Gå til innhold

Forumklokka og sommertid

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I natt gikk Norge over til sommertid. Kl 2 i natt skulle man stille klokka til 3.

Slik stiller du sommertid i forumet:

• Klikk på kontrollpanel i menyen
  • Klikk på foruminnstillinger
  • Kryss av for aktiver sommertid
  • Klikk på oppdater mine innstillinger

Se på bildet her hvor dere finner knappene:

post-3851-1174816242_thumb.png

OPPDATERT: Det er ikke lengre behov for å stille inn sommertid i foruminnstillingene manuelt for hver bruker.

Klokka på forumserveren er stilt til sommertid og vil virke for alle tidssoner. Dette er gjort for at alle skal slippe å stille dette på egenhånd.

Det skal (ulogisk nok) ikke være krysset av for "aktiver sommertid" i foruminnstillingene. Sommertid-knappen kommer trolig til å bli fjernet etter hvert. (Fjerningen har ikke topp prioritet så det kan nok ta sin tid.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Skal gjøre dette så snart som mulig :thumbup:

Takker for informasjonen :)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Blir feil her om eg aktiverer den knappen. Klokka er no 14:04, krysser eg av den blir klokka 15:04.

8232815[/snapback]

Redigert: Nå får plutselig jeg også gal klokke om jeg skrur på sommertid. Jeg lurer på om det er en annen admin som har rotet litt med klokka her.. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har fått beskjed om at klokka er stillt sentralt så da skal altså sommertid-knappen være av. (Merkelig nok). Siden det ikke lengre er behov for å stille dette manuelt så vil sommertid-knappen bli fjernet en gang. (Det er ikke topp prioritet så det kan nok ta sin tid)

Redigert: Første innlegg er oppdatert.

Lenke til kommentar

hahaha, jeg også! Holdt på å programmere et værmeldingsprogram med en skokk værdata, kunne ikke forstå HVORFOR klokkeslettene ble så gale! Tokk meg flere timer før jeg så på dataklokken og mobiltelefonen og...oj, 1 time fram ja, da stemmer jo alt så mye bedre :)

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...