Intern Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg har hatt denne: Og har nå denne: EDIT: Har også døra alltid lukket. Endret 12. juli 2007 av Intern Lenke til kommentar
andylove Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har hatt den øverste i et Lian Li kabinett. Den var jeg veldig fornøyd med. Lurte på den sorte du viste meg. Er den ny, eller? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, den er visst ny. Så den i en annen tråd, og tenkte den ville passe bedre siden den er svart. Fikk bekreftet min mistanke Lenke til kommentar
andylove Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, den er visst ny.Så den i en annen tråd, og tenkte den ville passe bedre siden den er svart. Fikk bekreftet min mistanke 9057873[/snapback] Det kan jeg tenke meg Legg opp noen bilder når du har fått montert saken, hvis du har ork.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg hadde selv den øverste i det gamle Antec kabinettet, ikke noe problemer med å lukke døra der =) Jeg har bestilt denne (Bilde) Har ikke funnet noen norske webshops som selger denne, jeg bestiller igjennom jobben =) Norek er norsk leverandør da, men dem selger bare til bedrifter, ikke privatkunder... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Dette er det mest håpløse innlegget jeg har skrevet Endret 12. juli 2007 av andylove Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 HAHAHA! Forstod ikke så veldig mye av den posten nei Etter den testen jeg skumma igjennom, så er det trinnløs justering fra 5-12V. Test Lenke til kommentar
andylove Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 HAHAHA! Forstod ikke så veldig mye av den posten nei Etter den testen jeg skumma igjennom, så er det trinnløs justering fra 5-12V. Test 9058106[/snapback] Hehe, takk Tror jeg skal slette den posten gitt... Kan ikke ha et slikt rykte på meg. Fakta er at jeg er i skikkelig feriemodus, to timer til... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg er 4 dager forbi ferien, vet ikke hva som er værst - God ferie og sommer btw Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, den er visst ny.Så den i en annen tråd, og tenkte den ville passe bedre siden den er svart. Fikk bekreftet min mistanke 9057873[/snapback] Jeg har den opperste, tok og borra hull fra et av de vanlige "dummy" 5,25 slot greiene, og vips, så passa det inn i mitt kabinett også Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg skulle egentlig ta av froten og lakkere den, men ble aldri noe av da jeg skulle selge maskinen nesten med en gang .. Lenke til kommentar
Oternakn Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei jeg har endelig fådd min p182 men hvordan får jeg plugget de viftene som følger med på min zalman viftestyring?? er jo vanlig molex plugger på driten Annet en de stupide vifte kontaktene så er jeg meget fornøyd med kabinettet :!: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei jeg har endelig fådd min p182 men hvordan får jeg plugget de viftene som følger med på min zalman viftestyring?? er jo vanlig molex plugger på driten Annet en de stupide vifte kontaktene så er jeg meget fornøyd med kabinettet :!: 9076350[/snapback] Det må vel en overgang eller litt lodding til då ja Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvilke temperaturer er det folket har med P182? Jeg har en E6600 prossessor, har en Zalman kjølerr på den og MIST i topp og bak. Ligger på 40~ ved IDLE. Alle viftene holder 600-800RPM, synes fremdeles det bråker litt Jeg har ingen vifter som drar inn luft though, mulig at det har noe med temp å gjøre? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Har 48 grader idle akkuratt nå. QX6700 @ 3.01. Måtte klokke ned da den ble for varm Kjøleren er en Thermalright Ultra 120 med en PAPST 38db på minimum. Her er forresten bilde av den nye viftestyringen til Zalman på P180. Orket ikke "resize" og redigere disse: Endret 19. juli 2007 av Intern Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg skal uten tvil bytte til Ninja+, hive på en viftestyring mulig et LCD display og for å holde kontrollen på temp's i RL Vår kanskje vurdere å ha en vifte til inntak også Btw, ser at metal plater ikke passer så godt inn med plast dekslene Jeg har selv vurdert zalman viftestyringen.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tja, er kun pga blitsen det. Ellers ser man liten forskjell. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tja, er kun pga blitsen det. Ellers ser man liten forskjell. 9106791[/snapback] Pga det er mørkt i rommet? Jeg har jo døra igjen, så sååå mye har det vel ikke å si .. Men hadde vært gøy om det ikke var så mye forskjell =) Noen som har prøvd å skjære i døra til P182? Jeg vurdere å kjøpe LCD display, nei. Jeg skal kjøpe LCD display. Men bjunte akkuratt nå å tenke på om den kanskje skulle stå i døra sånn jeg kunne lese uten å måtte åpne døra.. Sjekka antec sine hjemmesider, og ser ikke ut til at dem leverer front dør til P182 enda fant bare til P180, og det er jo en forskjell i fargen mellom de to.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Sendte mail til antec ang front døren, fikk svar i dag. Dear Rune, if you chassie is still under warranty (3 years) then we can replace your front door for free. Please provide us with copy of your address and complete address so we can process your replacement warranty. Kanskje jeg skal prøve å få en ekstra på garanti, tviler på at dem trenger den gamle i retur ... LOL, fikk også denne e-posten: Hi, I am on vacation from July 2nd to July 23rd and will not be in a position to read your e-mail. For order management matters, please contact Vincent Mulder at Rotterdam office: [email protected] For real urgent matters, please contact Rene Asfar: [email protected]. Your e- mail is not auto-forwarded. Fatter ikke helt hvordan duden som svarte meg fikk e-posten siden den ikke var videre sendt Endret 20. juli 2007 av bIsk0p Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Sendte mail til antec ang front døren, fikk svar i dag. Dear Rune, if you chassie is still under warranty (3 years) then we can replace your front door for free. Please provide us with copy of your address and complete address so we can process your replacement warranty. Kanskje jeg skal prøve å få en ekstra på garanti, tviler på at dem trenger den gamle i retur ... LOL, fikk også denne e-posten: Hi, I am on vacation from July 2nd to July 23rd and will not be in a position to read your e-mail. For order management matters, please contact Vincent Mulder at Rotterdam office: [email protected] For real urgent matters, please contact Rene Asfar: [email protected]. Your e- mail is not auto-forwarded. Fatter ikke helt hvordan duden som svarte meg fikk e-posten siden den ikke var videre sendt 9108626[/snapback] kanskje glemt å skru av den eller noe etter han kom hjem da:p vet ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå