Nico77 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Nå har jeg sjekket hvilket format den er på . Det er en FAT32 på mp3 spilleren. Nå har jeg prøvd å skru av "usb charging" på den og det skjer ingenting. Trykker på trekant knappen og det skjer ingenting. Noen som har noen gode forslag på hva jeg kan gjøre nå? Jeg har og lagd mappe som heter PS3 og undermappe som heter music. Ingen verdens ting skjer Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Ingen som har noen gode forslag på hva jeg kan gjøre for å få tilgang til mp3-spilleren til PS3? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Vanskelig å svare på, for den burde ha funket by now. Du kan prøve å bytte på usb-portene uten at jeg tror det skal ha noen innvirkning! Hvilken firmware bruker du forresten? Selv bruker jeg 1,29 (japansk) og den funker. EDIT: leif Endret 6. april 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har den siste europeiske versjonen. Skal jeg heller legge inn den japanske versjonen? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har den siste europeiske versjonen. Skal jeg heller legge inn den japanske versjonen? 8327045[/snapback] Du kan jo prøve. Tviler på at det funker, men verdt et forsøk =) (1.29J) Du kan jo stikke på irivers forum, er heftig mange geeks der som sikkert kan hjelpe deg. Gi gjerne tilbake melding hvordan det går Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Nico77: finner ps3en mp3 spilleren? Endret 6. mai 2007 av viul007 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er som er litt rart er at den har fungert fett på min ps3 hele tiden, men da jeg prøvde å koble den til forrige gang (en del uker siden), så funka den ikke. Rart det der altså.. skal prøve å feilsøke litr =) Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 viul007: Jeg har nesten gitt opp med å prøve. Det fungerer ikke. Skal prøve en siste gang å legge inn den japanske versjonen på Iriveren. Så håper dette vil funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå