Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Sprayen fra europris er helt ok den!

Har ikke merka noe forskjell fra den jeg testa med før jeg satte igang (den var fra en eller annen malerbutikk)

 

Og ja, det var endel jobb. Men er ganske morsomt å holde på da ! :D

 

Her er resultatet :)

 

 

 

IMG_5446.jpg

IMG_5449.jpg

IMG_5466.jpg

 

 

 

Kommer mer i neste update i workloggen min (se signatur)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det å få av alle delene før du sprayer? Er det bare skruer eller noen slike nails som er sitter sykt godt fast?:p De jeg er skeptisk på.

 

Og btw. Det der var sykt stili:p! Dette blir garantert noe jeg skal gjøre! (Springer til Europris eller biltema i morgen)

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg også veldig lyst til å spraye innsiden av kabinettet svart!

 

Husker jeg skulle invistere i plexiglass og skjære i kabinettdøra mi. Noen som har gjort dette? Folk sa jeg kunne bare glemme det siden gummien og plastikken ville smelte visst jeg skjærte igjennom og deformere seg.

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg å finne en kabinettvifte som jeg skal putte i front på et Sonata III kabinett? Jeg har aldri kjøpt slike vifter før så jeg vet ikke om det er noe spesielt jeg bør tenke på. Har forstått at 120mm hvertfall er det gunstigste.

 

En vifte i front vil vel senke temperaturen en del i kabinettet?

Endret av Aldrack
Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg å finne en kabinettvifte som jeg skal putte i front på et Sonata III kabinett? Jeg har aldri kjøpt slike vifter før så jeg vet ikke om det er noe spesielt jeg bør tenke på. Har forstått at 120mm hvertfall er det gunstigste.

 

En vifte i front vil vel senke temperaturen en del i kabinettet?

 

Det vil vere med å senke temperaturen i kabinettet ja:) Er fint med mange vifter!

Det jeg liker å tenke på er hvor mye viftene bråker og hvor effektive de er.

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157 dette er vifter som er meget stillegående og gode:) Er 120mm.

Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg å finne en kabinettvifte som jeg skal putte i front på et Sonata III kabinett? Jeg har aldri kjøpt slike vifter før så jeg vet ikke om det er noe spesielt jeg bør tenke på. Har forstått at 120mm hvertfall er det gunstigste.

 

En vifte i front vil vel senke temperaturen en del i kabinettet?

 

Det vil vere med å senke temperaturen i kabinettet ja:) Er fint med mange vifter!

Det jeg liker å tenke på er hvor mye viftene bråker og hvor effektive de er.

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157 dette er vifter som er meget stillegående og gode:) Er 120mm.

Går for denne da de har den på den lokale butikken. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...