Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har som smått begynt på vindusprosjektet, venter bare på noen nagler og verktøy fra Clas Ohlson nå før jeg kan starte å montere vinduet. Vinduet tok 6 dager fra USA før det ble levert på døra.

Har fått fjernet det innerste laget med aluminium fra kabinettdøren, så den er klar for litt pussing nå for å få vekk dobbeltsidig teip og fjerne noe utstikkende abs plast.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i de av dere som mener at dette er et kabinett som ikke skal være stort annet enn stilrent. Jeg har selv et par 120mm LED i bakkant, men synes de gir et diskre blått og stilig lys. Litt teknologi og glory må være lov, uten å måtte kappe ned dørene for å hive inn hele juletreet.

Noen av dere som har vurdert vannkjølinga fra NorthQ i dette kabinettet? Må jo nesten være genialt! Hva mener dere?

Noen som har kjøpt og testet det lille P182 kabinettet? Husker ikke hva det heter, men svært søtt var det ;)

Lenke til kommentar

En del innlegg med off-topic er slettet. Her skal det kun diskuteres ting som er relevant for Antec P182 / 190-kabinetter. Chatting, småprat, o.l. kan man ta andre steder. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

noen som har kappet ut plass i front nede fremfor hardiskene til og plassere vifte der?? tenkte jeg skulle prøve dette siden jeg syns det er så J#¤#lig trangt med der den står nå. Skal også kappe vekk metall gitteret fremfor viftene i front.

Er jo et veldig bra kab dette men man må jo nesten bare fikle litt :innocent:

Lenke til kommentar

Vet det er noen som har hatt problemer med å strekke strømkablene som skal til hovedkortet inni deres P180/P182 kabinetter, så de har måttet kjøpe forlengere osv for dette.

Noen som vet/tror at kablene på OCZ StealthXTreme 600W er lange nok til å rekke frem til kontaktene på hovedkortet i et P182 kabinett?

Jeg har jo også lyst til å strekke kablene bak hovedkort plata, og jeg håper ikke at jeg må strekke disse utenfor hovedkort plata for å rekke frem :\

Ser ut til at jeg må komme opp med en smart løsning for dette hovedkortet

http://images.gfx.no/378/378703/i_378703-564x376.jpg

Lenke til kommentar
Vet det er noen som har hatt problemer med å strekke strømkablene som skal til hovedkortet inni deres P180/P182 kabinetter, så de har måttet kjøpe forlengere osv for dette.

Noen som vet/tror at kablene på OCZ StealthXTreme 600W er lange nok til å rekke frem til kontaktene på hovedkortet i et P182 kabinett?

Jeg har jo også lyst til å strekke kablene bak hovedkort plata, og jeg håper ikke at jeg må strekke disse utenfor hovedkort plata for å rekke frem :\

Ser ut til at jeg må komme opp med en smart løsning for dette hovedkortet

http://images.gfx.no/378/378703/i_378703-564x376.jpg

P4-kabelen er for kort til å strekkes til hovedkortet.

P6-kabelen er for kort til å strekkes til skjermkortet på baksiden.

ATX24-kabelen er for kort til å strekkes til hovedkortet på baksiden.

Anbefaler at du kjøper P4-forlenger og ATX24-forlenger på Microplex. :)

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har nå nettop klart å sette sammen min første datamaskin, helt selv :D

Jeg har da dette kabinettet. Saken er:

1. Har noen her klart å snu eller hvertfall få løs vifta nederst i midten ? jeg har hardiskene der nemlig, så ser ikke helt poenget med at den skal blåse på ei tett ende av strømforsyninga.

2. jeg får IKKE, til å skjule kablene.. Har ei 750 crosair PSU.

HALP:

Lenke til kommentar

Rattpjusker: Hva er problemet med å skjule kablene? Er noen for korte, så får du kjøpt forlengelseskabler f.eks. hos Microplex. Mulig jeg må investere i noen snart selv... ersa har rett, ikke nødvendig å gjøre noe med den vifta :)

Lenke til kommentar
Er det god plass til et Nvidia Geforce 9800 GX2 i P182 og P190? Jeg har 5 hdd's så jeg trenger å sette en disk rett i enden av skjermkortet....

Dersom kortet ikke er lenger enn Geforce 8800GT burde det gå. Dersom det ikke passer kan du henge opp disken i O-ringer i en 5.25" bay.

Lenke til kommentar

Hei,

Da skal jeg snart igang med bygging av maskinen min 3 mnd. etter at jeg kjøpte P190. Venter kun på Q9450 som aldri kommer. Lurer nå litt på om jeg skal ta å slenge inn enda et Sapphire Radeon 3870X2, slik at jeg da kjører 2 slike kort i Crossfire X (er det forresten risiko for plassproblemer i bredden med 'Big Boy' viften i P190 og 3870X2 kortene /m stock kjøler?).

Klarer 650W'en i P190 å dra et slikt oppsett stabilt ? (+ cpu, hovedkort og vifter - resten kjøres på 550W'ern)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...