Eirik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sprayen fra europris er helt ok den! Har ikke merka noe forskjell fra den jeg testa med før jeg satte igang (den var fra en eller annen malerbutikk) Og ja, det var endel jobb. Men er ganske morsomt å holde på da ! Her er resultatet Kommer mer i neste update i workloggen min (se signatur) Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan er det å få av alle delene før du sprayer? Er det bare skruer eller noen slike nails som er sitter sykt godt fast? De jeg er skeptisk på. Og btw. Det der var sykt stili:p! Dette blir garantert noe jeg skal gjøre! (Springer til Europris eller biltema i morgen) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå fikk jeg også veldig lyst til å spraye innsiden av kabinettet svart! Husker jeg skulle invistere i plexiglass og skjære i kabinettdøra mi. Noen som har gjort dette? Folk sa jeg kunne bare glemme det siden gummien og plastikken ville smelte visst jeg skjærte igjennom og deformere seg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skal lage vindu i mitt.. Bare å følge med i loggen det! Det å få av delene er lett.. Bare å finne fram dremelen og frese vekk popnaglene. Bare å slå dem forsiktgløs med en hammer etterpå. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette skal nå gå fint:) Tror det er noen som har gjort det tidligere i tråden. Spørst vell litt på hva du bruker. Jeg skal prøve dette med en laser inngraverer som noen jeg kjenner snart får. Vet ikke om den helt greier å gjøre jobben sin da, men får prøve:) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det så veldig bra ut, frister sykt å gjøre det med mitt nå Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 På grunn av gjentatte utskeielser og "offtopic" tillater jeg å minne om trådens førstepost som inneholdt følgende: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738005 Ber om at vi kommer tilbake til hva diskusjonen opprinnelig gjelder og begrenser offtopic til et absolutt minimum. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Noen som har lagt merke til Antec P160W? Noen som har erfaring med det? Endret 2. februar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så fett ut den kassa der ja! Men likte ikke at PSU'en er oppe Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som har lagt merke til Antec P160W? Noen som har erfaring med det? Synest det store sidevinduet var fett:) Liker slike og litt nøytralt lys! Men kvitfargen er jeg ikke spesielt glad i. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er enig i det, blir litt mer som "hundred" serien. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde heller brukt mitt gamle kabinett fra Point of View Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Kan noen hjelpe meg å finne en kabinettvifte som jeg skal putte i front på et Sonata III kabinett? Jeg har aldri kjøpt slike vifter før så jeg vet ikke om det er noe spesielt jeg bør tenke på. Har forstått at 120mm hvertfall er det gunstigste. En vifte i front vil vel senke temperaturen en del i kabinettet? Endret 2. februar 2009 av Aldrack Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan noen hjelpe meg å finne en kabinettvifte som jeg skal putte i front på et Sonata III kabinett? Jeg har aldri kjøpt slike vifter før så jeg vet ikke om det er noe spesielt jeg bør tenke på. Har forstått at 120mm hvertfall er det gunstigste. En vifte i front vil vel senke temperaturen en del i kabinettet? Det vil vere med å senke temperaturen i kabinettet ja:) Er fint med mange vifter! Det jeg liker å tenke på er hvor mye viftene bråker og hvor effektive de er. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157 dette er vifter som er meget stillegående og gode:) Er 120mm. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ville heller gått for Scythe-vifter! Har mye høyere ytelse, og et meget behagelig støy-nivå. Iom at de er svarte passer de også mye bedre inn i antec sine kabinetter Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men de flytter jo ikke så mye luft heller da. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan noen hjelpe meg å finne en kabinettvifte som jeg skal putte i front på et Sonata III kabinett? Jeg har aldri kjøpt slike vifter før så jeg vet ikke om det er noe spesielt jeg bør tenke på. Har forstått at 120mm hvertfall er det gunstigste. En vifte i front vil vel senke temperaturen en del i kabinettet? Det vil vere med å senke temperaturen i kabinettet ja:) Er fint med mange vifter! Det jeg liker å tenke på er hvor mye viftene bråker og hvor effektive de er. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157 dette er vifter som er meget stillegående og gode:) Er 120mm. Går for denne da de har den på den lokale butikken. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Whut, hadde vi en Antec tråd? Mine inlegg! Har Antec 900 forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå