andylove Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Les denne tråden, søk gjerne i denne tråden også. Mest av alt kan du se på bildene hvordan vi andre har gjort det. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg vet jo svaret på harddisk og når antec ble laget men ikke etterfølgeren. eller er det en feil i spm ene? skulle det ståt p190? Lenke til kommentar
brg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg vet jo svaret på harddisk og når antec ble laget men ikke etterfølgeren. eller er det en feil i spm ene? skulle det ståt p190? Nope, p190 er ikke etterfølgeren. Den som leter finner svar. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er bare å søke på hver av dem, så ser du hvem som får det riktige treffet ^^ Lenke til kommentar
s13 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Ser at P190 begynner å tynnes ut på lagerene, er Antec trege til å levere, eller er det oppgradert utgave på gang?Skulle akkurat til å bestille hos leverandøren min, men hadde forsvunnet fra prislisten der (var der i forrige uke). Ser også ut som det er rimelig lite av P182 på lager rundt forbi nå. Og de få som har koster 400-500kr mer enn det jeg gidder gi PS: Noen som ville bytte et P190/P182 mot et CM Stacker 830 alu (og alternativt et pent misbrukt Mist 600w). Så nå at den er forventet 16.06 hos leverandøren min, så da er det vel bare å bestille igjen;) Endret 12. juni 2008 av s13 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jammen for svarte, nå kan du jo vinne et på forsiden her! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jammen for svarte, nå kan du jo vinne et på forsiden her! du kødder! Endret 13. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Her en dag dukket plutselig et spørmål opp i hodet på meg: Hvor mange harddiskplasser er vibrasjonsdempet i Antec P182? Har prøvd å søke, men det er flere alternativer som går igjen: fire, seks og åtte. Hvilket svar er av korrekt art? Endret 13. juni 2008 av _Link Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke si det! Det færre som vet svaret, det høyere sjansene for at DU vinner! No offense. Its just business x] Lenke til kommentar
s13 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jammen for svarte, nå kan du jo vinne et på forsiden her! Pratet om P190 jeg da Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 høy varmeutvikling i p182 kabinettet mitt ! jeg poster egentli for å spørre om flere har dette problemet og om det er noen som har en løsing. saken er at jeg sliter meg høy varme på skjermkortet. det kan gjerne være skjermkortet sin feil, og det bidrar nok mye, men det er nok harddisk-løsning som er største problemet. 4 harddisker i nederste kabinett blir for varmt så jeg har fordelt de med 2 i nedre og 2 i øvre. men da begynte skjermkortet å klage ! jeg legger ved et bilde som viser hvordan jeg har det, det er rimelig trangt der inne ! harddiskene er altså glovarme hele tiden selv om antec-viftene går på medium (high er nekt da dette skulle være et stille kabinett i følge anmeldere og produsent) PS: har stripsa en 120mm vifte øverst i front som blåser direkte mot ram og cpu og der kommer det masse luft, men luften klarer altså ikke å passere harddiskene særlig bra. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Har du plassert en vifte foran harddiskene i det nedre stativet? Hvis ikke, sjekk her. Endret 13. juni 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 håper du ikke har rydda ennå. Ta kablene bak hovedkort plata og du svarer masse temp!!! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Forresten, jeg fikk til DVD-brennern. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 håper du ikke har rydda ennå.Ta kablene bak hovedkort plata og du svarer masse temp!!! de ledningene som kan gå bak, går bak. resten har jeg lagt forran fordi de ikke er lange nok eller det er for fult bak hovedkortet til at jeg får igjen døra (!), det kommer uansett ikke noe mer luft fram om jeg fjerner de ledningene fordi det er ca 0 luftgjennomstrømning forbi harddiskene. hvis dere har tips eller bilder til hva jeg kan gjøre så hadde det vært fint. ledningrot er nok ikke det største problemet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har veldig fin luftgjennomstrømning i mitt P182. Null støv etter 3 uker. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men støv blir det garantert Er et halvt år siden jeg rensket kabinettet mitt og det er skummelt mye støv inni det nå Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hehe, blir forhåpentligvis enda bedre for meg nå, med nye vifter i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå