andylove Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Bump. I følge denne linken så skal serienummeret være å finne på selve esken til kabinettet. Dette har jeg ikke tenkt på før. Snudd kabinettet på hodet og kikket? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Bare synd esken er kastet. Men kan jo prøve å se under kabinettet da. Lenke til kommentar
eirikhh Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Noen som vet om antec 900 bruker molex på viftene? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ja, den bruker molex. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Bare synd esken er kastet. Men kan jo prøve å se under kabinettet da. Ikke noe serienummer å finner under kabinettet. Det gjør jo saken litt værre, siden esken min ligger i en søppelkontainer full med søppel. Kontaineren står dog på utsiden her, men det er jo masse søppel oppå den. Er serienummeret på alle Antec P180 Mini like da? I såfall, så kan jo en annen med kabinettet, som har beholdt eska "låne" meg sitt serienummer, om de har lyst. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) edit 1337 Endret 29. august 2009 av St0neCld Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ikke noe jeg ville valgt. Stygg front. Bare synd esken er kastet. Men kan jo prøve å se under kabinettet da. Ikke noe serienummer å finner under kabinettet. Det gjør jo saken litt værre, siden esken min ligger i en søppelkontainer full med søppel. Kontaineren står dog på utsiden her, men det er jo masse søppel oppå den. Er serienummeret på alle Antec P180 Mini like da? I såfall, så kan jo en annen med kabinettet, som har beholdt eska "låne" meg sitt serienummer, om de har lyst. Ingen som vet hvor jeg kan finne serienummer og QA-stamp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja, fronten på Antec 200 var direkte stygg. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ikke noe jeg ville valgt. Stygg front. Bare synd esken er kastet. Men kan jo prøve å se under kabinettet da. Ikke noe serienummer å finner under kabinettet. Det gjør jo saken litt værre, siden esken min ligger i en søppelkontainer full med søppel. Kontaineren står dog på utsiden her, men det er jo masse søppel oppå den. Er serienummeret på alle Antec P180 Mini like da? I såfall, så kan jo en annen med kabinettet, som har beholdt eska "låne" meg sitt serienummer, om de har lyst. Serienummer står på esken. Kanskje en lapp på selve kabinettet. QA stamp pleier å være stempla på innsiden i kabinettet et sted, så her kan det hende du må demontere HW for å finne det. Ogte står det i bunn i Antec kabinett. Ingen som vet hvor jeg kan finne serienummer og QA-stamp? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Serienummer står på esken. Kanskje en lapp på selve kabinettet. QA stamp pleier å være stempla på innsiden i kabinettet et sted, så her kan det hende du må demontere HW for å finne det. Ogte står det i bunn i Antec kabinett. Og hvordan har Antec tenkt til at jeg skal få tak i serienummeret når esken er kasta? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja, det er dumt å spørre om det. Man kan ikke forvente at alle tar vare på esken. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 De kunne i det minste plassert serienummeret på en lapp inni eller under kabinettet. Men har alle Antec P180 Mini samme serienummer da, eller er det forskjellig for hvert kabinett? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 edit 1337 Det må være det styggeste Antec-kabinettet jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Tja... -men det er et kabinett som er funksjonelt elv om designet er noe utdatert. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 De kunne i det minste plassert serienummeret på en lapp inni eller under kabinettet. Men har alle Antec P180 Mini samme serienummer da, eller er det forskjellig for hvert kabinett? Det heter jo serienummer, så det er unikt for hvert kabinett. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Greit. Da får jeg ta å lete mellom søppelcontaineren vi leier da. Esken ligger på bunn der et sted. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Greit. Da får jeg ta å lete mellom søppelcontaineren vi leier da. Esken ligger på bunn der et sted. Lykke til Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) noen som hvet om det faktisk går ann og putte et EVEGA Classifield i antec 1200? (det er e-atx men står at 1200 ikke støtter større hovedkort enn ATX) Eneste forskjellen mellom EVEGA Classifield og vanelig er egentlig bare at det er 2 cm breiere. ser egentlig ikke en grunn for at det ikke skal passe.. noen som har sjekka? edit: en som har gjort det her: http://www.evga.com/forums/tm.asp?m=100562...ey= er bare atman må dra kablene igjennom hulene på høyere sia FØR man setter på korte :s Endret 29. august 2009 av Submit Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Huff og huff @ 200. +1 Var ikke noe pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå