Otern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 crap. jeg har store hender skjønner du! hehe kommer ikke til harddiskene Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 crap. jeg har store hender skjønner du! hehe kommer ikke til harddiskene Dra ut skuffen, plugg kablene i, så setter du skuffen på plass Men, skulle vært mer åpning der, så man kunne hatt SATA power kabler rett igjennom, i steden for rundt/over. Jeg måtte presse de igjennom en liten sprekk.. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 blæh gidder ikke det da nevnte jeg ikke at jeg er lat å?? kutter vekk hele greia jeg de viftene jeg har i kab lager bare 13db anyway http://www.vcore.dk/shop/nb-blacksilentfan-xl1-1371p.html Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 blæh gidder ikke det da nevnte jeg ikke at jeg er lat å?? kutter vekk hele greia jeg de viftene jeg har i kab lager bare 13db anyway http://www.vcore.dk/shop/nb-blacksilentfan-xl1-1371p.html Hvis du leste hva jeg skrev, så stod det at PGA gitteret forran i metallet og luken med riller, ville det lage ekstra støy, en slags hveselyd. Jeg hadde selv 1 stk 120mm roterende på 7-800 rpm, og den høres ikke i dette kabinettet. Men pga nevnte årsaker, så hørtes den rimelig godt når jeg åpnet kab. døra... Bare for å nevne det, liksom... Lenke til kommentar
Otern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 blæh gidder ikke det da nevnte jeg ikke at jeg er lat å?? kutter vekk hele greia jeg de viftene jeg har i kab lager bare 13db anyway http://www.vcore.dk/shop/nb-blacksilentfan-xl1-1371p.html Hvis du leste hva jeg skrev, så stod det at PGA gitteret forran i metallet og luken med riller, ville det lage ekstra støy, en slags hveselyd. Jeg hadde selv 1 stk 120mm roterende på 7-800 rpm, og den høres ikke i dette kabinettet. Men pga nevnte årsaker, så hørtes den rimelig godt når jeg åpnet kab. døra... Bare for å nevne det, liksom... ah glemte å nevne at det har jeg alt kuttet vekk og dørene bruker jeg ikke Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 blæh gidder ikke det da nevnte jeg ikke at jeg er lat å?? kutter vekk hele greia jeg de viftene jeg har i kab lager bare 13db anyway http://www.vcore.dk/shop/nb-blacksilentfan-xl1-1371p.html Hvis du leste hva jeg skrev, så stod det at PGA gitteret forran i metallet og luken med riller, ville det lage ekstra støy, en slags hveselyd. Jeg hadde selv 1 stk 120mm roterende på 7-800 rpm, og den høres ikke i dette kabinettet. Men pga nevnte årsaker, så hørtes den rimelig godt når jeg åpnet kab. døra... Bare for å nevne det, liksom... ah glemte å nevne at det har jeg alt kuttet vekk og dørene bruker jeg ikke Såpass ja. Tør jeg spørre hvorfor? Når du sier dørene, men du frontdøra eller kabinettveggene? Lenke til kommentar
Otern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ah det kom litt feil ut. mener de grillene i front + de dørene fremfor grillene:) hehe jeg skriver litt fort noen ganger. jeg bruker front døra pluss kabinettveggene Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ahh, jeg gleder meg sånn til å få Antec P182 Lenke til kommentar
Otern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ahh, jeg gleder meg sånn til å få Antec P182 Det er et veldig bra kab:) helt lydløst med rett kjøling Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 ah det kom litt feil ut. mener de grillene i front + de dørene fremfor grillene:) hehe jeg skriver litt fort noen ganger. jeg bruker front døra pluss kabinettveggene Samme som meg det, har bare ikke kappet opp fronten og mekket filter. Det har jeg heller ikke tenkt til å gjøre, da jeg fokuserer på at dette skal være en stille og rolig PC. De fleste som kjøper et slikt kabinett blir som regel litt overrasket over hvor stillegående ting er. Det jeg merket spesielt var diskene. I mine 5 stk Lian Li kabinetter måtte jeg ha HD silencer (sånne greier du putter i 5,25" brønnen). Det var ingen annen måte. Her er det silikon og egne avlukk for disker. Var rimelig skeptisk i utgangspunktet for dette kabinettet, men ble totalt overbevist når alt var mekket sammen. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ah det kom litt feil ut. mener de grillene i front + de dørene fremfor grillene:) hehe jeg skriver litt fort noen ganger. jeg bruker front døra pluss kabinettveggene Samme som meg det, har bare ikke kappet opp fronten og mekket filter. Det har jeg heller ikke tenkt til å gjøre, da jeg fokuserer på at dette skal være en stille og rolig PC. De fleste som kjøper et slikt kabinett blir som regel litt overrasket over hvor stillegående ting er. Det jeg merket spesielt var diskene. I mine 5 stk Lian Li kabinetter måtte jeg ha HD silencer (sånne greier du putter i 5,25" brønnen). Det var ingen annen måte. Her er det silikon og egne avlukk for disker. Var rimelig skeptisk i utgangspunktet for dette kabinettet, men ble totalt overbevist når alt var mekket sammen. p182 er et fantastiskt kab:) er like fornøyd med det som jeg var med addtronics i 1998! hehe har skjedd en del på kab fronten siden da gitt Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva tror dere om P182 med Dette. oppsettet? Lenke til kommentar
techs Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det kan faktisk bli bra Men jeg ville valgt et hakk bedre hovedkort. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg måtte forlenge kabelen til cpu på min ocz stealthstream Trenger tydligvis laaaaaaaaange kabler i dette kabinettet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå ble jeg engstelig Noen som vet om man må det samme på OCZ GameXstream? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå ble jeg engstelig Noen som vet om man må det samme på OCZ GameXstream? Jeg har StealthXStream, kunne ikke trekke kablene bak hovedkortet med det. Regner med det er det samme med GameXStream. Ville valgt en annen strømforsyning om jeg kunne valgt på nytt i dag. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da fungerer det forsåvidt greit å trekke kabler på fremsiden, det blir bare dårligere luftgjennomstrømming. Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er P182 det råeste på markedet? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er P182 det råeste på markedet? Smak og behag. Jeg ville værtfall valgt Antec P182 SE fremfor hvilket som helst annet kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå