Sindre Aleksander Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Prøver på nytt igjen nå da Andylove. Ble visst noe surr med den forrige posten så... Håper dere har noen konstruktiv kritikk å komme med.(?) Lenke til kommentar
Panter Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Håper dere har noen konstruktiv kritikk å komme med Ser ikke hva for noe konstruktiv kritikk du kan få, er ikke mye mere å gjøre her, enkelt og greit, svært stilpen og flott. Ekstremt ryddig. Kanskje smart å ta bort fan-rammen ved Psuen som du har gjort. Gjør at det ihvertfall er lettere å komme til. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ser ikke hva for noe konstruktiv kritikk du kan få, er ikke mye mere å gjøre her, enkelt og greit, svært stilpen og flott. Ekstremt ryddig. Kanskje smart å ta bort fan-rammen ved Psuen som du har gjort. Gjør at det ihvertfall er lettere å komme til. 9638980[/snapback] Takker. Å ta bort vifterammen nede ved PSU var et stort slit. Jeg hadde tenkt å bruke vibrasjonsfrie "skruer"(gummiknotter), noe som var helt forferdelig å få festet til en vifte der, pga. plassmangel. Men det gikk jo til slutt. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Jeg har montert HDD i midtbrakka, ikke nede. Burde jeg heller plassere den nede, vil det ha noe å si på støy og varme? EDIT: Ja, var visst lurt det Endret 5. oktober 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Prøver på nytt igjen nå da Andylove. Ble visst noe surr med den forrige posten så... Håper dere har noen konstruktiv kritikk å komme med.(?) 9638539[/snapback] Veldig fint og ryddig:) Har egentlig et spm. Ser at plastikkplata som skal dekke over kabelhullene mellom PSU/disk-rommet og øvre del er tatt bort. Noen som har noen formening om dette er bra/dumt å gjøre? Har det mye å si? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg merket ingen forskjell nei, og jeg tror ikke det har noe og si heller. Eneste som er at det kanskje ikke blir like pent, men jeg har brukt hullene som plata bruker som feste til å strekke kablene til frontpanelet(lyd, USB og FireWire), og da ble det enda litt ryddigere. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) En oppdatering på mitt prosjekt. Har nå kommet opp i versjon 2.0. Har lagt til 8 stk Samsung 500Gb og en Promise Supertrak EX8350, Sata Raid kort. Dette skal settes opp i et Raid6 system. Har noen flere planer for PC-en så kommer nok en v. 2.5 eller v. 3.0.. Det veier forøvrig et tonn nå.. Hvordan det ser ut bak øverste viften: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Harddisker og alle strømkablene er installert, nesten så man ikke ser at det er 9 stk disker der Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ferdig versjon 2.0 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Satadetaljer Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 5. oktober 2007 av Panter Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sikker på du har nok Hdd'er nå da? Så veldig pent ut det der! Spenstig med røde s-ata kabler! Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hei!! Nå er det festemekanismen til cd/dvd-rom, får ikke de skinnene til å sitte skikkelig, hadde vært fint med noen kjappe svar EDIT: Skiftet spm Endret 5. oktober 2007 av lasjh2k Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Holder på å montere nye noctua vifter i mitt P182, noen formeninger om hvordan jeg burde plassere de og hvilken vei de burde blåse? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Lurer også på hva dere bruker den driven som er rett over den nederste hdd-2skuffa"? Edit: Floppy seff, tenker litt for mye jeg nå Endret 5. oktober 2007 av lasjh2k Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fant bilde av en P182 med vann på XS forumet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bare en ting å si om det der: VAKKERT! Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Holder på å montere nye noctua vifter i mitt P182, noen formeninger om hvordan jeg burde plassere de og hvilken vei de burde blåse? 9644798[/snapback] Gjorde det i gårkveld. Var så nærvøs, og tror dwen skleilitt. Og vippa litt når jeg skulle feste den på. Tror nesten jeg må gjøre det på nytt, men skal installere OS nå og sjekke. EDIT: Ah, bare viftene ja. Hmm, la ned stå på sida ribba som vender bak mot Drev. Det gjorde jeg. Bare å tenke litt på Luftstrømmene inni kabinettet. Endret 6. oktober 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 dw? Hvordan monterte du viftene da? Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 dw? Hvordan monterte du viftene da? 9647139[/snapback] Bare skrev feil, mente 'den'. Var litt vanskelig å få viftene til å sitte med de stålbøylene. Men tror jeg fikk det til . Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fant bilde av en P182 med vann på XS forumet. 9646920[/snapback] Må si at lakkeringen virkelig var flott!! Nesten så jeg vurdere det selv. i alle fall på HD plassene (lett å ta ut! ) Eneste er at jeg ikke har vindu, og da blir vitsen litt begrenset.. Ellers synes jeg ikke det var så veldig mye "wow" Den vifta på toppen var utrolig stygg! De to andre helt ok, ikke noe særlig spenstig.. De lysene var heller ikke noe særlig fine. Jeg går ut i fra at han ikke har vindu (og da forstår jeg i alle fall ikke poenget!) og da må du prøve å skjule lysrørene bedre, det er ikke dem vi vil se på! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kabinettet er jo P182 SE, som er lakkert inni fra før. Jeg vurderer å gjøre noe som dette med mitt P182: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå