Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig. Bestilte akkurat P182 fra Netshop! Gleder meg :D  Så på den SE utgaven men følte ikke at det var verdt å betale 500 kroner ekstra!

9301518[/snapback]

Shit!! Det skulle du ha gjort! Den er utrolig billig i forhold til andre steder. Med mindre noe drastisk har skjedd.

Det er tidenes mest feteste kabinett som jeg noensinne har sett!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

Noen her som har prøvd ut begge kabinettene (p182 / p190) og kan komme med + og - på det to i forhold til hverandre? Unntatt vekt og pris seff.

Lenke til kommentar
Herlig. Bestilte akkurat P182 fra Netshop! Gleder meg :D  Så på den SE utgaven men følte ikke at det var verdt å betale 500 kroner ekstra!

9301518[/snapback]

Shit!! Det skulle du ha gjort! Den er utrolig billig i forhold til andre steder. Med mindre noe drastisk har skjedd.

Det er tidenes mest feteste kabinett som jeg noensinne har sett!

9301990[/snapback]

Har sett kabinettet men ble ikke så veldig imponert over det. Jeg er fornøyd med kjøpet mitt jeg! :) Syns det var litt ekkelt å se på det. Hvertfall hvis man har en del lyspå rommet som jeg har

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar
Fant ut av det.

Men et spørsmål til. Er det noen som har Samsung SH-S183A som kan si at glideskivene passer? Jeg får ikke hullene til å passe, da stikker brenneren langt ut foran.

9288200[/snapback]

ingen? :dontgetit:

9313208[/snapback]

Hvis det er S-ATA brenneren du har, så går det fint. Den har jeg selv =)

Lenke til kommentar
Det er S-ATA brenneren jeg har ja, hvilket hull på glideskiven bruker du?

9313561[/snapback]

Flaut nokk vet jeg ikke. For en gang skyld er det ikke jeg som har satt maskinen sammen. Men det er jo faktisk "regler" for hvor hullene på DVDbrenneren kan være. Er jo en standard for sånt...

Lenke til kommentar

PSU'en er stor ja! 1kW. Må ordne på ledningene fra den så de ikke går i vifta.

Vifta trenger ikke skrus fast, ledningene presser den såppass at den holder seg der ;)

Vannblokka er litt tung ja, kortet blir bøyd. Men tar risken. Blir det ødelagt, klager jeg :p

EDIT: Leif

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Jeg flytta topvifta forran i går. Nå ligger CPU'n på 60grader! Mener det var lavere før. Må feilsøke litt på hvorfor, men blir trolig ikke før etter neste helg. :/

9319835[/snapback]

Har du tatt ut den øverste HDD modulen? Jeg fikk merbar bedre airflow av at den ikke var der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...