begz Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg skrudde på pcen og nå fungerer ikke tastaturet mitt lengre! Det lyser at caps locken er på, og tastaturet fungerer før jeg kommer inn i windows. Det går ikke ann å laste ned nye drivere heller.. Skjønner ikke noe som helst av dette. Og når jeg skal kjøre dataen i sikkerhetsmodus, så kommer det ikke frem sikkerhetsmodus når jeg trykker F8. Da kommer det bare "removeable disks" ting.. -Finnes det andre måter å kjøre pcen i sikkerhetsmodus på? -Hvorfor fungerer ikke tastaturet mitt i windows, men før? -finnes det noen andre måter å fixe problemet på? Endret 25. mars 2007 av begz Lenke til kommentar
begz Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 ingen som vet svaret her.. Lenke til kommentar
begz Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Kommer du inn i bios? 8240967[/snapback] bios er farlig Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Lol bios biter ikke. Lurte bare på om tastaturet virkelig fungerte før windows startet. Bare prøv det for å se om det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå