Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke se at Antec P182 er utsolgt eller ikke leveres mer. Både Direkteshop, Netshop og multicom har på lager. Koster ca 1000,- hos Netshop, og det er jo billig?

Men det overrasker meg ikke mye om det kommer en revidert utgave, som det gjorde med P180, og at vi får se noen nye løsninger eller noe. Får bare vente å se, tenker.

Av P182? Er ikke P182 en revidert utgave av P180?

Lenke til kommentar

Leste nå testen til Antec Mini P180. Det forundret meg at det bare er plass til 2 harddisker i harddiskrammen med krybber. Akkurat slik som det er i P180 som jeg har. Det ville fint gått inn 3 harddisker der. Finner det veldig underlig.

Egentlig kunne jeg tenkt meg samme type harddiskoppsett som Antec Sonata III 500 kabinettet har. Kansje med plass til 8 harddisker og samme type kjøling i front som P180/182 har. Det hadde vært flott. Jaja.. blir spennende å se hva de kommer med i fremtiden.

Lenke til kommentar

Hei! Har et antec p190 kabinett, har plassert 2 harddisker i det øverste "stativet" og 3 i det nederste. Har en 120mm vifte foran på det øverste, men jeg finner ikke ut av hvordan jeg skal plassere en 120mm der nede? Noen som kan forklare det? :blush: (står ikke at det går å sette på vifte der engang i instruksboken).

Legger til bilder..

208453.jpeg

208454.jpeg

208455.jpeg

Lenke til kommentar
Det er faktisk ikke ment av Antec at du skal ha vifte der nede, men det er mulig å modifisere så du får inn en 120mm.

Det ligger bilder et stykke bak i tråden. Jeg fant det ikke nå, men har liten tid til å lete.

EDIT: Jeg fant jeg fant

Takk for linken, da var den vifta på plass og temp på hdd gikk ned ca 7 grader :)

At antec bare lot den muligheten være begriper jeg ikke nå som nesten alt var perfekt.

Slik ser det ut,

a4.jpg

a1.jpg

a2.jpg

a3.jpg

Fikk rydda de meste kablene.. ;)

Eneste jeg trenger nå er et gitter så jeg kan få det plassert på sidedøren så strømforsyningen får bedre luft, noen som vet hvor man kan få kjøpt det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Synes det ser ut som han har bommet på dit optiske egentlig skal være. Prøv å ta den ut, og sett den litt lavere inn i kabinettet.

Han har ikke bommet på hvor det optiske drevet skal være, men han har brukt feil skruehull i det optiske drevet, han har brukt de nederste skruehullene, men for og få drevet til og passe skikkelig må en bruke de øverste.

Lenke til kommentar

Hei:D Jeg har et lite spørsmål som jeg tror passer her, jeg har kjøpt en Corsair HX1000 watt PSU og lurer på om jeg bør sette denne med viften ned eller opp? den er ganske lang så om jeg setter den med viften ned, blir kanten på det "stativet" som holder den oppe liggende midt på vifta. noen som har samme PSU eller vet noe om det så blir jeg glad for det. Jeg har et P182 så det er klart;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...