Kalle Klon Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har et Asus HW med ganske ny bios. Jeg bruker Asus Probe til og lese av teperaturen. Men da jeg prøvde Aida32 viste den 14 graders forskjell fra Probe. Hva kan jeg stole på????? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Slike programmer er vel svært skjelden til å stole på. Ta heller å skaffe deg et termometer fra microplex eller elfa og lignende forettninger og mål selv. Kan hende du får deg et sjokk da ja :wink: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Sammenlign med BIOS. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: sedsberg skrev (2002-12-14 16:09):Sammenlign med BIOS. Da må han reboote og CPU-temperaturen kan synke ganske så drastisk i mellomtiden. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Er bare å sammenligne Idle-temperaturen det. Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Hvor setter jeg sensoren til slike eksterne termometre som man kan kjøpe på Microplex. Det går vel ikke og legge den mellom prosessor og kjøler Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Du legger sensoren så tett inntil kjerna du klarer, uten at den kommer imellom kjerna og kjøleribba. Kan feste den med litt termisk lim eller noe.. Går også an å feste den under CPU'en har jeg hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå