dePt Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvilken størrelse da? og hvor mye luft trenger den? kan jeg gå for ei stysvak papst vifte? de flytter jo ikke mye luft da... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du kan vel bruke hvilken vifte du vil egentlig, jo kraftigere vifte, jo bedre kjøleeffekt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 92mm. Jaja, tenkte på merke jeg da Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jaja, tenkte på merke jeg da Hvilken størrelse da? 92mm Lenke til kommentar
andylove Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Jaja, tenkte på merke jeg da Hvilken størrelse da? 92mm Til hvilken kjøler? Litt off-topic her nå, men hvordan synes dere Thermaltake sin GPU kjøler yter kontra Zalman? Tenker jeg skal bytte ut min Scytje Ninja+ med en TRUE. Har blitt overbevist Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Til hvilken kjøler? Litt off-topic her nå, men hvordan synes dere Thermaltake sin GPU kjøler yter kontra Zalman? Tenker jeg skal bytte ut min Scytje Ninja+ med en TRUE. Har blitt overbevist Godt valg! http://www.sweclockers.com/articles_show.p...5978&page=1http://www.ocia.net/articles/thermalrighthr03plus/ http://www.techpowerup.com/reviews/Thermal...R-03Plus/1.html Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Til hvilken kjøler? Litt off-topic her nå, men hvordan synes dere Thermaltake sin GPU kjøler yter kontra Zalman? Tenker jeg skal bytte ut min Scytje Ninja+ med en TRUE. Har blitt overbevist Jeg setter pris på om du sier ifra om du merker noe forskjell Bruker selv Ninja og ser ikke noen spesiell grunn til å bytte den ut. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Til hvilken kjøler? Litt off-topic her nå, men hvordan synes dere Thermaltake sin GPU kjøler yter kontra Zalman? Tenker jeg skal bytte ut min Scytje Ninja+ med en TRUE. Har blitt overbevist Jeg setter pris på om du sier ifra om du merker noe forskjell Bruker selv Ninja og ser ikke noen spesiell grunn til å bytte den ut. Det skal jeg gjøre. Det blir nok ikke gjort i morgen, men i løpet av et par tre uker. Jeg ser kanskje ingen grunn selv, men jeg føler for litt utskiftninger. Først skal jeg ha et 8800GT med en Thermaltake GPU kjøler. Lenke til kommentar
techs Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Her er mitt Antec P182, fikk det for litt siden og det var egentlig ganske nice Syns original viftene bråkte litt så nå går bare den nederste og PSU'en er iskald har satt inn 2x Mist 120mm en i den ramma øverste og en i 5,25 plassene, for jeg fant ikke ut hvordan man skulle røkke ut den nederste ramma. Noen som vet? Også merka jeg at den zalman cpu kjølern bråkte endel Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva slags GPU kjøler har du? Lenke til kommentar
techs Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Stock kjøler'n til HD 2600 XT ultimate, jeg måtte ha noe som holder kjeft Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den nederste rammen er litt komplisert, men det går ann å dra den ut, å få den inn igjen, det er problemet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Den nederste rammen er litt komplisert, men det går ann å dra den ut, å få den inn igjen, det er problemet. Det merka jeg også.. Jeg var på jobb når jeg gjorde dette (litt hastejobb dessverre, har måttet bruke en del tid i ettertid pga hastverk...) Jeg hadde ingen problem med å få den ut, men få den inn igjen. Går jo pokker ikke an! Jeg forstår det ikke.. Update: Bilder av mitt kabinett, nå med nytt lydkort (som jeg faktisk fikk gratis!! ) OBS! Veldig store bilder!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skal se om "ide" kabelen kan legges bedre etter vært. Den var litt for kort og veldig vanskelig å legge pent... Legger ved et litt mer oversiktks bilde av P182's beståendehet (nytt ord?) Edit: Tok vekk en leif. Endret 10. november 2007 av bIsk0p Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nå har jeg også bestilt meg Antec P182 SE... -blir spennende dette! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Får vel ta en opprydning imorgen. Blir kos. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan kan jeg ta av døra som er i fronten av kabinettet? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan kan jeg ta av døra som er i fronten av kabinettet? Bare døren? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bare døren ja...Slik at dvd-brenner osv vises.. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ja da kom posten med Antec P182 SE på døra her. Du verden det var et for seg gjort kabinett. Nå mangler bare den nye PSU'en og de nye diskene så er up-&-go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå