techs Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Når et kabinett veier 14 KG må det nesten virke litt robust tror du ikke? Alt er tight, ingenting slarker her hvertfall. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 oisann oisann Oppdaget denne tråden først nå Har selv et Antec P190, men av en eller annet rar grunn så står det for det meste tomt å støver .... Derfor lurer jeg på hva dere mener jeg kan fåfor det på eks. finn eller QXL, det koster 3K på komplett så 2K er vel sikker oppnåelig ? Det koster 2200 nytt hos amentio, så 2 lapper er ikke direkte lett å få, men ikke umulig heller (ville ikke akkurat linket til kunder, som forespørr seg om kabbiset ditt, til amentio ). Hvorfor i all verden skurer du bort dette kjempe kabbiset anyway? Det er et brutalt kabbis! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er vel for vant til å slenge alt utover bordet og fått litt planer om mineral olje i kombinasjon av en chiller med heavy evaptor og 4stk pumper, det blir litt vansklig med et P190 Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe, det står ihvertfall ikke på planene! Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sikla på P182 lenge, bestilte endelig i går kveld. Noen som har erfaringer med hvordan det er med 8800 Ultra kort og P182? Tror det er så det akkurat går ... Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sikla på P182 lenge, bestilte endelig i går kveld. Noen som har erfaringer med hvordan det er med 8800 Ultra kort og P182? Tror det er så det akkurat går ... Noen som vet? Går fint inn det, men du må fjerne den øverste HDD-ramma Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet hvor man kan bestille Swiftech H20-120 rimelig? -eventuelt pumpa. Synes Netshop er litt dyre... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har vel ikke så mye med denne tråden å gjøre, men på sidewindercomputers.com, om du bare skal ha pumpa med blokka så får du den rimelig på performance.pcs.com Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Egentlig ikke, men jeg vurderer å sette inn det settet i P182SE kabbet mitt. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Skulle gjerne sett flere bilder fra dere som har vannkjøling i kabinettet deres. Lurt litt på et opplegg for vannkjøling siden jeg har fått meg et nytt skjermkort. Problemet, som de fleste andre her også har, er plass. Hvor monterer man sånt best? Jeg vil ha singel rad og kjøling for CPU og skjermkort i første omgang, mye mulig det blir chipset hvis jeg oppgraderer etterhvert. Mitt P5B ekke så varmt som de nye chippene... hehe. Jeg tror dette kabinettet er svært godt til modifikasjoner på innsiden, men det krever at man har smarte og gjennomtenkte løsninger. Noen synspunkter? Ha en riktig så fin 17. Mai helg! Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Andylove, du kan jo se på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=943073&hl=. Modzona nevner noe som heter Radbox, det kan være en bra løsning! Jeg har litt lyst på vannkjøling selv nemlig, men jeg ser raskt plassproblemene. Iallefall når jeg ikke bare uten videre kan fjerne alt av harddiskkabinetter, har 5 disker så langt, får 2 til snart. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da var jeg stolt eier av et sort P182 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da var jeg stolt eier av et sort P182 Gratulerer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nope, det sorte (gun metal) heter bare P182, P182SE er det med den speillignende utsiden. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Takk Så stille det er i forhold til mitt gamle ;o Vurderer også å gå til innkjøp av ny PSU da jeg akkurat Fikk i 2x 4pin. 24 pin kunne heller ikke legges slik jeg tenkte da jeg måtte snu PSU for å få i de 4pins kontaktene(de er plassert helt i top på Maximus Formula). Noen som kan anbefale en PSU med litt lengde på kabler? Gjerne også modulær. Takk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Corsair HX har kabler som rekker akkurat vis du legger de på baksiden. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Corsair HX har kabler som rekker akkurat vis du legger de på baksiden. Nice! Er på baksiden jeg vil ha de, men det gikk ikke siden den var for kort. Nå ligger den stramt over ultra kortet mitt :\ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har selv en HX520W og det funker fint, men vis du ikke vet det så finnes det forlengere til kablene. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Joda, vet det finnes. Får se hva det blir til. Fungerer jo sånn det står nå selvom det gjør litt vondt å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå