Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om dette kabinettet er noe for meg da jeg skal ha maks to harddisker i pcen min (ellers gamer-oppsett, med ~600 W PSU++). Kunne tenkt meg et som er litt mindre og lettere, men støydemping setter jeg veldig høyt! Noen som har forslag til alternativer?

Lenke til kommentar

Så et bilde av en p182 hvor et 8800gtx skjermkort sat i og de brukte den øverste harddisk ramma. Da var det helt jevælig trangt men hvoran er det i p190?

Er det plass til 9800gtx og 2 hardisker i den øverste ramma i p190 sort?

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

hmm, nå skal jeg ikke være så bombastikk (som jeg alltid er), men det burde passe helt fint det. (Er 9800 GTX så mye lenger enn 8800 GTX?).

Uansett, jeg er utrolig god plass i mitt P190 kabbis. 8800 kortet mitt er ihvertfall laaangt unna å komme borti HD-kammeret, i det øverste (eller midterste som den egentlig er) Hd-racket.

P190, er som du sikkert vet, mye lenger enn P180.

Dessuten ville jeg heller satt HD'ne i det nederste racket, mindre støy (Ihvertfall mener jeg og hører jeg det).

Du blir garantert ikke skuffet over P190, men det er ikke så altfor mye bedre enn P182, men det er digg med den extra "benplassen" :!:

Lenke til kommentar

men vi kan jo bare sørre her.

Hva er målene i fra pci portene i abinettet til harddisk ramma? jegg mener den øverste. Kommer antagelig til og kjøpe et p190 og et 9800gtx og 4 wd raptor x og 2 samsun 500gb de 2 samsung diskene skal være oppe da

HVor langt er 9800gtx?

ikke alle er på forumet på kvelden så får sikkert noen svar i morgen.

Lenke til kommentar
Jeg har 9800GTX og det passer fint inn ;)

Multicom har også P182 på lager ...

EDIT: though bare ett :p

EDIT2: LOL de har satt opp prisen 400kr siden jeg kjøpte det ... (2 uker sida)

Man mister en harddisk plass med 8800GTX/9800GTX da. Men det er ikke så dramatisk.

Lenke til kommentar
Og du har P190? Hvordan synes du støyen er på grafikkortet?

Ojsann, leste feil der, trodde det stod du skulle ha P182, men dimensjonene på P182 og P190 i lengden er den samme.

Ang. støy, så hører du ikke kortet. (ECS Elitegroup 9800GTX)

EDIT: Kan ta et bilde hvis det er ønsket.

Endret av Submoose
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se at Antec P182 er utsolgt eller ikke leveres mer. Både Direkteshop, Netshop og multicom har på lager. Koster ca 1000,- hos Netshop, og det er jo billig?

Men det overrasker meg ikke mye om det kommer en revidert utgave, som det gjorde med P180, og at vi får se noen nye løsninger eller noe. Får bare vente å se, tenker.

Lenke til kommentar

Ojsann, leste feil der, trodde det stod du skulle ha P182, men dimensjonene på P182 og P190 i lengden er den samme.

Jeg skal evt. ha P182. Ta gjerne et bilde. :)

Men dimensjonene er ikke de samme P190: 205 x 515 x 593 (bredde x høyde x dybde) kontra P182: 205 x 510 x 510

Lenke til kommentar

Jeg skal evt. ha P182. Ta gjerne et bilde. :)

Men dimensjonene er ikke de samme P190: 205 x 515 x 593 (bredde x høyde x dybde) kontra P182: 205 x 510 x 510

Hehe, hadde akkurat tenkt å skrive det samme. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...