Tommy220 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Tar litt tid dette når man ikke har gjort det får. Endret 3. mai 2008 av Tommy220 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Bare lurer på en liten ting. Når jeg monterte CPU så måtte jeg burke makt får å få lukket låsemekanismen. kom litt klikke lyder. Er dette riktig? De klikkelydene er sånne plasthemper som låser seg bak hovedkortet og holder vifta i spenn over CPU'en. Ikke noe stress. Hvordan går byggingen? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nå har han ikke sagt noe om noen kjøler eller vifte, men CPU, så jeg begynner å bli litt engstlig for hva som kan ha skjedd Lokket som låser rammen rundt CPU kan klikke... Lenke til kommentar
bushwakko Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har lyst på et tårn som er rolig, og diskre for å ha på kontoret meg, og dette tårnet ser perfekt ut. Jeg tror også jeg skal gå for E8400 cpuen og kanskje en nvidia 9800gtx. noen som har noen tips til hovedkort som passer for alt dette, og eventuelt noen andre tips. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ikke velg E8400 hvis du ikke har tid til å vente lenge Meget ettertraktet. har ventet etter bestilling i 3 uker nå. Er ikke ventet før 16.mai og de garanterer ikke at jeg vil få den da Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Greit, da legger jeg ut bilde når jeg kommer hjem fra skolen Du verden så lang tid du bruker på å komme hjem fra skolen! Kommet hjem snart? Lenke til kommentar
Otern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 jeg vurderer og montere vannkjøling i dette kabinettet. noen som har litt peil? dette er komponentene jeg vurderer: Swiftech Apogee GTX eller AC Cuplex XT di - Double Impact 478/775 G1/4 AC aquagraFX 8800 GT Stainless AC aquadrive X4 Copper edition AC ramplex ramkøler AC Termisk pad ThermoChill PA120.3 ThermoChill FG120.3 - triple gitter AC aquastream XT USB 12V Pumpe - Standard ClearFLEX 60 Premium 10mm ID Scythe S-FLEX 120mm Fan SFF21F - 1600 rpm. Noen innvendinger?? Burde vel være god plass til dette Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Greit, da legger jeg ut bilde når jeg kommer hjem fra skolen Du verden så lang tid du bruker på å komme hjem fra skolen! Kommet hjem snart? Var det viftekontrolleren du skulle ha bilde av? Isåfall: jeg vurderer og montere vannkjøling i dette kabinettet. noen som har litt peil? dette er komponentene jeg vurderer:Swiftech Apogee GTX eller AC Cuplex XT di - Double Impact 478/775 G1/4 AC aquagraFX 8800 GT Stainless AC aquadrive X4 Copper edition AC ramplex ramkøler AC Termisk pad ThermoChill PA120.3 ThermoChill FG120.3 - triple gitter AC aquastream XT USB 12V Pumpe - Standard ClearFLEX 60 Premium 10mm ID Scythe S-FLEX 120mm Fan SFF21F - 1600 rpm. Noen innvendinger?? Burde vel være god plass til dette Glem det Endret 3. mai 2008 av Intern Lenke til kommentar
Otern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hvorfor skal jeg glemme det? tenker du på at det er vanskelig og kutte i kab? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvor skal du ha to 120.3 radiatorer? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Var det viftekontrolleren du skulle ha bilde av? Isåfall: *bilde* Takk Er den ledningen lang nok til at den kan trekkes bort til en av brønnene for dvd? Slik at hastigheten kan justeres bare med å åpne frontdøren? Lenke til kommentar
Tommy220 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bare lurer på en liten ting. Når jeg monterte CPU så måtte jeg burke makt får å få lukket låsemekanismen. kom litt klikke lyder. Er dette riktig? De klikkelydene er sånne plasthemper som låser seg bak hovedkortet og holder vifta i spenn over CPU'en. Ikke noe stress. Hvordan går byggingen? Det tar litt tid å finne ut av ting. Var veldig mye kabler fra PSU som prøver å finne ut av. Må kjøpe meg vifte til Thermalright ULTRA120 Extreme ser jeg. Skal forsette nå. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei, men det er lagt opp til det øverst, bak på kabinettet. Gidder ikke ta bedre bilde =p Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Greit, da legger jeg ut bilde når jeg kommer hjem fra skolen Du verden så lang tid du bruker på å komme hjem fra skolen! Kommet hjem snart? Oij, sry. Har fullstendig glemt det, har vært så opptatt med å spille GTA IV Lenke til kommentar
Otern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvor skal du ha to 120.3 radiatorer? ??? 2 radiatorer? det ene er radiatorn den andre er gitteret Lenke til kommentar
Tommy220 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Lurer på en ting når jeg skal bytte tu I/O panelet med det som fulgt med hk. Ser at det er noen metal deler som dekker for noen av utgangene er dette noe jeg skal knekke av ? Endret 3. mai 2008 av Tommy220 Lenke til kommentar
Otern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Lurer på en ting når jeg skal bytte tu I/O panelet med det som fulgt med hk. Ser at det er noen metal deler som dekker for noen av utgangene er dette noe jeg skal knekke av ? yepp Lenke til kommentar
Tommy220 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Lurer på en ting når jeg skal bytte tu I/O panelet med det som fulgt med hk. Ser at det er noen metal deler som dekker for noen av utgangene er dette noe jeg skal knekke av ? yepp Er ikke alle dele som er like lette å knekke av. bare å klipe av da:) Lenke til kommentar
Otern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Lurer på en ting når jeg skal bytte tu I/O panelet med det som fulgt med hk. Ser at det er noen metal deler som dekker for noen av utgangene er dette noe jeg skal knekke av ? yepp Er ikke alle dele som er like lette å knekke av. bare å klipe av da:) jeg brukte like så gått dremelen som lå framme:) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er ikke nødvendig å knekke av alle, bare bøy de tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå