bIsk0p Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Sånn! Da har jeg bytta PSU. Skulle egentlig bare være et enkelt PSU bytte, men ble til et litt større ryddeprosjekt. Tror jeg er ganske fornøyd egentlig =) Legger det i en skjul sånn ikke alle må se på bilene Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sånn var det før. Sånn er det nå. Legger også bilder av hvordan det ser ut bak HK brettet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gammel kabelføring. Før kablene ble festet og ført. Kablene er festet og ført =) Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Hvordan er det å kutte alu med en liten avbiter? Tenkte jeg endelig skulle sette i en vifte forran diskene nå. Begynner å bli en stund siden jeg sa jeg skulle gjøre det... 9230134[/snapback] Ulempen og fordelen med ALU er at det er mykt. Men kabinettet er i stål så vidt jeg kan huske, så det betyr at du må ha en kraftig avbiter evnt en drill som kan borre noen hjelpehull. Legg gjerne ut bilder av "workloggen" så vi alle kan se. @bIsk0p: Hvordan er den nye PSU'en i kabinettet ditt? Ellers så det jo bra ut, men kvaliteten på kamera er litt bad, så ser ikke helt klart... Hehe, no offence Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fikk mitt nye P182 for et par dager siden, og jeg må si at jeg aldri har hatt et bedre kabinett, setter du alle viftene på minimum, er den stille som en mus, og temperaturene til meg med harddiskene plassert i det nederste rommert, og uten noen ekstra vifter:Lest av med everest! Cpu: E6300 klokket til 3,2ghz med scythe katana2 kjøler: Idle 30-36, Load 43-48. Hovedkort: Asus P5N-E SLI: 25, maks 33. Skjermkort: Geforce 7800gtx: Idle 45-55, Load ca.70 Hdd 1: 30-35 Hdd 2: 36-43 Helt greie temperaturer spør du meg 9165821[/snapback] Romtemp? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen som vet om en nettbutikk som har Antec P182 på lager? Jeg har sett i en del nettbutikker, men det er ingen som får det inn før i september en gang Jeg har lyst til å få det så raskt som mulig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen som vet om en nettbutikk som har Antec P182 på lager? Jeg har sett i en del nettbutikker, men det er ingen som får det inn før i september en gang Jeg har lyst til å få det så raskt som mulig. 9234383[/snapback] Hvis du forter deg så er det nøyaktig EN igjen på lager hos netshop http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=47489 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) @bIsk0p:Hvordan er den nye PSU'en i kabinettet ditt? Ellers så det jo bra ut, men kvaliteten på kamera er litt bad, så ser ikke helt klart... Hehe, no offence 9231517[/snapback] Akkuratt nå står det en Crossair 600W modulær i den Stod før en Zalman 600W modulær. Crosairen ble montert på lørdag Ja, vet bildene er noe crap. Nokia 6300 som har vært fotograf :/ Foreldrene mine tok med seg kameraet når dem flytta fra meg EDIT: Glemte vits en takk Endret 8. august 2007 av bIsk0p Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, vet bildene er noe crap. Nokia 6300 som har vært fotograf :/ Foreldrene mine tok med seg kameraet når dem flytta fra meg 9235488[/snapback] Flytta fra deg?, du som flytta ut kanskje? Eller overtok du huset? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 @bIsk0p:Hvordan er den nye PSU'en i kabinettet ditt? Ellers så det jo bra ut, men kvaliteten på kamera er litt bad, så ser ikke helt klart... Hehe, no offence 9231517[/snapback] Akkuratt nå står det en Crossair 600W modulær i den Stod før en Zalman 600W modulær. Crosairen ble montert på lørdag Ja, vet bildene er noe crap. Nokia 6300 som har vært fotograf :/ Foreldrene mine tok med seg kameraet når dem flytta fra meg EDIT: Glemte vits en takk 9235488[/snapback] Du glemte også å svare på det jeg spurte deg om. Corsair kunne jeg se at det var, men jeg lurte på hvordan den hadde seg der nede Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Du glemte også å svare på det jeg spurte deg om. Corsair kunne jeg se at det var, men jeg lurte på hvordan den hadde seg der nede 9235568[/snapback] Ahh, hvordan og ikke hva du spurte om ja Nei, tror den har det bra. Måtte være litt streng når den skulle monteres, rammen som er rundt PSU var litt kort i bredden så det ut som, men var ikke mye om å gjøre. Hvorfor lurer du? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Du glemte også å svare på det jeg spurte deg om. Corsair kunne jeg se at det var, men jeg lurte på hvordan den hadde seg der nede 9235568[/snapback] Ahh, hvordan og ikke hva du spurte om ja Nei, tror den har det bra. Måtte være litt streng når den skulle monteres, rammen som er rundt PSU var litt kort i bredden så det ut som, men var ikke mye om å gjøre. Hvorfor lurer du? 9235733[/snapback] Jeg lurer fordi du har den PSU'en jeg gjere vil ha. Akkurat nå har jeg en 500w fra MIST. Men den støyer noe pga varme, så jeg tror at den enten vil roe seg ned med en ekstra vifte der nede, eller om jeg bytter den til en som tåler litt mer varme. HW min har ikke mulighet for å dra PSU'en til siste skrik. Men greit å vite at ramma er litt stram, for hos meg går det temmelig smooth. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fikk P182 idag og må bare si WOW! Det ser enda bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fikk P182 idag og må bare si WOW! Det ser enda bedre ut i virkeligheten enn på bilder. 9236155[/snapback] Velkommen i klubben. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg lurer fordi du har den PSU'en jeg gjere vil ha. Akkurat nå har jeg en 500w fra MIST. Men den støyer noe pga varme, så jeg tror at den enten vil roe seg ned med en ekstra vifte der nede, eller om jeg bytter den til en som tåler litt mer varme. HW min har ikke mulighet for å dra PSU'en til siste skrik. Men greit å vite at ramma er litt stram, for hos meg går det temmelig smooth. 9236137[/snapback] Jeg hadde Zalman 600W og den støya litt mye. Bytta til Corair, er litt mer fornøyd tror jeg. Jeg har en MIST vifte som blåser mot 3 harddisker. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har 4 disker, tre 750GB Barracuda + en 150GB Raptor. PSU = Thermaltake Thoughpower 1kW. Alle har fine temperaturer Ser ikke mange bilder av P180/2 eller P190 her. Vi trenger flere synes jeg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ser ikke mange bilder av P180/2 eller P190 her.Vi trenger flere synes jeg! 9236501[/snapback] Jeg har for mye kabelrot til å legge ut skrytebilder Har ikke prioritert det enda Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Har 4 disker, tre 750GB Barracuda + en 150GB Raptor. PSU = Thermaltake Thoughpower 1kW. Alle har fine temperaturer Ser ikke mange bilder av P180/2 eller P190 her. Vi trenger flere synes jeg! 9236501[/snapback] Haha, du har brukt mye penger på HW... Men bilder av kassene våre burde vi kunne få til. Jeg vil si at det burde være et krav om å tilpasse bildene til tråden, slik at vi slipper 2500*1900 i oppløsning på dem... Evnt bruke flicr Skal se om jeg får tatt noen innvendige bilder. Utsiden her er jo likt for alle, med unntak av de som bruker viftekontrollere i 5,25" brønnen. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Haha, du har brukt mye penger på HW... 9236566[/snapback] Jepp, men de fire diskene fikk jeg gratis av gamle jobben. Så Raptoren er RAID utgaven. Nyeste bilde av mitt P180 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Du burde jo faktisk hatt P182, så du fikk montert radiatoren et eller annet sted. Må vel være litt kjipt å ha kasse åpen hele tiden? Vet ikke om du har det da, men ser unektelig slik ut. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Mitt P180-kabbis... Edit: Innmaten: Intel C2Q Q6600 Gainward 8800GTX Asus P5N-E SLi Corsair HX-620W Noctua NH-U12F 2x Corsair Twin2X 2gb kit (4x1GB) Samsung SpinPoint T166 500GB Endret 8. august 2007 av Sagart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå