Simen1 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I natt gikk Norge over til sommertid. Kl 2 i natt skulle man stille klokka til 3. Slik stiller du sommertid i forumet: Klikk på kontrollpanel i menyen Klikk på foruminnstillinger Kryss av for aktiver sommertid Klikk på oppdater mine innstillinger Se på bildet her hvor dere finner knappene: OPPDATERT: Det er ikke lengre behov for å stille inn sommertid i foruminnstillingene manuelt for hver bruker. Klokka på forumserveren er stilt til sommertid og vil virke for alle tidssoner. Dette er gjort for at alle skal slippe å stille dette på egenhånd. Det skal (ulogisk nok) ikke være krysset av for "aktiver sommertid" i foruminnstillingene. Sommertid-knappen kommer trolig til å bli fjernet etter hvert. (Fjerningen har ikke topp prioritet så det kan nok ta sin tid.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Skal gjøre dette så snart som mulig Takker for informasjonen Endret 25. mars 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Blir feil her om eg aktiverer den knappen. Klokka er no 14:04, krysser eg av den blir klokka 15:04. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Blir feil her om eg aktiverer den knappen. Klokka er no 14:04, krysser eg av den blir klokka 15:04. 8232815[/snapback] Samme her, klokka går riktig hvis jeg lar vær å huke av for sommertid. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Stiller meg i rekken bak Chris_LoX og Zeph. Trenger ikke hake av det, det gjør klokka feil bare x] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Blir feil her om eg aktiverer den knappen. Klokka er no 14:04, krysser eg av den blir klokka 15:04.8232815[/snapback] Redigert: Nå får plutselig jeg også gal klokke om jeg skrur på sommertid. Jeg lurer på om det er en annen admin som har rotet litt med klokka her.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg har fått beskjed om at klokka er stillt sentralt så da skal altså sommertid-knappen være av. (Merkelig nok). Siden det ikke lengre er behov for å stille dette manuelt så vil sommertid-knappen bli fjernet en gang. (Det er ikke topp prioritet så det kan nok ta sin tid) Redigert: Første innlegg er oppdatert. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Bra at dette blir gjort automatisk Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hadde glemt at vi skulle stille klokka i dag Lenke til kommentar
Boye Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) hahaha, jeg også! Holdt på å programmere et værmeldingsprogram med en skokk værdata, kunne ikke forstå HVORFOR klokkeslettene ble så gale! Tokk meg flere timer før jeg så på dataklokken og mobiltelefonen og...oj, 1 time fram ja, da stemmer jo alt så mye bedre Endret 25. mars 2007 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå