Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har ninja+ med vifter i mitt P182 og har ikke noe problemer med å montere sideveggen.

Det er bra... Har bestilt meg ein sånn :)

Får slenge meg på og bekrefte det. Er ikke med på bildene, men rett etter at jeg tok de satt jeg på vifta. Funker som bare det. Gikk fint ann å sette på vifte etter at ribba var satt på. En god ide er å sette på feste på vifta først og ikke kjøleribba. Skjønner det når du ser det ;)

Lenke til kommentar
hmm.. det kan bli eit problem å få igjen sidedøren med ninja plus (med 12 cm vifte på kjøleren). Får man igjen sidedøren med kun kjøleren?

jeg har ninja+ med vifter i mitt P182 og har ikke noe problemer med å montere sideveggen.

Ikke jeg heller. For å si det sånn: jeg tviler på om at finnes så veldig mange kjølere som ikke får plass i kabinettet. Ninja+ er temmelig stor.

Lenke til kommentar

Nå som vi er inne på kjølere. Har et Asus P5K-Deluxe HK, som Zalman'en jeg kjøpte ikke pasesr på. Vil derfor gå til innkjøp av ny kjøler, men aner ikke hvilken. Hører mye fint om BigTyphoon og Ninja, men haller bitte litt over mot Nocuta. Lurer på følgende:

- Vil Nocuta'n få plass?

- Vilken vifte bør jeg pare den med?

- Vil den vere yte for de ekstra kronene kontra Ninja'n og BigTyp'n?

- VILL DENNE PASSE PÅ MITT HK? (måtta bare få det i caps:P)

Evt. noen andre kjølere jeg burde se på?

Opsett ser dere i sig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...