ikke hdd...har heller ikke gjort noe , bare blei sånn en dag hva skal jeg gjøra vis BIOS ikke finner hdd da? Endret 25. mars 2007 av trulsmoen Lenke til kommentar
trulsmoen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 nå trur jeg den stakkars lille harddisken kvelder snart å høres ut som ei vekkerklokke under oppstart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå