Zeph Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ok, skal kanskje si meg enig at jeg var litt vel "streng" mtp prisen, men jeg tok utgangspunkt i meg selv (har en 2 år gammel maskin) og oppgradering av denne. I tillegg til det jeg har ramset opp så vil jeg jo trenge et kabinett+psu til rundt 1000,- Og da er vi jo i nærheten av 5k uansett... Ting som harddisk, windows, mus, tastatur og dvd-brenner ville jeg ha tatt med fra min gamle maskin. 8264321[/snapback] Kvifor skulle du kjøpe ein komplett PC når du kun har behov for litt ny maskinvare? Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 tja... turbocache betyr vel at skjermkort deler minne med DDR2 minnet =) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ok, skal kanskje si meg enig at jeg var litt vel "streng" mtp prisen, men jeg tok utgangspunkt i meg selv (har en 2 år gammel maskin) og oppgradering av denne. I tillegg til det jeg har ramset opp så vil jeg jo trenge et kabinett+psu til rundt 1000,- Og da er vi jo i nærheten av 5k uansett... Ting som harddisk, windows, mus, tastatur og dvd-brenner ville jeg ha tatt med fra min gamle maskin. 8264321[/snapback] Du er altså ikke ola nordmann når du kjøper pc. Mao burde du ikke tatt en sammenligning som var relevant for deg, og presentert den som den rette løsning for ola nordmann . tja... turbocache betyr vel at skjermkort deler minne med DDR2 minnet =) 8264792[/snapback] Dette er off topic, men turbocache er en løsning fra nvidia hvor et grafikkort har en del dedikert minne, samt noe delt. Dette betyr at den kan bruke det dedikerte minnet til "hurtige" operasjoner, samt de lengre trege kan den bruke det delte minnet til. Altså langt bedre enn standard integrert drit. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skjermkortet er noe treig møll ansett hva du kaller det. Sjekk da at du har en ledig pci-e port på hk (ikke alltid tilfelle på slike pc'er). Det mest positive jeg har å si om Packard Bell pc'er er at de har gode og stillegående PSU. Oppgitt Watt er ikke tullewatt som hos f.eks. Q-tec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå