pstub Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Men burde vel ikke bråke når denne effekten ikke utnyttes? Konfigurasjonen min burde jo ikke dra så mye strøm (funka greit med 600W PSU i hvert fall, men nå fikk jeg denn 850W slengt etter meg og min gamle har ikke lange nok kabler til P180). Lenke til kommentar
Corel Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) P4 kabelen min som går fra min psu (ocz stealth extreme) blir en halv cm forkort i mitt P182. Er det mulig å få den til å bli litt lenger, ved f. eks å ta av strømpene? Eller må jeg kjøpe forlenger? Lurer på om jeg må ha denne kablen i for å starte pcn? Har Core2quad Q6600. Edit: fikk hjelp i egen tråd Endret 31. januar 2008 av Corel Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Den bråker jo mer hvis kjølingen er dimensjonert for større varmeutvikling, det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Arnesahn Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) prøver på nytt: HER ble det trangt: Endret 1. februar 2008 av Arnesahn Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Å dæven... Men hvorfor 7600 i SLI? Lenke til kommentar
techs Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du må nok ha gambla bra på den der arnesahn, det der var tight! Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva er det som stikker ned der, en mikrofon? Termometer? Så godt trangt ut der ja :0 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er et lys som Antec har laget. Det følger med P182SE og P190. Lenke til kommentar
Arnesahn Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Å dæven... Men hvorfor 7600 i SLI? Nei det er to 8600 GTS kort... dæsken eg va plaga med å få dæm te å kjør i tospann :-P Eg lasta ned driverene fra hjemmesia deres men det funka vældig dårlig..så eg måtte tilbakedater dæm..MEN da ble det HL2 :-) ser ut til at det ikke blir alt for varmt men må nok sette in en extra mist el. no i fronten for å dra nok luft.. tror north\south bridge ligg på 70c og det er litt mye. Ellers ligger kortene på 60-65 grader under spill og Cpu rundt 50-55 og det er greit nok Tok et bedre bilde i morges: Endret 2. februar 2008 av Arnesahn Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Stemmer, jeg leste i profilen din (før du oppdaterte) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vel, da har jeg bestilt et p182 sammen med p4-forlenger og ny gpu-kjøler så kommer nok noen bilder til uka Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er lednigene til OCZ StealthXStream 600w lange nok for p182, eller må forlenges? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 De må forlenges. Det går med et nødskrik med P4-kontakten, men da har du kun plass til et skjermkort og ingen andre kort, så ser det jo rimelig stygt ut. Jeg kjøpte P4, ATX 24pin og P6 forlenger, og tok alle kablene på baksiden. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hmm, kanskje jeg også må skaffe meg forlengere til de, slengte bare med en p4-forlenger da jeg husket at mange klagde på denne, har egentlig ikke sett så mye av dette kabelskjulegreiene i kabinettet men er det hull så man kan putte kontaktene ut akkurat der hvor de er eller tar dere de opp over Hovedkortet på baksiden for så å tre de nedover på utsiden? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det går an å få kablene ut ved skjermkort, atx-pluggen og helt oppe. ATX-forlenger er et must, P6 (skjermkortkontakten) er det ikke fullt så farlig med. Du får bedre luftgjennomstrømning i kabinettet, og det ser ikke så rotete ut heller, dessuten står de jo i spenn nesten, hvis du ikke forlenger kabelen litt. Dette var på en OCZ StealthXStream da, som har litt for korte kabler da, gjerne litt kortere enn tilsvarende. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Gikk helt fint å legge P4-kabelen bak hovedkort-tray med asus mobo og Corsair psu, men var ikke akkurat mye slakk... Kuldesjokk: tok du av begge sidedørene når du bygde? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Mitt kommer i posten denne uka, så jeg planlegger litt bare Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Lurer på om dette kabinettet er like god på støy og luftgjennomstrømning som storebroren? Mini P180 Prisguiden Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det så jaggu ikke dumt ut, p182'en er litt i overkant stor og tung imo.. Finnes det mAtx hovedkort som støtter SLI/crossfire? Så forresten ut til at det var noe trangt for PSU'er med 120mm vifter, kanskje 15-20mm klaring fra overkant av PSU til skilleveggen i kabinettet. Endret 12. februar 2008 av Cerv Lenke til kommentar
andylove Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Lurer på om dette kabinettet er like god på støy og luftgjennomstrømning som storebroren? Mini P180 Prisguiden Den der var nydelig! Hadde jeg hatt råd eller tid, skulle jeg mer enn gjerne migrert til et slikt kabiett. I allefall kunne jeg tenkt meg å prøvd det Tror det kabinettet kan være et vel så godt valg for de som skal ha en liten PC. Fortsatt er dette et av de bedre stuekabinettene jeg har sett, og det lille bare fyller inn et tomrom. Absolutt godkjent av Antec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå