bIsk0p Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kan se om jeg klarer å skaffe meg et kamera og ta litt bedre bilder. Er ganske fornøyd med ryddigheten i kabinettet mitt faktisk Og ja, utsiden er jo lik på kabinettene. Men har veldig lyst å se litt casemod! Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Veldig pent! Skjønner ikke hva man ser i Lian Li når Antec blir så utrolig mye bedre Legger til noen bilder. Et par er tatt uten blitz for å illustrere den nattlige effekten av blå LED på viftene. Legg også merke til bilde tatt inni maskina (ASUS merke). Ellers har jeg ikke tatt meg all verdens bry med å rydde da denne kassa ikke har vindu. For det meste bare viftekabler som ligger forran. Endret 8. august 2007 av andylove Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Pent andylove! Merker du noen effekt av topp-vifta? Syntes den støyet mer enn den kjølte jeg, så tok den bort og klistret igjen hullet siden det drar inn støv som bare fy! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Du burde jo faktisk hatt P182, så du fikk montert radiatoren et eller annet sted. Må vel være litt kjipt å ha kasse åpen hele tiden? Vet ikke om du har det da, men ser unektelig slik ut. 9236705[/snapback] Som jeg sa noen sider tilbake, så vurderer jeg sterkt P182 og litt P190. Vi får se. Har åpen kasse hele tiden ja, ikke så morro. Diskene blir mye varmere siden vifta ikke trekker lufta fra front. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Pent andylove! Merker du noen effekt av topp-vifta? Syntes den støyet mer enn den kjølte jeg, så tok den bort og klistret igjen hullet siden det drar inn støv som bare fy! 9236956[/snapback] Jo takker. Jeg merker at lufta som maskina pumper ut er veldig varm, så jeg vurdere å minimere antall vifter. Maskina står i stua og det blir litt for varmt om sommeren. Ellers har jeg vurdert om det er nødvendig med den øverste vifta eller ei. Så en mod av P180 på SPCR hvor en dude hadde klistra igjen toppen og bygget en ramme rundt Scytje Ninja+ kjøleren slik at lufta blir dratt rett ut av kassa bak. Han hadde også støydempet kassa med matter innvendig. Sånn du får kjøpt på BilTema til bil og båt. Drøye saker i grunn Har også tenkt på å fjerne vifta på CPU og den i taket, og heller legge til en nederst ved diskene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Andylove: hvilken cpukjøler bruker du? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Andylove: hvilken cpukjøler bruker du? 9237050[/snapback] Jeg har en Scytje Ninja+ rev2 et eller annet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg klarte å bruke alle pengene mine denne mnd, på 8 dager :S Men neste mnd tenker jeg Ninja+ CPU kjøler, viftestyring + LCD skjerm. Jeg tenker på å mobbe LCD skjerm i døren. Tror også jeg skal flytte viften i toppen til front. (Har ingen insug i kassa nuh :S) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Skal du mobbe LCD skjermen wtf? Oo Neida... Skal kjøpe meg strips, etches osv nå så skal jeg modde litt inni kassa.. Bruker dere usb og lyd portene ifront dere? De skal jeg plugge ut og bare ha power, restart, hdd led osv.. Resten skal jeg pakka langt baki der Uploader bilder om en uke eller så da jeg har gjort mitt lille prosjekt Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg klarte å bruke alle pengene mine denne mnd, på 8 dager :S Men neste mnd tenker jeg Ninja+ CPU kjøler, viftestyring + LCD skjerm. Jeg tenker på å mobbe LCD skjerm i døren. Tror også jeg skal flytte viften i toppen til front. (Har ingen insug i kassa nuh :S) 9237098[/snapback] Det høres sjef ut. Men tror materiale i kassa er litt dumt for modding i grunn. Aldri prøvd eller sett det, men kan sikkert bli kult. Vifta i toppen tror jeg er litt unødvendig, men samtidig ble jo dette kabinettet utviklet i samarbeid med SPCR og Antec, så noe fornuftig funksjon må den ha. Skal overvåke litt temps etter at jeg har modda litt. Kommer med tilbakemeldingen senere. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jo takker. Jeg merker at lufta som maskina pumper ut er veldig varm, så jeg vurdere å minimere antall vifter. Maskina står i stua og det blir litt for varmt om sommeren. 9237016[/snapback] Varmen kommer ut uansett da, den blir jo ikke bare borte Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jo takker. Jeg merker at lufta som maskina pumper ut er veldig varm, så jeg vurdere å minimere antall vifter. Maskina står i stua og det blir litt for varmt om sommeren. 9237016[/snapback] Varmen kommer ut uansett da, den blir jo ikke bare borte 9237353[/snapback] Det har du helt rett i, men jeg ønsker å begrense hvor mange veier varmluft har å gå ut. Det fordi maskina varmer opp kåken om sommeren ganske så bra. Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er bare å skaffe bedre kjøling til kåken det Skal nok bestille P182 snart. Kan ikkje vente med å få sjå den. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ja, fy f... som dette kabinettet pumper ut varmluft, kunne nesten ikke bruke pcen i dag og i går fordi det blir så jævla varmt på rommet mitt! Men det blir snedig til vinteren, for da kan jeg jo ha på pcen døgnet rundt, og bruke den som varmeovn :!: Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 ja, fy f... som dette kabinettet pumper ut varmluft, kunne nesten ikke bruke pcen i dag og i går fordi det blir så jævla varmt på rommet mitt! Men det blir snedig til vinteren, for da kan jeg jo ha på pcen døgnet rundt, og bruke den som varmeovn :!: 9237948[/snapback] Jeg tror svaret på varmen er at all polstringen fører til at kabinettet oppfører seg som en ovn. Men det er meget god airflow i kabinettet slik at varmen blir dratt ut uansett. Genialt spør du meg. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ja, fy f... som dette kabinettet pumper ut varmluft, kunne nesten ikke bruke pcen i dag og i går fordi det blir så jævla varmt på rommet mitt! Men det blir snedig til vinteren, for da kan jeg jo ha på pcen døgnet rundt, og bruke den som varmeovn :!: 9237948[/snapback] Jeg tror svaret på varmen er at all polstringen fører til at kabinettet oppfører seg som en ovn. Men det er meget god airflow i kabinettet slik at varmen blir dratt ut uansett. Genialt spør du meg. 9238192[/snapback] Ja, jeg klager ikke på kabinettet altså, det er helt klart det beste kabinettet jeg noen gang har hatt, mitt forrige kabinett ville ha drept hardwaren i den temperaturen som er nå, men antecen ligger stabilt på litt over 40 grader også når det er over 30 ute Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal du mobbe LCD skjermen wtf? Oo 9237134[/snapback] Utrolig uheldig jeg er med feilskrivingen min! Det høres sjef ut. Men tror materiale i kassa er litt dumt for modding i grunn. Aldri prøvd eller sett det, men kan sikkert bli kult. 9237148[/snapback] Ja, har tenkt litt på det. Men som jeg posta noen sider lengre fram. Jeg tror ikke det er så vanskelig å skaffe ny dør hvis det skulle gå feil. Forresten, noen som vet om det er mulig å justere lysstyrken i LCD skjermen? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Du må jo bare prøve, kan bli stilig å se hva resultatet blir. Men ikke mobb den stakkars skjermen så mye a haha.... Legg ut bilder av skjermen og planene dine, så kan det jo kanskje tenkes at vi kan tipse deg. Lenke til kommentar
Pesimisten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Noen som vet når netshopene får inn nye antec 182? Ser ut som ingen har de foreløbig Endret 9. august 2007 av Pesimisten Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som vet når netshopene får inn nye antec 182? Ser ut som ingen har de foreløbig 9240620[/snapback] Ehh...? Det pleier å stå når de er forventet på lager.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå