iNtensimilla Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 42/70 er rimelig høyt på en dual-core :0Mye høyere enn min Q6600 på 3.5GHz i alle fall.. Hvis du hadde tatt å flyttet viften din fra toppen og inn dit hvor CDromen din står, så hadde du nok fått en god del bedre temperatur. Og hvis du kjøpte den TVen fra Elkjøp etter jul, så heter den 5552 eller noe sånt, de gikk tom for 5522, som var hakket kjipere. Den for 4444kr? ^^ Så en annen en som hadde stock frekvens og volt, men med Intel kjøleren, han hadde 45 grader idle. Jeg lever med 70 grader på absolutt max! Kommer ikke akkuratt til å skje ofte at CPUen blir stresset 100% Ved CDrommen er det jo ikke noen åpninger for å trekke inn kaldluft, så tviler på at det vil hjelpe noe serlig Jepp, tven som kosta 4444 kr hos Elkjøp Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 36/43 her med orb II, q6600. Overklokking gidder jeg ikke da jeg synes det er harry. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ved CDrommen er det jo ikke noen åpninger for å trekke inn kaldluft, så tviler på at det vil hjelpe noe serlig Joda, du får lett plass til en 120mm vifte der. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 36/43 her med orb II, q6600.Overklokking gidder jeg ikke da jeg synes det er harry. Harry å overklokke for å øke spill ytelse? Ok.. Ved CDrommen er det jo ikke noen åpninger for å trekke inn kaldluft, så tviler på at det vil hjelpe noe serlig Joda, du får lett plass til en 120mm vifte der. Får plass til det ja, men har det noe for seg? Tviler på det, når det ikke er noen åpninger for å sleppe inn kald luft. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Åpninger er det jo nok av, må bare ta vekk de svarte plastdekslene. Endret 25. april 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Anbefaler brukere å ta en titt på denne linken. Takk til Panter som jeg har stjålet linken fra. Dette er hans verk. http://www.silentpcreview.com/forums/viewtopic.php?t=43763 Jeg ber dere ellers om å holde dere noenlunde on-topic her. OC av din CPU har ikke så mye her å gjøre... God helg! Endret 25. april 2008 av andylove Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvilken form for viftestyring er det på dette kabinettet? Er det slik som på bildene over? Til hvor mange vifter? Trengs ekstra (uoriginal) viftestyring? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er ikke slik som det viser over. Det som følger med er en kontroller som henger fast på viftene som du kan velge mellom low, medium og high på. Vis du vil ha et bilde så kan jeg legge ut Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Overklokking gidder jeg ikke da jeg synes det er harry. OH NO YOU DIDN'T! Lenke til kommentar
Refi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 36/43 her med orb II, q6600.Overklokking gidder jeg ikke da jeg synes det er harry. Syntes du det er harry og OC?? LOL! Du syntes sikkert bare at det er harry og overklokke fordi du ikke vet hvordan du gjør det! først så prøvde jeg 3dmark06 uten å ha OC da fikk jeg 3500 poeng i cpu testen. Så overklokka jeg til 3,6ghz da fikk jeg 5300poeng i cpu testen i 3dmark06, Med Q6600. Hadde du vist hvordan du hadde OC så hadde du sikkert ha gjort det selv. En god overklokker skriver hvertfall ikke at det er harry og overklokke! -manidress Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Støtter forslaget om å holde oss on-topic her... Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Panter, det var en pen front! Er den din? Hvor fikk du tak i den viftegrillen og viftekontrolleren? Edit: Den threaden har jeg lest før! Det ble en veldig nice maskin utav det! Jeg har 5x500GB disker i min nå, men om jeg ikke får noen uforutsette utgifter har jeg lyst til å oppgradere med 2-3 1TB-disker snart.. Så jeg kommer til å bruke din worklog som referanse! Noen andre som har problemer med at de drittplastikkopphengene knekker på dørene? Endret 26. april 2008 av Inception_ Lenke til kommentar
andylove Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Panter, det var en pen front! Er den din?Hvor fikk du tak i den viftegrillen og viftekontrolleren? Edit: Den threaden har jeg lest før! Det ble en veldig nice maskin utav det! Jeg har 5x500GB disker i min nå, men om jeg ikke får noen uforutsette utgifter har jeg lyst til å oppgradere med 2-3 1TB-disker snart.. Så jeg kommer til å bruke din worklog som referanse! Noen andre som har problemer med at de drittplastikkopphengene knekker på dørene? Det er nevnt som et problem de hengslene der. Mente å ha lest det i testen av P180 gjort her på HW. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Panter, det var en pen front! Er den din?Hvor fikk du tak i den viftegrillen og viftekontrolleren? Jepp, den er min. Viftegrillen er fronten på noen gamle høyttalere jeg hadde, kontrolleren er.. er.. det husker jeg ikke i farten, men alt står i den tråden. Takk for skryt! :-) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Yes da! Da var Antec P182 bestilt fra Amentio.no! Regner med at det er mye ros om denne her, men vil gjerne vite ulempene også! Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Yes da! Da var Antec P182 bestilt fra Amentio.no! Regner med at det er mye ros om denne her, men vil gjerne vite ulempene også! Les litt lengre bak i tråden er du snill. Jeg har bl.a nevnt en del ulemper da det kom noen her med skarp kritikk. Hørte ikke noe etter at jeg svarte da.. hehe, kanskje jeg dekket det meste Lenke til kommentar
Otern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 noen som har fjernet den vifte veggen/holder nederst i kab?? den er NO j)/)(% iriterende tenkte dremelen sku få litt jobb! Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 noen som har fjernet den vifte veggen/holder nederst i kab?? den er NO j)/)(% iriterende tenkte dremelen sku få litt jobb! Jeg rev den av med tang, for så å finne ut at det skulle jeg ikke ha gjort. Faktisk så er det svært unøvendig å ta den ut. Du burde BARE ha vifta i midten fremfor en som suger inn der fremme. Det vil bare skape en ekstra "hveselyd" fra rillene i metallet. Jeg flytta viftene mine og stillere ble det. Men man gjør jo som man vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå