Oternakn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 http://www.xsreviews.co.uk/reviews/cases/antec-p190/ Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ubalanserte strømforsyninger, tung og dyr er ankepunktene. Bare ut ifra det ville jeg kunne si at kabinettet ikke er verd prisen den er fastsatt til. Positivt: stor(noe de andre også er, regner med at denne ikke er noe større), strømforsyninger med(noe som blir til negativt da disse er ubalanserte, når man tenker at man betaler ganske mye av prisen på grunn av de PSU'ene) og topp klasse kjøling. Kjølingen virker som det eneste som kunne ha dratt meg mot ett valg av denne Ikke imponerende akuratt. Men men, får vente på flere tester. Lenke til kommentar
Oternakn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jepp, jeg forkasted ak nå p190, går for p182 med en NORTHQ 1000w psu... likte alt annet med p190, vekten gjorde meg ingenting men, hallo å ødlegge sånn med psuene jeeeses. Til dere med p182, hvor mye vil dere si de bråker?? har veldig løst på et nermest lydløst setup Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jepp, jeg forkasted ak nå p190, går for p182 med en NORTHQ 1000w psu... likte alt annet med p190, vekten gjorde meg ingenting men, hallo å ødlegge sånn med psuene jeeeses. Til dere med p182, hvor mye vil dere si de bråker?? har veldig løst på et nermest lydløst setup 8775227[/snapback] Jeg er ikke enig i kritikken mot PSU-balansen, om man først skal inkludere to PSUer (det kan jo såklart diskuteres om det er noen vits, personlig mener jeg det ikke er det), så er en PSU nok til å drive skjermkort (i flertall) og CPU, den eneste halveis saklige grunnen til å ha to er om du har mange mange harddisker i tillegg. Og det kan den andre ta seg av. AtW Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 stor(noe de andre også er, regner med at denne ikke er noe større) 8773934[/snapback] P190 har plass til E-ATX, P180/182 har plass til ATX. Ergo: P190 er større. Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei, SPØRSMÅL: Noen som har byttet "toppvifte" og kan gi meg en anbefaling? Ser etter en som er stille. Papst viftene passer. Som nevnt tiligere så må mist viftene kuttes til Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 stor(noe de andre også er, regner med at denne ikke er noe større) 8773934[/snapback] P190 har plass til E-ATX, P180/182 har plass til ATX. Ergo: P190 er større. 8776196[/snapback] joda, men tviler på at den fysisk er så veldig mye større..altså, det er ikke akuratt så veldig mange som har brukt for E-ATX? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg kan ikke bruke HDD "braketten" oppe pga mitt 8800GTX kort er for langt, det ville ikke skjedd om jeg hadde hatt P190 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noe nytt angående P190? Har ikke vert her på lenge nå og er litt utdatert. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) ubalanserte strømforsyninger, tung og dyr er ankepunktene. Bare ut ifra det ville jeg kunne si at kabinettet ikke er verd prisen den er fastsatt til. Positivt: stor(noe de andre også er, regner med at denne ikke er noe større), strømforsyninger med(noe som blir til negativt da disse er ubalanserte, når man tenker at man betaler ganske mye av prisen på grunn av de PSU'ene) og topp klasse kjøling. Kjølingen virker som det eneste som kunne ha dratt meg mot ett valg av denne Ikke imponerende akuratt. Men men, får vente på flere tester. 8773934[/snapback] quoter meg selv her EDIT: dette er MIN oppfattelse av reviewen som er gitt Endret 5. juni 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
isakm Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det går jo fint an å bruke HDD braketten oppe, men du får kun plass til 2 harddisker, ikke 3... Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg lurer på om noen kan legge ut et bilde (helst) og/eller forklare meg hvor den ene av 2 kabinettvifter man kjøper løst skal være. Den ene skal være framfor den øvre HD-kassen, men skjøøner ikke helt hvor den siste skal stå?(Antec P182) Endret 6. juni 2007 av Sky89 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg lurer på om noen kan legge ut et bilde (helst) og/eller forklare meg hvor den ene av 2 kabinettvifter man kjøper løst skal være. Den ene skal være framfor den øvre HD-kassen, men skjøøner ikke helt hvor den siste skal stå?(Antec P182) 8796077[/snapback] Det går jo fint an å bruke HDD braketten oppe, men du får kun plass til 2 harddisker, ikke 3... 8792805[/snapback] Ja, men det blir uten den viften som kan settes på den øvre HDD "braketten". Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Syns egentlig det er litt rart at de bare har laget plass til 2 disker i den øverste HD brønne. Lenke til kommentar
isakm Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det er plass til 3 disker i den øverste HDD brønnen, men om du skal ha et 8800GTX i pcen, blir det bare plass til 2 der. Og ingen vifte. Vifte blir det uansett ikke plass til om man har hdder i den øverste brønnen. mvh -isaksn- Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Mener å kan huske at det bare er to spor til braketter. Det følger ihvertfall bare med to av de platene til å feste HDDene på. Lenge siden jeg har sett på det så får ta en titt. Endret 6. juni 2007 av Howard B Lenke til kommentar
isakm Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) EDIT: Jeg bajsa på leggen. slett post .. Endret 6. juni 2007 av isaksn Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 stor(noe de andre også er, regner med at denne ikke er noe større) 8773934[/snapback] P190 har plass til E-ATX, P180/182 har plass til ATX. Ergo: P190 er større. 8776196[/snapback] joda, men tviler på at den fysisk er så veldig mye større..altså, det er ikke akuratt så veldig mange som har brukt for E-ATX? 8784770[/snapback] P190 er betydelig større. I alle fall i volum. Det er altså plass til to strømforsyninger i bredden, riktig nok satt på kant: http://www.legitreviews.com/images/reviews...tec_dualpsu.jpg Her en P182 på toppen av en P190: http://img.hexus.net/v2/internationalevent...ntec/P190.5.jpg .t Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hvordan tar man ut hovedkort plata i P180 & P182 ? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Tror ikke det går ann, uten å demontere hele kabinettet. Men tar jeg feil, så rett meg gjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå