Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har som smått begynt på vindusprosjektet, venter bare på noen nagler og verktøy fra Clas Ohlson nå før jeg kan starte å montere vinduet. Vinduet tok 6 dager fra USA før det ble levert på døra.

 

Har fått fjernet det innerste laget med aluminium fra kabinettdøren, så den er klar for litt pussing nå for å få vekk dobbeltsidig teip og fjerne noe utstikkende abs plast.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i de av dere som mener at dette er et kabinett som ikke skal være stort annet enn stilrent. Jeg har selv et par 120mm LED i bakkant, men synes de gir et diskre blått og stilig lys. Litt teknologi og glory må være lov, uten å måtte kappe ned dørene for å hive inn hele juletreet.

 

Noen av dere som har vurdert vannkjølinga fra NorthQ i dette kabinettet? Må jo nesten være genialt! Hva mener dere?

 

Noen som har kjøpt og testet det lille P182 kabinettet? Husker ikke hva det heter, men svært søtt var det ;)

Lenke til kommentar

noen som har kappet ut plass i front nede fremfor hardiskene til og plassere vifte der?? tenkte jeg skulle prøve dette siden jeg syns det er så J#¤#lig trangt med der den står nå. Skal også kappe vekk metall gitteret fremfor viftene i front.

Er jo et veldig bra kab dette men man må jo nesten bare fikle litt :innocent:

Lenke til kommentar

Vet det er noen som har hatt problemer med å strekke strømkablene som skal til hovedkortet inni deres P180/P182 kabinetter, så de har måttet kjøpe forlengere osv for dette.

 

Noen som vet/tror at kablene på OCZ StealthXTreme 600W er lange nok til å rekke frem til kontaktene på hovedkortet i et P182 kabinett?

 

Jeg har jo også lyst til å strekke kablene bak hovedkort plata, og jeg håper ikke at jeg må strekke disse utenfor hovedkort plata for å rekke frem :\

 

Ser ut til at jeg må komme opp med en smart løsning for dette hovedkortet

http://images.gfx.no/378/378703/i_378703-564x376.jpg

Lenke til kommentar
Vet det er noen som har hatt problemer med å strekke strømkablene som skal til hovedkortet inni deres P180/P182 kabinetter, så de har måttet kjøpe forlengere osv for dette.

 

Noen som vet/tror at kablene på OCZ StealthXTreme 600W er lange nok til å rekke frem til kontaktene på hovedkortet i et P182 kabinett?

 

Jeg har jo også lyst til å strekke kablene bak hovedkort plata, og jeg håper ikke at jeg må strekke disse utenfor hovedkort plata for å rekke frem :\

 

Ser ut til at jeg må komme opp med en smart løsning for dette hovedkortet

http://images.gfx.no/378/378703/i_378703-564x376.jpg

 

P4-kabelen er for kort til å strekkes til hovedkortet.

P6-kabelen er for kort til å strekkes til skjermkortet på baksiden.

ATX24-kabelen er for kort til å strekkes til hovedkortet på baksiden.

 

Anbefaler at du kjøper P4-forlenger og ATX24-forlenger på Microplex. :)

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har nå nettop klart å sette sammen min første datamaskin, helt selv :D

 

Jeg har da dette kabinettet. Saken er:

1. Har noen her klart å snu eller hvertfall få løs vifta nederst i midten ? jeg har hardiskene der nemlig, så ser ikke helt poenget med at den skal blåse på ei tett ende av strømforsyninga.

2. jeg får IKKE, til å skjule kablene.. Har ei 750 crosair PSU.

HALP:

Lenke til kommentar
Er det god plass til et Nvidia Geforce 9800 GX2 i P182 og P190? Jeg har 5 hdd's så jeg trenger å sette en disk rett i enden av skjermkortet....

 

Dersom kortet ikke er lenger enn Geforce 8800GT burde det gå. Dersom det ikke passer kan du henge opp disken i O-ringer i en 5.25" bay.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Da skal jeg snart igang med bygging av maskinen min 3 mnd. etter at jeg kjøpte P190. Venter kun på Q9450 som aldri kommer. Lurer nå litt på om jeg skal ta å slenge inn enda et Sapphire Radeon 3870X2, slik at jeg da kjører 2 slike kort i Crossfire X (er det forresten risiko for plassproblemer i bredden med 'Big Boy' viften i P190 og 3870X2 kortene /m stock kjøler?).

 

Klarer 650W'en i P190 å dra et slikt oppsett stabilt ? (+ cpu, hovedkort og vifter - resten kjøres på 550W'ern)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...