WheelMan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Var det ikke en versjon som het P182 SE? Hvor får man tak i den? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 P182 SE er vel den som ser ut som et speil. Vet at netshop selger den.P182 SE er vel den som ser ut som et speil. Vet at netshop selger den. Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 En liten oppdatering. Etter å ha sett litt andre løsninger på kabeltrekking valgte jeg å omorganisere litt. Har også satt inn Scythe Ninja. Flere som har spurt om den, og fått svar på at det går. Men her er bildene som beviser det Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Viftene så kjent ut. Noctua? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Viftene så kjent ut. Noctua? Det så ut som noctua ja. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er Noctua vifter ja. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ser ikke ut som det er så forferdelig god plass mellom sidedøra og den kjøleren da Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det har blitt bekreftet før, at Ninja passer i P182. TRUE passer også, for den saks skyld. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Argh.. jeg får ikke den noctua vifta til å sitte ordentlig på Noctua U9F ribba. Fikk med noen sånne stålbøyler, men den henger sånn slakt. Hvis jeg nå hadde lagt PC-en min ned flat (i bilen) så hadde den nok gått av Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hmm.. det kan bli eit problem å få igjen sidedøren med ninja plus (med 12 cm vifte på kjøleren). Får man igjen sidedøren med kun kjøleren? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hmm.. det kan bli eit problem å få igjen sidedøren med ninja plus (med 12 cm vifte på kjøleren). Får man igjen sidedøren med kun kjøleren? jeg har ninja+ med vifter i mitt P182 og har ikke noe problemer med å montere sideveggen. Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 jeg har ninja+ med vifter i mitt P182 og har ikke noe problemer med å montere sideveggen. Det er bra... Har bestilt meg ein sånn Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 jeg har ninja+ med vifter i mitt P182 og har ikke noe problemer med å montere sideveggen. Det er bra... Har bestilt meg ein sånn Får slenge meg på og bekrefte det. Er ikke med på bildene, men rett etter at jeg tok de satt jeg på vifta. Funker som bare det. Gikk fint ann å sette på vifte etter at ribba var satt på. En god ide er å sette på feste på vifta først og ikke kjøleribba. Skjønner det når du ser det Lenke til kommentar
andylove Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 hmm.. det kan bli eit problem å få igjen sidedøren med ninja plus (med 12 cm vifte på kjøleren). Får man igjen sidedøren med kun kjøleren? jeg har ninja+ med vifter i mitt P182 og har ikke noe problemer med å montere sideveggen. Ikke jeg heller. For å si det sånn: jeg tviler på om at finnes så veldig mange kjølere som ikke får plass i kabinettet. Ninja+ er temmelig stor. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå som vi er inne på kjølere. Har et Asus P5K-Deluxe HK, som Zalman'en jeg kjøpte ikke pasesr på. Vil derfor gå til innkjøp av ny kjøler, men aner ikke hvilken. Hører mye fint om BigTyphoon og Ninja, men haller bitte litt over mot Nocuta. Lurer på følgende: - Vil Nocuta'n få plass? - Vilken vifte bør jeg pare den med? - Vil den vere yte for de ekstra kronene kontra Ninja'n og BigTyp'n? - VILL DENNE PASSE PÅ MITT HK? (måtta bare få det i caps:P) Evt. noen andre kjølere jeg burde se på? Opsett ser dere i sig. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gå for TRUE! ThermalRight Ultimate 120 Extreme! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gå for TRUE!ThermalRight Ultimate 120 Extreme! Støtter den fullt ut. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvordan er TRUE iforhold til Big Typhoon? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Man ser tydelig at Thermalright Ultra-120 Extreme er den beste kjøleren på markedet i dag. Denne står på side 40. Altså to sider tilbake... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Åja Hmm, altså 6grader mellom de. Har BT nå men har klart å knekke et av festene på den så vurderer å kjøpe ny kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå