Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Skal vi se da tommy.

195143.jpeg

HLED er den kabelen som det står HDD LED på.

RST står det vel også på den kabelen i kabinettet?

SPKR er Speaker men kabinettet har ikke speaker så den dropper vi.

SLED er jeg ikke helt sikker på.

PWR er vel PWR i kabinettet også?

PLED er Powerled.

Vis du kobler alle disse så skriften står ut fra de, så du kan lese skriften uten å koble de av så skal de være koblet riktig :)

Det jeg lurer på er om det er den blå ledningen på HDD LED skal der det står et pluss eller er det den hvite som skal ditt? Det er jo både HDD LEd 1 OG HDD led 2 HVor skal jeg plugge inn nr 2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HDD led 2 plugger du ikke inn. Nå husker jeg ikke om det er hvit eller blå som er pluss, men kobl den slik at teksten står vendt utover.

Kan ikke få den til å peke utover. Det blir endt opp eller nedover. Vil bare gjør det riktig første gang. Takker så mye for hjelpen.

Endret av Tommy220
Lenke til kommentar
Kan ikke få den til å peke utover. Det blir endt opp eller nedover. Vil bare gjør edet riktig første gang. Takker så mye for hjelpen.
Utover...altså vekk fra senter. De nederste peker ned, og de øverste peker opp (med skriften altså).

EDIT: Leif

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Rattpjusker: hehe, skal legge ut senere i dag :)

Go for it : D

Skal se om jeg får rydda noe i kabinettet på torsdag ( fri dag ), kanskje jeg hiver ut noe bilder selv.

Rakk ikke "hive ut" bilder i går, men får nok tid i dag.

Jeg venter.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Skal se om jeg får rydda noe i kabinettet på torsdag ( fri dag ), kanskje jeg hiver ut noe bilder selv.

Sorry, var lenge borte fra PCen i kveld. Men her er de i allefall! Kvalitet=mobilkamera.

post-27389-1210202333_thumb.jpg

post-27389-1210202343_thumb.jpg

post-27389-1210202349_thumb.jpg

Endret av tommyms
Lenke til kommentar

Sorry, var lenge borte fra PCen i kveld. Men her er de i allefall! Kvalitet=mobilkamera.

post-27389-1210202333_thumb.jpg

post-27389-1210202343_thumb.jpg

post-27389-1210202349_thumb.jpg

Veldig Bra.

Hva består det vannkjløingssettet av? -de har du kjøpt hver for seg etter det jeg kan se. hvilke vifter bruker du?

Lenke til kommentar

Det var en meget pen løsning. Angrer nesten på at jeg la ut mine bilder, for i sammenligning med arbeidet til Tommy, så er jo mitt temmelig makabert.

Skulle gjerne sett en liste over ditt vannkjølingssett, mange som lurer på gode vannkjølingssett til sine kabinetter. Har du noen temp og støyreferanser til oss?

Lenke til kommentar

CPU blokk: Swiftech Apogee GT

Tank: Aner ikke

Pumpe: Ser ut som MCP655

Radiator: Vanskelig å se, men spiller liten rolle. Alle 120 radiatorer burde passe.

Jeg hadde jo planer om å sette min vannkjøling inni kabinettet, men de planene er skrinlagt. Nå har jeg kjøpt meg nytt kabinett og kommer snart til å melde meg ut av denne tråden, dessverre. Utrolig fornøyd med denne tråden! En av de bedre.

Lenke til kommentar

Jeg gikk for et ferdigsett fra Microplex, Mist Tsunami singel rad.

Jeg skal utvide med en ekstra radiator, da jeg ikke er helt fornøyd med kjøleeffekten. Med alle viftene på 7V er støynivået uten dørene montert helt OK, men litt mer enn jeg skulle ønske pga. kabinettviftene (Sunmean UV blå). Mulig de blir byttet ut senere ... Selve vannkjølinga bråker minimalt! Utrolig stillegående pumpe.

Temperaturene på CPU-kjernene er (overklokket til 3,1 GHz) rundt 37-43 grader idle og rundt 58-78 under load. Målt ved romtemp på ca 26 grader. De var lavere uten NB koblet til kjølingen, men da var naturlig nok NB varmere :p

Alle 120 radiatorer skal passe fint! Man kan evt. montere 2x120 rad eksternt i bakkant om man vil. Eller to stk etter hverandre der du ser min står nå. Og evt. en til oppe, bak.

Intern: Nysgjerrig, hvilket kabinett har du valgt å bytte til?

Endret av tommyms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...