-Tommy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Skal være på tilbud frem til kl. 18.00 Hvor mye større det er inni kan nok diskuteres, det er jo mye mindre enn P182 utvendig, støtter kun Micro-atx. Endret 21. april 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det er vel for seint nå? Funker ikke her heller... ganske fett det kabinettet, og det ser ut til å være bedre plass inni der enn i 182 siden det bare har 2 stykk 5.25"... Er jo enda over 5 min igjen, og jeg har prøvd siden det var 15 min igjen Når jeg klikker meg inn på annonsen er prisen 895,-.. Synes dette er for dårlig gjennomført av Netshop Endret 21. april 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 det er vist nye tilbud hver time. så mulig det fucker litt med systemet dems... Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) P183 review av 3dGameMan Edit: Det var forresten en "unboxing" -video! Endret 24. april 2009 av St0neCld Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Siden dette er den store Antec tråden, så får jeg vel legge inn bilde av det nye "vindunderet" mitt, ett hvitt Antec P180 Mini. Maskinvaren står i profilen min, grunnen til at nederste harddisk-brønnen er fjernet, er pga skjermkortet er for langt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Helvette Jeg blir misunnelig. Antec P180 Mini i hvitt er rålekkert. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Det første jeg sa var "åh fy f....!". Det der var bare lekkert! Og man sier at hvite kabinetter ikke er fine? Hahaha, rålekkert Mortis! Takk for bildene, jeg har ventet litt på de der Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Er klar over at mange mener hvite kabinetter ikke er pene, men jeg syntes ikke det. Kombinasjonen med hvit plastikk, og veldig lys aluminium er utrolig pent. Syntes det var ett godt kjøp til 350kr! Dessuten føles skrivebordet mer luftig ut, og er ganske lei av sorte kabinetter nå. ~ Mortis360 Endret 25. april 2009 av Mortis360 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvite kabinetter er fine så lenge de oser av litt kvalitet. Noe P180 mini gjør, i høyeste grad! Sexy! Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei! Lurte på om man får plass til HD 4890 i et Antec 300? Det er sikkert noen som har hatt lignende spørsmål før, men gidder ikke lese 150 sider Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 4870x2 passer hvertfall, så regner egentlig med at 4890 skal passe også. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er klar over at mange mener hvite kabinetter ikke er pene, men jeg syntes ikke det. Kombinasjonen med hvit plastikk, og veldig lys aluminium er utrolig pent.Syntes det var ett godt kjøp til 350kr! Dessuten føles skrivebordet mer luftig ut, og er ganske lei av sorte kabinetter nå. ~ Mortis360 Hvite kabinetter kan absolutt være pent, noe ditt illustrerer veldig godt. Problemet er vel heller det å få skjerm, tastatur og mus som matcher. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er klar over at mange mener hvite kabinetter ikke er pene, men jeg syntes ikke det. Kombinasjonen med hvit plastikk, og veldig lys aluminium er utrolig pent.Syntes det var ett godt kjøp til 350kr! Dessuten føles skrivebordet mer luftig ut, og er ganske lei av sorte kabinetter nå. ~ Mortis360 Hvite kabinetter kan absolutt være pent, noe ditt illustrerer veldig godt. Problemet er vel heller det å få skjerm, tastatur og mus som matcher. Apple? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hvite kabinetter kan absolutt være pent, noe ditt illustrerer veldig godt. Problemet er vel heller det å få skjerm, tastatur og mus som matcher. Apple? Eple smeple! EDIT: hadde ikke noe mer å si.. :S Endret 28. april 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
andylove Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Er klar over at mange mener hvite kabinetter ikke er pene, men jeg syntes ikke det. Kombinasjonen med hvit plastikk, og veldig lys aluminium er utrolig pent.Syntes det var ett godt kjøp til 350kr! Dessuten føles skrivebordet mer luftig ut, og er ganske lei av sorte kabinetter nå. ~ Mortis360 Hvite kabinetter kan absolutt være pent, noe ditt illustrerer veldig godt. Problemet er vel heller det å få skjerm, tastatur og mus som matcher. Apple? Det er faktisk ikke noe dumt forslag. Vet det finnes hvite tastaturer og mus der ute, men rent stilmessig kan et Apple tastatur i det minste være lekkert ved siden av dette flotte Antec kabinettet. Ser ikke noe i veien for det. Trenger ikke la tråden skli ut nå, men må si at Mortis sitt kupp virkelig har fått fart på mine lyster for et hvitt Antec kabinett. Jeg må ærlig innrømme jeg trodde det var kjipt som dagen var lang, men der tok jeg feil! Må gjerne poste flere bilder hvis og om du, Mortis, finner hvitt tilbehør som passer til riggen din Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Synes da ikke det er å spore av å diskutere evt. ulemper ved et ellers fett design. Etter et kjapt søk i prisguiden så ser det jo ikke akkurat ut som om det er overflod av hvitt tilbehør. Apple er jo selvfølgelig et alternativ, men DAMN! man betaler også for design der. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Har hatt et Antec P182 en stund nå, men har lyst til å gjøre noen andringer, derfor spør jeg her - Har tenkt til å ta standard-viftene ut, og ha 4 Noctua NF-S12B FLX-vifter. 1 i toppen, 1 bak ved HK, en nede ved PSU'en og HDD-brønnen og en ved floppy/diskstasjonen er, der jeg fjernet en HDD-brønn. Vil dette passe? Nå er det første gang jeg skfiter vifter (ja, Netshop bydge den for meg), hvilken vei er det best å ha det? Sorry, vet ikke hva som er "inn" og hva som er "ut", angående luft-strøninger og det De 4 viftene skal bli styrt med en Scythe "Kaze Master 5.25" viftestyring, vil alt passe? - Netshop festet PSU'en slik at hullet der alle kablene kommer ut, står bak, vendt mot HK-platen, altså de synes ikke. Men på de fleste bilder synes jeg at den er montert sånn at kabel-hullet er mot "utsiden", er det noe forskjell med det, untatt at kablene blir "lengre" når den er sånn jeg har den? - Er det vanskelig å fjerne de stanard-viftene å sette inn de nye? Hvor skal vifekontrollen stå? Takker for all hjelp Første gang jeg gjør noe i kabinetter, untatt og sette inn en HDD og et DVD-rom Endret 28. april 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Viftene bør monteres slik at de trekker inn luft i fronten, og blåser ut bak for optimal kjøling. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor viftene plasseres i et P182, men slenger med et bilde for å vise hvordan luftstrømmen bør gå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Viftene fjerner du lett Som regel er det 4 vanlig skruer du må fjerne. I p182 har man ofte montert PSU slik at vifta vender OPP. Netshop har bare snudd den, noe som ikke har noe å si. Har min stående som din selv (i mitt p182) Alt vil passe med Kaze Mastern. Ser veldig bra ut i p182 også Festes i vanlig DVDbrønn. Hvis du har disker i det nederste HDD-buret bør viften trekke luft fra diskene. Det gir best luftflyt i p182 har jeg funnet ut. Hvis du ikke har disker der trenger du ikke vifte der. I det lille HDD-buret bør også viftene trekke luft vekk fra diskene, mot cpu-kjøler. Vifta i toppen og bak bør flytte luft ut Håper det var svar på sprøsmålene dine Selv om dette kanskje var en liten feilpost Edit: KongKake outsmarted me! Nydelig illustrasjon BTW Endret 28. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Wikipedersen: Haha, takk ;D Vurderer å modde mitt Antec P180 Mini litt jeg. Noen som har noen tips til enkel modding som kan gjøre. Har forsåvidt hele skolen til dispansasjon når det gjelder verktøy, men vil herpe kassa minst mulig. Tenkte på et vindu og optimalisering av kabelorganisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå