Kuldesjokk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan er dette P182 å dra med seg på tur? Gjerne i kombinasjon med en stor kjøler, forslag til kjøler forresten? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan er dette P182 å dra med seg på tur? Gjerne i kombinasjon med en stor kjøler, forslag til kjøler forresten? Helt for jæævlih, utrolig tungt Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ville vel ikke tatt med meg Antec P182 på tur. LAN vil funke om du orker å bære tungt, men kan ikke si at denne kassa egner seg for slikt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Snakker ikke om mer enn et par ganger i året Så rein LAN kasse snakker vi ikke. Men sånn setter den i bilen så er ikke ting så puslete at jeg kommer fram med pc som ligger i tusen biter? At den er tung det gjør ikke noe, har et beist på 25kg uten HW stående her nå så... Hvilken vifte vil dere anbefale også forresten? Sett en del på den Big typhoon og denne tower-modellen til noctua. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Eneste jeg ville passet på vis du putter den i bilen er framdøren, den er litt dårlig hengslet. Men det går greit, selv har jeg bært mitt til LAN 4 ganger og døren har taklet det Ville sett på Thermalright Ultra Extreme. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har bestilt TRUE Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har bestilt TRUE Hvor finner man denne kjøleren? Har kikket litt rundt på prisguiden, men finner ingen kjølere som heter TRUE! Link takk Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 TRUE er en forkortelse, den heter Thermalright ultra extreme Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 TRUE er en forkortelse, den heter Thermalright ultra extreme haha, gjett hvem som føler seg dum nå da :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Ehm, du? Endret 15. november 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Ehm, du? :!: Edit: håper ikke du har copyright på signaturen din, for jeg "stjal" den, syns den var så fin Endret 15. november 2007 av marius883 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Hold dere en smule ontopic. Unødvendig å poste at dere stjeler hverandres signaturer eller å kalle hverandre dumme etc. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hold dere en smule ontopic. Unødvendig å poste at dere stjeler hverandres signaturer eller å kalle hverandre dumme etc. Okei, baklager! har forresten et spørsmål ang. P182, har noen nettbutikker deler til kabinettet? Skulle hatt en ny front, og har vært i kontakt med antec, men får ikke mye respons! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Skulle hatt en ny front, og har vært i kontakt med antec, men får ikke mye respons! Jeg sendte mail ang å kjøpe ny front til antec, så spurte de bare etter adresse sånn de kunne sende en gratis. Tok ikke mer enne 2-3 dager tror jeg... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har kjørt mitt kabinett frem og tilbake fra Oslo til Lier (nesten Drammen). Kabinettet har både ligget og stått i baksetet og i bagasjerommet, både med vannkjøling og med TRU(ikke E) kjøler. Gått veldig bra alle gangene Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere vet de lange skruene som er til å feste den bakerste sidedøren? (den bak hk'plata) Er det mulig og spørre Antec om de kan sende 3 skruer til meg? *lost'em* Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere vet de lange skruene som er til å feste den bakerste sidedøren? (den bak hk'plata) Er det mulig og spørre Antec om de kan sende 3 skruer til meg? *lost'em* Hvorfor spør du oss og ikke Antec selv? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Han prøver vel bare å leve opp til nicket sitt? On topic: Ja, tror ikke det skal være noe problem å få tilsendt skruer fra Antec. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva skal jeg si til dem? At jeg trenger skruene eller noe? Skal jeg sende en kopi av kvitteringa da jeg kjøpte kabinettet? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere vet de lange skruene som er til å feste den bakerste sidedøren? (den bak hk'plata) Er det mulig og spørre Antec om de kan sende 3 skruer til meg? *lost'em* Det er bare å bruke noen hvilken som helst skruer for hovedkort el. Er ikke noe vits å sette jord og himmel i bevegelse for noe slikt småplukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå