Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare synd esken er kastet. Men kan jo prøve å se under kabinettet da.

Ikke noe serienummer å finner under kabinettet. Det gjør jo saken litt værre, siden esken min ligger i en søppelkontainer full med søppel. Kontaineren står dog på utsiden her, men det er jo masse søppel oppå den. :hm: Er serienummeret på alle Antec P180 Mini like da? I såfall, så kan jo en annen med kabinettet, som har beholdt eska "låne" meg sitt serienummer, om de har lyst. :)

Lenke til kommentar

Ikke noe jeg ville valgt. Stygg front.

Ikke noe serienummer å finner under kabinettet. Det gjør jo saken litt værre, siden esken min ligger i en søppelkontainer full med søppel. Kontaineren står dog på utsiden her, men det er jo masse søppel oppå den. :hm: Er serienummeret på alle Antec P180 Mini like da? I såfall, så kan jo en annen med kabinettet, som har beholdt eska "låne" meg sitt serienummer, om de har lyst. :)

Ingen som vet hvor jeg kan finne serienummer og QA-stamp?

Lenke til kommentar

Ikke noe jeg ville valgt. Stygg front.

Serienummer står på esken. Kanskje en lapp på selve kabinettet. QA stamp pleier å være stempla på innsiden i kabinettet et sted, så her kan det hende du må demontere HW for å finne det. Ogte står det i bunn i Antec kabinett.

Ingen som vet hvor jeg kan finne serienummer og QA-stamp?

Lenke til kommentar
Serienummer står på esken. Kanskje en lapp på selve kabinettet. QA stamp pleier å være stempla på innsiden i kabinettet et sted, så her kan det hende du må demontere HW for å finne det. Ogte står det i bunn i Antec kabinett.

Og hvordan har Antec tenkt til at jeg skal få tak i serienummeret når esken er kasta? :p

Lenke til kommentar

noen som hvet om det faktisk går ann og putte et EVEGA Classifield i antec 1200? (det er e-atx men står at 1200 ikke støtter større hovedkort enn ATX) Eneste forskjellen mellom EVEGA Classifield og vanelig er egentlig bare at det er 2 cm breiere. ser egentlig ikke en grunn for at det ikke skal passe..

noen som har sjekka?

edit: en som har gjort det her: http://www.evga.com/forums/tm.asp?m=100562...ey= er bare atman må dra kablene igjennom hulene på høyere sia FØR man setter på korte :s

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...