L4r5 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 River av meg håret over den evig lange leveringtiden på P182! 8954935[/snapback] Fikk mitt i forrige uke men hadde ikke penger til å hente det ut før i går. Bestillte det siste de hadde på lager hos Netshop. Kan ikke si jeg ble skuffet... Dette kabinettet er alt jeg trodde det skulle være og mere til. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Fikk mitt i forrige uke men hadde ikke penger til å hente det ut før i går. Bestillte det siste de hadde på lager hos Netshop. Kan ikke si jeg ble skuffet... Dette kabinettet er alt jeg trodde det skulle være og mere til. 8954948[/snapback] Noen som er heldig! Jeg har ventet 1,5 uke tror jeg. Skulle kommet i går, ser i dag at det skal komme i dag... :S Jeg liker ikke dette! Jeg reiser på fredag, hadde håpt maskinen kunne stå hjemme hos meg og bli kjent med omgivelsene=) (Håpte også at jeg skulle få testa maskinen litt, utfattelig kjuedelig å ha en ny maskin hjemme i 1 uke uten å prøve den!!!!!!!!) Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) OCZ MIST 500W blir nok det riktige valget. Du kan kjøpe den som modulær og med langt kabelsett så vet du at du har mer enn nok å gå på Til sammenligning er min MIST 500W stillere på samme load, enn min TT Thoughpower 750W. MIST 500W'en er også kraftig nok til å dra oppsettet i signaturen min 8953324[/snapback] Har sett på den ja, og har også 600W versjonen selv (skal bygge den nye maskinen for broder'n). Men den blir litt i overkant prismessig ettersom den bikker 1000 kr dersom man skal ha langt kabelsett inkludert. Har sett på en fra Hiper og en fra Chill Innovation, samt en fra OCZ. Har hørt en del negativt om Hiper fordet. Den fra Chill Innovations kommer bra ut i hw.no's test, men kablene er korte og de skal forlenges. I tillegg er det foreløbig kun shg.no som selger den, og jeg hadde tenkt å bestille resten av maskinen fra amentio. Og den fra OCZ har jeg ikke hørt noe om egentlig, hvilket gjør meg skeptisk selvom den ser bra ut på papiret. Edit: Sorry hvis dette er litt OT... Endret 27. juni 2007 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er avgjort, kabinettet kommer ikke før jeg reiser! Tror jeg kommer til å få abstinenser fra å ikke ha en maskin ventende på meg når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
DonTomaso Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det virker som om http://www.shg.no/ har P182 på lager, selv om jeg ikke tror det før jeg ehnter den på Posten. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg tviler litt. Jeg bestilte maskinen min 26 elns. Og dem har enda ikke klart å få tak i kabinettet, dem bytter mottags dato ver dag.. Lenke til kommentar
DonTomaso Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jaggu kom det ikke en P182 i postkassa i dag. Shg.no har faktisk flere på lager, ser det ut som, og jeg aner ikke hvor de kommer fra. Magi, kanskje? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 anbefaler dere å sette hdd i nederste hdd "rom" og ta av den vifta mellom strømforskyninga og hdd så setter du den, fester den med brakettene som følger med utenpå den øverste hdd "rommet"... Da kjøler den gpu ganske mye, 5grader minus med meg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dem jeg har bestilt P182 har endelig fått hele TO kabinetter på lager (av 15elns bestilte) Jeg har bytta på deler så ofte, at jeg har mulig mista plassen i køen, men håper ikke det. Jeg akter ikke å vente så veldig mye lengre!! Jeg bestilte maskinen 26.06. Solgte min maskin på torsdag for to uker siden, reiste fredagen etter på (så har gått fint uten maskin ) Men kommer hjem i morra, frykter at uka blir laaang uten maskin!! Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har et P182, Corsair 520W, osv... Et par småting jeg har å utsette på kabinettet... 1. 12V-ledningen blir gjerne for kort 2. det skorta litt på plassen under montering, men med litt lirking går alt.. Fun fact: Thermalright Ultra 120 Extreme går AKKURAT inn i kassa, er 1-3mm margin til døra... stort faenskap Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som vet når P190 blir lansert for fullt? Uten de to PSUene? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tenkt på å undersøke selv, istedenfor å spørre 14 ganger her...? Jeg ringte Amentio for å høre om jeg kunne få kjøpt P190 uten PSU'ene som følger med, og fikk et kjapt "nei". Lenke til kommentar
andylove Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Tenkt på å undersøke selv, istedenfor å spørre 14 ganger her...? Jeg ringte Amentio for å høre om jeg kunne få kjøpt P190 uten PSU'ene som følger med, og fikk et kjapt "nei". 9039075[/snapback] Beste hittils faktisk. Ekke så dumt å ringe. Jeg ville ha kjøpt det med PSU'ene som medfølger. Snakk om god deal i grunn. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Selv har jeg nettopp kjøpt meg TT's Thoughpower 1000W PSU. Den passer akkuratt, med viften mellom harddiskene og PSU. Bilde: Endret 9. juli 2007 av Intern Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Intern? Ta av vifta og sett den et annet sted i kabinettet, gjør ingenting der uansett... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Den kjøler ned mine ekstremt varme harddisker. 3 stk. 750GB'er og en Raptor blir varmt der nede. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Se for deg dette... Jeg har satt en harddisk nedi der, hvor baksiden blir kjølt av en 80x80 vifte som jeg har festa med strips til hullene i harddisk brønnene temperaturen sank med 10grader! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Beklager, men jeg synes fortsatt èn 120mm på relativt lavt turtall som senker temperaturen rundt 15 grader, er bedre enn evt. to 80mm vifter hvor begge går på høyt turtall for å kjøle like godt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Beklager, men jeg synes fortsatt èn 120mm på relativt lavt turtall som senker temperaturen rundt 15 grader, er bedre enn evt. to 80mm vifter hvor begge går på høyt turtall for å kjøle like godt. 9040508[/snapback] Viften er en Thermaltake eller Thermalright med 1000rmp... Skal skifte den ut med en MIST 120x120mm med led senere endag da Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det jeg tenker på, er å klippe litt i kabinettet forran så en 120mm får plass forran diskene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå