L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det der er da ikke så ille. Selv så har jeg festa viftene på TRUE'en med rørleggertape. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det der er da ikke så ille. Selv så har jeg festa viftene på TRUE'en med rørleggertape. pics or it didn't happen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 pics or it didn't happen Sorry, jeg skrev feil. Mente elektrikker-tape. Sånn svart type. Og jeg har ikke kamera her nå. Skal se om jeg får tatt bilde i morra eller noe så skal du få se. Ja, det er jalla-mekk, men ja, det funker. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men hvorfor ikke bruke de festene som fulgte med TRUE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Men hvorfor ikke bruke de festene som fulgte med TRUE? De kan være noe herk og få på.. Endret 28. januar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da har du tolv tomler, jeg syntes ikke det var så stress. Syntes eltape virker mer stress Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da har du tolv tomler, jeg syntes ikke det var så stress. Syntes eltape virker mer stress So true... xD haha "true" Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 >_< så tørr vits at den ble litt morsom Lenke til kommentar
techs Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Teip og strips overalt :/ Hva skal han ellers bruke for å få et ryddig kabinett uten Strips? Medfølgende fester og skills Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Medfølgende fester og skills De medfølgende "Stripsa" er jo temmelig råtne iforhold til de tynne du kan få på en bilrekvisita, mye mer frihet med de tynne fra en bilrekvisita, de medfølgende er for store og klumpete Du får det aldri skikkelig gjort uten strips mener jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men hvorfor ikke bruke de festene som fulgte med TRUE?Fordi det er trangt, jeg er klønete, fikk det ikke til og fordi jeg hadde hastverk med å få den i gang. Så jeg laget bare en midlertidig løsning. Som nå har holdt i halvannen måned. Har en del problemer med leddene så er ikke bestandig like lett å få til ting på slike trange plasser. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har enkelt og greit Stripsa fast Vifta i True-kjøleren min, strips i vært hjørnet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Var planen min også. JEg bare fant ikke strips i farta. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Mine ledd ekke noe å skryte av heller, lite med gitarspilling og "seriøs" fps spilling på meg for tiden altså : / Men braketten fikk jeg på! Lenke til kommentar
techs Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Medfølgende fester og skills De medfølgende "Stripsa" er jo temmelig råtne iforhold til de tynne du kan få på en bilrekvisita, mye mer frihet med de tynne fra en bilrekvisita, de medfølgende er for store og klumpete Du får det aldri skikkelig gjort uten strips mener jeg Kanskje det, men man kan hvertfall prøve og skjule strips"hodet" så det ser litt mer ordentlig ut. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kanskje det, men man kan hvertfall prøve og skjule strips"hodet" så det ser litt mer ordentlig ut. Enig, jeg pleier alltid å vende "Hodet" på stripsen hvor jeg ikke ser, dessuten, jeg klipper alltid av strips-leddene som har gått igjennom festemekanismen i stripsen (Håper noen forsto den ). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 JFM, hva er / var det du hadde teipa på PSU'en? Og hva med teipen på HDD brønnene? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg har enkelt og greit Stripsa fast Vifta i True-kjøleren min, strips i vært hjørnet Samme her: stripset 2 vifter for push-pull på True. Om hodene på stripsen vises så er det en bagatell siden døra likevel er stengt! Jeg har lett litt etter noen fjærer man kan bruke i stedet men har ikke funnet noen enda. Har noen tips til hvem som leverer fjær av ulike størrelser, tas det gladelig i mot. Endret 30. januar 2009 av bjornh Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg hadde teipa en usb-hub. En sånn som man ofte har framme på kabinettet. Denne hadde jeg en bluetooth sender i. Men nå har jeg flytta det opp på den plata som skiller psu fra "hovedkort-rommet" Lenke til kommentar
Joker_meg Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Halla, har bare ett kjapt spørsmål, har tenkt å investere i denne https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=90400 handlevogna men lurer på om HK og skjemkort ikke tar litt for stor plass.. eller hva tror dere om det? på forhond takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå