Wibla Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Knotete? ikke om du vet hva du gjør og gidder å bruke litt tid på å bygge ting skikkelig... Skjønner ikke helt hvor maset om lite plass kommer fra, om du klarer deg med fire disker så har du jo plass til to store skjermkort. Om du trenger plass til mange disker og ikke tenker på store skjermkort så kan man få tak i en ny 4in3 modul fra CM, så har man plutselig plass til 4+2+4 disker, alle med aktiv kjøling... Lenke til kommentar
Arnesahn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan jo være litt vanskelig å få alle ledningene dit de skal.. Men jeg har 6 harddisker og 2 skjermkort som er passivt kjølt. Det er og CPU'n så her er bare de orginale viftene.. Bruker fktisk bare 2 når jeg tenker meg om.. den nederste brann opp for det kom en SATAA kabel inn i klem der... MEN jeg har en gang opplevd at den slukker pga. av varme men da hadde jeg spilt en seriøst grafikk krevende snutt i halflife2 om og om igjen.. og kun da! har satt inn en disk etter at dette bildet ble tatt: http://www.itavisen.no/pimpmypc/2690/ Den er sykt stille!! Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 hihi. Herlig maskin.. du har ikke vurdert å bytte ut de to trege korta med ett raskere? og corsair produserer flere modulære psuer.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Knotete? ikke om du vet hva du gjør og gidder å bruke litt tid på å bygge ting skikkelig... Skjønner ikke helt hvor maset om lite plass kommer fra, om du klarer deg med fire disker så har du jo plass til to store skjermkort. Om du trenger plass til mange disker og ikke tenker på store skjermkort så kan man få tak i en ny 4in3 modul fra CM, så har man plutselig plass til 4+2+4 disker, alle med aktiv kjøling... Jeg tørr påstå at Kabinettet er knotete å montere i, ja. Med mine fat-kids fingre, og når hovedkortet, skal ned i kassa (Forsikitg) med en stor CPU-kjøler, blir det å leite etter diverse løsninger Jeg sammenligner da iforhold til kabinetter hvor du kan ta ut hovedkortet (Brettet), det savner jeg kanskje litt. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bare å være forsiktig det, aldri hatt noe problem med å få ned i div. asus kort med TRUE kjøler i P182, bare huske å få tatt ut mest mulig av kabinettet først, og legge unna kabler. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bare å være forsiktig det, aldri hatt noe problem med å få ned i div. asus kort med TRUE kjøler i P182, bare huske å få tatt ut mest mulig av kabinettet først, og legge unna kabler. Hehe, har gjort dette, og selvfølgelig legger jeg sjela mi i rydding av diverse kabler Har nå testet P182 3 ganger Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har TRUE på XFX 780i og det går fint det. Trangt ja, men det går helt fint. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå orker jeg ikke all den viftesusingen lengre! Hvor støysvakt er dette kabinettet egentlig, blir jeg kvitt den elendige processorviftenlyden helt? Har hørt at strømkabler ikke alltid strekker helt til i dette kabinettet. Har en Mist 500w psu, så lurer om noen har prøvd denne i dette kabinettet? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Får man plass til den vifta på toppen av kabinettet når man f. eks. har TRUE? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det går fint. Har bilder i linken i signaturen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det går fint. Har bilder i linken i signaturen. Shitt! Kanskje jeg ikke har lest helt nøyaktig, men hvor mange disker har du totalt inne i ditt Antec Kabinett? Og de som mener det er umulig med et ryddig kabinett med mange disker Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det går fint. Har bilder i linken i signaturen. Hva er det du har foran vifta her? Hvordan har du festet den vifta? Tror jeg skal lage noe lignende Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Får man plass til den vifta på toppen av kabinettet når man f. eks. har TRUE? Joda. Og jeg har 2 stk. Noctua vifter stripset til TRUE. Den er montert slik at viftene blåser oppover. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Shitt! Kanskje jeg ikke har lest helt nøyaktig, men hvor mange disker har du totalt inne i ditt Antec Kabinett? Og de som mener det er umulig med et ryddig kabinett med mange disker Her er det totalt 10 harddisker, flere vifter mm. Er veldig fornøyd med hvordan det ble. Det er jo tross alt fryktelig mange strøm- og Sata-kabler og diverse ledninger mm inni der, men med planlegging, litt flaks og diverse kutting og lodding gikk det bra. Men det gikk myye tid.. Hva er det du har foran vifta her? Hvordan har du festet den vifta? Det er faktisk fronten på noen gamle høyttalere. Viften er festet med medfølgende gummipropper. Hadde tenkt å skru fast fronten, men den holder seg på plass av seg selv. Sitter veldig godt da kantene oppe og nede er brettet inn og lager press. Endret 30. oktober 2008 av Panter Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bare leker meg litt med lys: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hehe Skulle ikke du ta noen "skikkelige" bilder av Kabinettet ditt da? (Flere ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ser "litt" heftig ut med et GTX 280 og et 9800GTX+ også da Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hehe Skulle ikke du ta noen "skikkelige" bilder av Kabinettet ditt da? (Flere ) Akkurat nå er det litt preget av testing(er et XFX GTX 280 XXX og 9800GTX+ Black Edition som står i nå, derfor litt kabelkaos), men det blir etterhvert. Noen spesiell type bilder dere ønsker? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Akkurat nå er det litt preget av testing(er et XFX GTX 280 XXX og 9800GTX+ Black Edition som står i nå, derfor litt kabelkaos), men det blir etterhvert. Noen spesiell type bilder dere ønsker? Tehe, ser det Ønsker vel egentlig bare å se hvordan den svart-fargen ble, 5.25"-brønnen osv Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kunne godt tenkt meg å bytta ut de viftene som følger med kabinettet til noen mer stillgående vifter. De bør helst kunne bli kontrollert med viftestyringa som er bak på kabinettet. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå