marius883 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Halla, har bare ett kjapt spørsmål, har tenkt å investere i denne https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=90400 handlevogna men lurer på om HK og skjemkort ikke tar litt for stor plass..eller hva tror dere om det? på forhond takk Jeg er usikker på om det passer, men uansett burde du ha et større kabinett til det oppsettet der! i7+GTX295= ekstrem varme Jeg ville ivertfall gått opp på antec 900 eller 1200 Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 P182 istedetfor 300, med scythe s-flex 1200rpm vifter rund baut + kama bay med s-flex, så går det nok greit. Styr godt unna zalman-kjølerne, gå heller for TRUE med 1366-brakett. Seagate har problemer med 1.5TB diskene, ville vurdert 2x Samsung 640GB eller 1TB istedet. Ellers er jeg ikke så sikker på om Core i7 har noe for seg rent økonomisk enda, 3k for et hovedkort og 1.7k for 6GB ram er jo ran på høylys dag... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ellers er jeg ikke så sikker på om Core i7 har noe for seg rent økonomisk enda, 3k for et hovedkort og 1.7k for 6GB ram er jo ran på høylys dag... Enig. Man trenger riktignok ikke kjøpe det dyreste da.. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er ganske stor forskjell på 800mhz ram og 1600mhz ram da! Men CPUene er helt.. greie. Syntes ikke min gode gamle Q6600 er noe treig i forhold jeg, egentlig... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjører selv med 1066 mhz ram. Funker bra det. Mitt intrykk er uansett at X58, i7 og DDR3 koster mye mer enn det smaker. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det er jo hovedkortene som er dyre.. er det intel som tar mye for chipsettene eller? Har bygget to sånne PCer for kompiser nå.. Det er litt dillemma når man kjøper ny pc mtp oppgraderingsmuligheter og sånn.. Edit: Med P182 og nine hundred forholdsvis, bare for å bevise at jeg er on topic! Endret 2. februar 2009 av Inception_ Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Gang på gang må jeg be en moderator om å rydde i tråden da det snakkes om stort sett alt annet enn kabinetter. Hva har prisvurderinger av Core i7 og DDR3 minne med Antec kabinettene å gjøre? Om man har spørsmål som angår kjøp og salg, så finnes det egne tråder for dette. Vær så vennlig å hold dere on-topic. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe, noen som spør om ting får plass osv, så har det vel en tendens til å skli litt ut Beklager Har lakkert rammen til mitt antec p182 svart!, hvordan er stemninga for en liten photo-shoot? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Stemningen er ventende! Gief pix0rs! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Å få mitt P182 svart er noe jeg har veldig lyst til så gi bilder:p! Hvilke spray eller annen farge brukte du? Eller hva er best å bruke. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gi meg ti min til så skal jeg fikse! Brukte spray. Sort halvblank fra europris Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spray fra europris? Wow. Kanskje jeg må lakke mitt P182 og. Kanskje man må overtale brodern og til å lakke sitt Nine Hundred Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har dere noe problemer med at harddiskene løsner i nederste HDD rack? Min skurrer noe jævlig..250GB Seagate Harddisk, 1,5 år gammel.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har dere noe problemer med at harddiskene løsner i nederste HDD rack? Min skurrer noe jævlig..250GB Seagate Harddisk, 1,5 år gammel.. Ikke merka noe til det her. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg synes egentlig at mine disker er begynt å surre mere i det siste, ja. Har følgende disker: 1x Samsung Spinpoint 300GB SATA2 2x Western Digital Caviar SE 500GB SATA2 1x Seagate Barracuda 1.5TB SATA2 Tror det er Seagaten som surrer... Endret 2. februar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spray fra europris? Wow. Kanskje jeg må lakke mitt P182 og. Kanskje man må overtale brodern og til å lakke sitt Nine Hundred Ja trur jeg skal finne ett gammelt kabinett som jeg kan prøve ut denne sprayen:p Vist det ikke skal en dyrere spray til skal dette bli mitt neste prosjekt. Har og lyst å få tak i noen lysdioder som blir styrt av mikroprossesor. Dette er noe vi gjør på skolen nå og har nesten ett fullført program:) Trenger bare å få jobba med oppkoplinga. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva betyr det egentlig at harddisken skurrer? Har virkelig ikke råd til at noen komponenter ryker nå altså..Da klikker det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå