Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvordan er sidepanelet på p180 mini? Syns ikke man bør fikle med noe så stilrent, men then again; jeg 'herpa' jo mitt p182 så til de grader Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er ditt P182 som gav meg lysten på modde mitt P180 Mini. Sidepanelet er vel ganske likt det på P182, bare litt mindre. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hyggelig Vær obs på at det kan være litt vrient å kutte i! Tykt som f.. Jeg holdt på å drite big time på draget. Ble litt ekstra pussing Endret 28. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skal kjøpe ny pc og har valgt Antec 300 som kabinett: For det første - hvor mye vil ekstra kjøling vil jeg trenge med dette oppsettet? : https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=97082 Hvis jeg trenger mer: burde jeg ta vare på de to Tricool viftene (øverst i kabinettet og bakerst) og tilføre ekstra vifter (plass til 3 ekstra - to framme som inntak og en på siden) ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skal jeg kutte, så tar jeg med hele døra på skolen og kutter der, da får jeg gjerne litt hjelp av lærerene også. Greit å gå TIP når det gjelder casemodding. Forresten har du/dere noen forslag til en layout på et sidevindu som hadde passet på et P180 Mini. Ditt(Wikipedersen) vindu passet jo perfekt på P182, og kunne egentlig tenkt meg å bruke noe lignende, men vil ikke være helt copycat heller. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skal kjøpe ny pc og har valgt Antec 300 som kabinett: For det første - hvor mye vil ekstra kjøling vil jeg trenge med dette oppsettet? : https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=97082 Hvis jeg trenger mer: burde jeg ta vare på de to Tricool viftene (øverst i kabinettet og bakerst) og tilføre ekstra vifter (plass til 3 ekstra - to framme som inntak og en på siden) ? Ta vare på de viftene som følger med, så kjøper du to ekstra for å sette i front. Er det jeg og brodern har i gammel maskinen om vi eier hver litt hardware i Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Herregud, 'stjel' det du vil La vel ut mange former. Jeg har desverre ikke patent på geometri. @endrefm https://prisguiden.no/product.php?produc...8&cat_id=58 Den kan komme godt med. Tror det holder med viftene som står i fra før, men de kan kanskje med fordel byttes ut. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) @endrefm https://prisguiden.no/product.php?produc...8&cat_id=58 Den kan komme godt med. Tror det holder med viftene som står i fra før, men de kan kanskje med fordel byttes ut. Hva tror du vil være best av 2/3 av disse Noctua viftene: ( https://prisguiden.no/product.php?productId=48328) i stedet for en CPU kjøler? Endret 28. april 2009 av endrefm Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 CPU-kjøler må du nok ha uansett, kjære venn Linken funker heller ikke. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) CPU-kjøler må du nok ha uansett, kjære venn Linken funker heller ikke. Hehe, visste jeg ikke men da vet jeg det. Hvilken vil gi mest for pengene? værtfall: det er Noctua NF-S12-1200 : https://prisguiden.no/product.php?produc...8&cat_id=44 Endret 28. april 2009 av endrefm Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Se på kjølere fra Xigmatek eller Scythe hvis du er ute etter ytelse/pris ON-topic: Er det noen her som har gjort noe modding på sine Antec-kasser? If so, så kunne det vært gøy med bilder Endret 28. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har knekt ene festet på grillen i front og luftfilteret.. teller det? (P182) Lenke til kommentar
andylove Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Da har jeg oppdatert første post under punktet "Nyttige lenker" hvor jeg har lagt til Antec P182 - Et stykke kunst og godt arbeid! Denne arbeidsloggen viser en dedikert herremann som har gjort sitt ypperste for å modifisere Antec P182 til å bli et vannkjølt og stilig kabinett, med vindu, leds og masse kabler godt skjult slik at det hele ser flott ut! Takk til Wikipedersen for et meget godt bidrag og en flott arbeidslogg! Endret 29. april 2009 av andylove Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har nettopp bestilt ny innmat til mitt P182! Her er det jeg har bestilt til nå. Som dere kanskje ser, så har jeg ikke bestilt skjermkort ennå. Grunnen til det er at jeg venter på HD 4890x2 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har bygd PC nr. 2 som står i heimen. BEstår av en del rester jeg hadde liggende. Valget denne gangen falt på Antec Sonata III med 500w PSU. Bortsett fra en plastikkdør i front er jeg faktsik ganske fornøyd med hva jeg fikk for pengene. PSU'en virker å være bra, og står å trekker en stk. Quadcore (X3210) og et eldre 8800GTX jeg hadde til overs. Virker. Eneste som jeg kunne ønsket meg er en bedre viftemulighet foran: 8800GTX blokkerer muligheten for å montere en 12cm vifte mellom harddiskbrønnene og skjermkortet. Blir vel en ordning på det når ATI HD 4770 kommer i hus. Alt i alt et meget bra kabinett med tanke på prisen. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når er det Antec P183 kommer til Norge? Jeg skal kjøpe meg nytt kabinett om noen mnd (må skaffe penger ) og valget står mellom Lian Li PC-A71B og P182/P183 . Lurer litt på om det er no poeng i å kjøpe P182 hvis P183 kommer om noen måneder også? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg syns det er et poeng å kjøpe p182 foran p183. Syns p182 ser mye bedre ut, jeg Lenke til kommentar
andylove Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg syns det er et poeng å kjøpe p182 foran p183. Syns p182 ser mye bedre ut, jeg Er jeg helt enig i. Kabinetter er ikke akkurat som skjermkort, som får bedre ytelse, i den grad man kan snakke om ytelse for kabinetter. Det gjelder mer smak og behag, samt at man må avveie litt bruken. Skal du ha en heftig OC rigg, er neppe P182 et naturlig valg hvis det inkluderer fasekjøler osv.. Utover dette, er det bare fantasien som setter grenser. La nylig ut en oppdatering i 1.post som viser akkurat dette. Lykke til i valg av kabinett Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jøss, link til prosjektet mitt i førstepost Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som har erfaring med Fusion Remote max? Vurderer dette til en ny pc, ser jo fint ut og passer bra under tv'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå