Fred7555 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kanskje ett litt rart spørsmål, men nå har jeg bestilt en ny HDD, og skal sette den i mitt Antec P182, i bunn. Skal man bare sette HDD'en mellom de to gummiknottene sånn at den er i klem mellom de på en måte? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, men du må skru den fast med skruer også. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hva mener du med skru fast? Netshop bygde PC'en min. Når jeg ser inni HDD-brønnen i bunn, ser det bare ut som om de har skjøvet HDD'en mellom de proppene, og ikke noe mer. Skal ta en nøyere titt senere idag for sikkerhets skyld Endret 20. mai 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvis du ser på toppen av de silikon proppene så ser du at det går en skrue gjennom de. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lurer på en ting ang. Antec P182.. Følger det med sånne 'støydempende føtter' på kabinettet? Som fjerner en del vibrasjon på gulv osv? Eller sitter det noen på? Takker for svar. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lite gledesrop fra meg her! Sitter og stirrer på et helt bord fullt av deilig hardware! Selvsagt skal alt inn i et P182, bare synd det ikke er mitt... Resten er forøvrig en X4 955BE(kjøles med Mugen 2), 8GB OCZ platinum DDR3 1333mhz(7.7.7.20), ASUS M4A78T-E, Radeon HD4770, Mist 650watt, samsung 24'+++ Gleder meg til å starte byggingen! Skal ta meg god tid å få det så ryddig som jeg håpet å få det i mitt eget P180 Lenke til kommentar
Subzero245 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg tenkte på å gjøre tjHarlow sin vindu-mod, har selv en antect 900, og lurte på om det var noen som hadde gjort den/vet om det går på en 900. Og evt hvor jeg kan få kjøpt sånn 3M Scotch 4010 Industrial Strength Double Sided Mounting Tape eller noe tilsvarende den. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Argh... Selvsagt er P4-kontakten til hovedkortet litt for kort...Noen som vet om andre butikker enn Netshop og Microplex som fører forlengere til disse? De har de ikke i bestilling engang, og tar fort en uke eller to Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvis du bor i Oslo, eller i nærheten kan det godt hende digital impuls eller datakjeden har noe sånt inne. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har akkurat funnet en på DI ja. Håper de får den avgårde raskt, ellers må jeg nesten kjøre meg en tur. Er jo ikke mer enn et kvarters tid unna... Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Legger inn en lenke her også jeg, i tilfelle noen av dere Antec guruene har svaret: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13778850 Kort fortalt, EVGA x58 SLI + Antec P182 + Thermalright Ultra 120 Extreme montert på høykant (så den flate siden peker til venstre og høyre, ikke opp og ned. Og med vifte på høyre side som blåser gjennom kjøleren og ut mot viften i bakkant. Skal også bruke Corsair Dominator TWIN3X minnebrikker. Begynner da å lure veldig på om alle disse "høye" komponentene går sammen.. Hovedkort har høy PWM kjøler, kabinett har vifte i bakkant og toppen. Prosessorkjøleren er enorm, og har vifte på høyre side. Minnebrikkene har høye kjølere, og nordbroen på hovedkortet har en ganske høy kjøler. Noen som har en lignende kombinasjon som kan si om dette går bra, før jeg trykker bestill knappen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Antec P193 lagt inn i Prisguide.no Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noen som har en lignende kombinasjon som kan si om dette går bra, før jeg trykker bestill knappen? Trykk i vei http://www.evga.com/forums/upfiles/478698/...E5BD1DF2547.jpg Som du ser, går det bare fint Syns ikke p193 var noe spesielt pent.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kunne ha droppet den boksen utenpå døren, sprø du meg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jupp, syns heller ikke hullene paa dora er noe pene heller. Kunne gjort det like stilrent som p182. Men noen endringer maa de vel gjore Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er rimelig likt P182 ja, 2 vifter i toppen er vel nytt også. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen som har en lignende kombinasjon som kan si om dette går bra, før jeg trykker bestill knappen? Trykk i vei http://www.evga.com/forums/upfiles/478698/...E5BD1DF2547.jpg Som du ser, går det bare fint Syns ikke p193 var noe spesielt pent.. Det ser ut som du bruker de tre røde minnesporene, og sånn sett er det mulig at det sorte sporet nærmest prosessor blir blokkert. Litt vanskelig å se. Men det går vel greit uansett. I tillegg er det en litt annen kjøler på NB på classified, sammenlignet med "vanlig" X58 SLI kort fra EVGA, men også den ser ut til å gå akkurat når jeg sammenligner bilder. PWM kjøleren er forskjellig, men like tykk. Så da sier jeg vel egentlig takk for hjelpen Skjermkortet mitt har en ganske stor Thermalright-kjøler med vifte på toppen, så det blir også en tight fit tror jeg, men får bruke sporet i midten og håpe på det beste Eventuelt det nederste sporet i verste fall. Finner nok en løsning. For å være litt on-topic også. P193 ser ikke så bra ut imo. P182 derimot må være noe av det peneste kabinettet jeg har sett, og det er vel kanskje litt av grunnen til at jeg har det også Den shiny special edition utgaven med speil. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Den er også pen P193 kunne fungert uten den kassa utpå døra. Ville ligna litt på p180 mini. uansett ikke et kabinett jeg ville kjøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå