Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen få rapporterer å ha fått noe som er så godt som en P182 men minus en viktig detalj. Noen har fått en bakplate hvor det ikke er laget glippe der kablene kan gå gjennom.

Det var ikke i Norge, da. De som har kjøpt her i Norge har blitt fornøyde eiere av noe som er veldig nært en P182, såvidt jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
er det en personalsituasjon ved SilentPCReview? Er det derfor enkelte områder sjeldent blir oppdatert?

8583816[/snapback]

Ja, det var visst en eller flere som sluttet der. Derfor vil det ta litt ekstra tid med opplæring osv. før vi evt. får se en SPCR-review av P190 med ekte SPCR-metodologi. Mannen jeg fikk svar fra så at det stod en P190 og ventet...

Jeg er veldig spent på hvordan systemtemperaturen blir med de store viftene i P190. Noen som har funnet noen reviews?

Lenke til kommentar
Hei. Er det noe nytt om P190?

Lurer også litt på om det er noen vits i å bytte ut de medfølgende viftene i p182 med denne vifta?

Vifte: MIST Fan

:)

8620808[/snapback]

Kan absolutt anbefale å bytte ut viftene med en MIST variant. Selv har jeg puttet MIST blå led vifter i toppen og bak, så det lyser småfrekt i blått. Du kan se bildene litt lengre tilbake i posten.

Lydnivået ble noe helt annet, i allefall her hos meg.

Lenke til kommentar
Hei. Er det noe nytt om P190?

Lurer også litt på om det er noen vits i å bytte ut de medfølgende viftene i p182 med denne vifta?

Vifte: MIST Fan

:)

8620808[/snapback]

Kan absolutt anbefale å bytte ut viftene med en MIST variant. Selv har jeg puttet MIST blå led vifter i toppen og bak, så det lyser småfrekt i blått. Du kan se bildene litt lengre tilbake i posten.

Lydnivået ble noe helt annet, i allefall her hos meg.

8620990[/snapback]

Tøft :)

Lenke til kommentar

Jeg har jo ikke hørt hvor mye de bråker, og når jeg bestiller fra nettet er det greit å bestille alt i samme slengen hvis de er forferdelige. Men hvor mange vifter bør jeg ha i PCen? Bær jeg fylle opp alle vifteplassene? Blir det bedre jo flere vifter jeg har?

Lenke til kommentar

Jeg bruker fortsatt Antec viften nederst mellom PSU'en og harddiskene.

Ellers har jeg 38db viftene til PAPST på minimum, gjennom viftestyring (Zalman MFC1).

EDIT: Syns fortsatt lyd-nivået blir for høyt, så jeg vurderer å kjøpe 32db viftene til PAPST, og kjøre dem på minimum istedenfor.

Jeg har forøvrig fylt opp med vifter der jeg kan. Klarer du å vente litt kan jeg ta bilde med mobil, så dere kan se selv ;)

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Her kan dere se hvordan jeg har gjort det. Alle vifter har en ring rundt seg, og den blå er Antec viften.

EDIT: Det er forresten mye ryddigere enn det ser ut. Mobil bilde kvalitet er ikke det beste som finns. :p

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Men har fortsatt ikke fått svar om det lønner seg å kjøpe med ekstra-vifter. For det er vel 5 vifteplasser eller noe og følger med bare 3 vifter eller noe.

8648558[/snapback]

Kommer litt ann på, jeg klarer meg foreløbig med 3 vifter. Men jeg overklokker ikke. I verste fall trenger du nok kun en ekstra vifte for plassering i midten forran. Da mister du det øvre HD stativet, men har fortsatt plass til 4 disker nede.

Lenke til kommentar
Jeg skal bare ha 2 disker. Men netshop bygger PCen for meg. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal bestille, jeg. Hvor mange vifter osv.

8648739[/snapback]

Hvis du tenker på å overklokke, så ville jeg ha fått dem til å innstallere den ekstra viften, den koster jo ikke allverden.

Hvis ikke, klarer du deg fint med de viftene som følger med.

Lenke til kommentar
Men har fortsatt ikke fått svar om det lønner seg å kjøpe med ekstra-vifter. For det er vel 5 vifteplasser eller noe og følger med bare 3 vifter eller noe.

8648558[/snapback]

Kommer litt ann på, jeg klarer meg foreløbig med 3 vifter. Men jeg overklokker ikke. I verste fall trenger du nok kun en ekstra vifte for plassering i midten forran. Da mister du det øvre HD stativet, men har fortsatt plass til 4 disker nede.

8648658[/snapback]

Hva for noe? Har de forandet funksjonaliteten i kabinettet? Jeg har montert vifta foran i kabinettet, og det er ikke noe problem å fremdeles ha disker der i P180 Silver versjonen ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...