Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ny ryddeaksjon: Hvor ble det av kabla`? :!: Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ny ryddeaksjon: Hvor ble det av kabla`? :!: De er forsøkt skjult. Lenke til kommentar
techs Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Men sannheten er at alt er stappa inn i 5,25'en? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Men sannheten er at alt er stappa inn i 5,25'en? Nei, der er det SVÆRT lite, kun strømkabelen til vifta i front og DVD-brenneren. I tillegg til at alle ledninger er skjult mest mulig bak HK og HK-plate, er alle unødvendige/ubrukte ledninger fjernet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Umm, de viftene der det egentlig er slike plastplater de står på, hvor har dere gjort av plasten og hvordan er de festa? Mindre støy eller noe hvis du gjør det sånn? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Umm, de viftene der det egentlig er slike plastplater de står på, hvor har dere gjort av plasten og hvordan er de festa? Mindre støy eller noe hvis du gjør det sånn? Mine er festet ved hjelp av "gummi-plugger" som følger med Noctua-viftene for å redusere vibrasjonsstøy ja. Plasten har jeg liggende i en skuff... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har du testet forskjellen på "plast" og plugger? Kanskje det hadde vært noe for å få det helt lydløst... Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Har du testet forskjellen på "plast" og plugger? Kanskje det hadde vært noe for å få det helt lydløst... Har nok ikke det nei. Brukte pluggene på plast-platene en stund, men fant ut at det ble penere uten plasten. Har ikke opplevd noen vibrasjonsstøy-forskjell med/uten platene med pluggene. Edit: Lasta opp bildet ett annet sted: Endret 16. februar 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
andylove Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Det er kjempeknall at man får billige varer ubrukt til brukt pris. Men det kan være greit å holde denne tråden noenlunde ontopic. Sindre Alexander: Meget pent kabinett. God jobb du har gjort, svært god, faktisk. Ser ikke slik ut hos meg.. hehe. Støvsugde kabinettet mitt i går, og jeg må få si at etter at jeg fjernet "støvfilteret" i front, så samler det seg noe mer enn ellers. Men overraskende lite med tanke på at jeg ikke har gjort rent i kabinettet på over 6 måneder. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Andylove: Hvorfor fjernet du støfilteret i front? Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vil denne passe inn i et Antec p182 kabinett? PSU Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja. Har hatt både den og en 1000W av samme typen i P182. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vel, da viser det seg at fronten min er litt DoA, festene til døra i bunnen er dårlige så hele døra kan ristes litt og ser man den fra fronten så ser du at døren er litt skjev, noe jeg kan gjøre med dette og hvem skal eventuelt kontaktes, Netshop eller Antec? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Blir vel Netshop det. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bygget en maskin med Q6600, 2*8800GTX, 2 Disker og litt diverse småsnacks i et P190. Må si det er noe av det råeste kabinettet jeg har vært borti. Kun 2300 eller 2400 kroner, er jo nesten svinbillig. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bygget en maskin med Q6600, 2*8800GTX, 2 Disker og litt diverse småsnacks i et P190. Må si det er noe av det råeste kabinettet jeg har vært borti. Kun 2300 eller 2400 kroner, er jo nesten svinbillig. jah...det er det...men Silverstone det TJ-10-greia er drømme kabbiset... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da var P182 bestilt. Håper den er roligere enn Thermaltake Tsunami. Hvis ikke blir jeg lei meg. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da var P182 bestilt. Håper den er roligere enn Thermaltake Tsunami. Hvis ikke blir jeg lei meg. hvis den ikke er det, er det lite håp.... Hvis ikke, så er det vell bare å ta frem Stanly kniven å støydempe... :!: Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Den er stillere ja, jeg hadde Tsunami før. Tsunami er ikke noe dårlig kabinett da, har ok kjøling og estetisk sett bra. Men det bråker som en gammal traktor Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva har dere gjort for å beskytte PSU(ene) mot hybelkaniner? Regner med faren for masse støv inne i PSU er en del større en tradisjonelle kabinetter ettersom PSU sitter nede ved gulvet. Er ikke så veldig interessert i å kjøpe inn nye vifter/støvfiltre, ettersom jeg ikke hadde tenkt å bruke noe særlig med penger på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå