Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Æsj. Fikk mitt Antec P180 Mini i går. Nydelig kabinett, men til min store forskrekkelse hang toppvifta på 20cm og slang i kabinettet, den hadde brukket i alle festene :( også manglet det skruer og skinner til 5,25" drev.

 

Oj! Stilig at noen har dette kabinettet. Det vil jeg også ha. Gi oss tilbakemeldinger når du har fått bygget riggen din. Gjerne bilder også!

 

Surt at du måtte oppleve "DOA" (hehe), men det ordner seg vel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riggen er bygget den, men er litt usikkert med en harddisk som ligger løst ti kabinettet, samme med drevet forsåvidt. Har sendt en hissig mail til Multicom, så håper på å svar i løpet av dagen, at de sender meg en ny vifte og manglende deler, for jeg kan ikke sende tilbake kabinettet for å bytte.

 

Men, hvertfall, til tross for feilene som har skjedd, så er førsteinntrykket bra. Kabinettet er nydelig og stilrent. God funksjoner, og virker solid. Skal komme med en skikkelig rapport og bilder senere. ;)

Lenke til kommentar
Hjelper slike matter mye eller? Prøver å få en meget stille maskin siden den ene maskinen skal stå på 24/7.

 

Lurer også litt på erfaringene rundt matter inni dette kabinettet. Noe slår meg at det kan bli litt for varmt da det isolerer svært godt i utgangspunktet. Gjerne tilbakemeldinger og bilder her av de som har sånt. Vet det er noen eldre bilder lengre bak i tråden!

Lenke til kommentar

Føler det er ganske flott at antec P182 har gode vifteløsninger da vist du skal ha matter på sidedørene og i topp. De to viftene bak står jo ganske fint plassert vist du vil fulle kabinettet med støydemping:)

 

Jeg har og tatt i en brønn for harddisker i CD-rom brønnene med en 120mm vifte. Får litt gjennomtrekk:p

Lenke til kommentar
Bråker viftene på P182? Er det lurt og bytte de ut og kjøpe nye vifter da, eller?

 

Gjerne gi forslag på passende vifter.

De bråker ikke direkte med mindre du er støyfanatiker, jeg anser de ihvertfall som gode vifter spesielt siden de følger med et kabinett (Og slike vifter pleier å være rimelig Crapy).

 

Nexus vifter pleier å være brukbare og spesielt stillegående :)

Lenke til kommentar

Jeg er en "støyfanatiker". Jeg har bytta ut kjølere på både skjermkort og CPU for å få ned støyen. Jeg har også bytta ut de standard kabinettviftene med Noctua vifter. JEg har enda en standard Antec vifte. Denne skal byttes med Noctua i nærmeste framtid.

 

Men som jeg sier, jeg er en "støyfanatiker". De aller fleste er nok mere en fornøyd med støyen i standard viftene

Lenke til kommentar

Jeg har byttet ut alle viftene med Noctua-vifter, se signatur. Kjører alle på viftestyring. Først så byttet jeg alle untatt den i toppen, da hørte jeg at det ennå var litt summelyd av den. Nå med en Noctua der også, så er pcen helt stille. Nå er det bare diskene jeg hører. Gleder meg til det blir en SSD-disk, slik at vi eliminerer den støykilden også. Har også en ny kjøler til skjermkortet som jeg skal montere snart, så gleder meg til en stille og kald pc!:D

 

Hadde aldri trodd at min første selvbyggspc skulle bli så bra, skulle nesten tatt slagordet til mist: "The sound of silence":p Er superfornøyd med P182, og vil anbefale til alle som er her inne og lurer på om det er noe tess!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...