cerox Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hjelp!!! min pioneer DVD-spiller (pc) fikk ny firmware av FooFigthers cd'en :smile: da denne stod i da eg startet brenneren. Er det sånn at musikkbransjen skal kunne ødlege fult lovlige DVD-spillere og nå??? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 EFN tilbyr gratis hjelp med å skrive politianmeldelser til norske forbrukere som har fått skadet sitt avspiller- eller datautstyr av kopisperrete CD-plater. LeD Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 *host* *bullsh?t* dvdspilleren skiftet firmware når du startet brenneren??? imponerende! min dvdspilleren prøvde å hoppe ut vindauget :wink: Lenke til kommentar
cerox Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: host* *bullsh?t* dvdspilleren skiftet firmware når du startet brenneren??? imponerende! min dvdspilleren prøvde å hoppe ut vindauget ---------------------------------------------------- hehe. dette imponerte i hvertfall meg.... la meg utdype litt. da eg startet maskina kom den til "Boot from CD-rom (les:DVD)" da stoppa den men dvd'n las av plata. men maskina ville ikkje fortsette. tok ut plata og den fortsatte med en gang. Har og oppdaget at Win2k ikkje vil bote med musikk cd frå BMG i maskina. (en god ting med microdoft er at dei heller ikkje liker denne kopibeskytelsen.... hehe. Lenke til kommentar
cerox Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 OI. hehe beklager den der skrev vist litt feil (fått ny brenner skjønner du) mente pc'en :???: Lenke til kommentar
format c: Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Spørsmålet er om folk kommer til å gidde å kjøpe musikk når de risikerer å få ødelagt avspillingsutstyret. Selv er jeg skeptisk, selv om mange kopisperrer er enkle på gå rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå