Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ubalanserte strømforsyninger, tung og dyr er ankepunktene. Bare ut ifra det ville jeg kunne si at kabinettet ikke er verd prisen den er fastsatt til.

Positivt: stor(noe de andre også er, regner med at denne ikke er noe større), strømforsyninger med(noe som blir til negativt da disse er ubalanserte, når man tenker at man betaler ganske mye av prisen på grunn av de PSU'ene) og topp klasse kjøling. Kjølingen virker som det eneste som kunne ha dratt meg mot ett valg av denne :)

Ikke imponerende akuratt. Men men, får vente på flere tester. :)

Lenke til kommentar

jepp, jeg forkasted ak nå p190, går for p182 med en NORTHQ 1000w psu... likte alt annet med p190, vekten gjorde meg ingenting men, hallo å ødlegge sånn med psuene jeeeses. Til dere med p182, hvor mye vil dere si de bråker?? har veldig løst på et nermest lydløst setup

Lenke til kommentar
jepp, jeg forkasted ak nå p190, går for p182 med en NORTHQ 1000w psu... likte alt annet med p190, vekten gjorde meg ingenting men, hallo å ødlegge sånn med psuene jeeeses. Til dere med p182, hvor mye vil dere si de bråker?? har veldig løst på et nermest lydløst setup

8775227[/snapback]

Jeg er ikke enig i kritikken mot PSU-balansen, om man først skal inkludere to PSUer (det kan jo såklart diskuteres om det er noen vits, personlig mener jeg det ikke er det), så er en PSU nok til å drive skjermkort (i flertall) og CPU, den eneste halveis saklige grunnen til å ha to er om du har mange mange harddisker i tillegg. Og det kan den andre ta seg av.

AtW

Lenke til kommentar
stor(noe de andre også er, regner med at denne ikke er noe større)

8773934[/snapback]

P190 har plass til E-ATX, P180/182 har plass til ATX.

Ergo: P190 er større.

8776196[/snapback]

joda, men tviler på at den fysisk er så veldig mye større..altså, det er ikke akuratt så veldig mange som har brukt for E-ATX? :)

Lenke til kommentar
ubalanserte strømforsyninger, tung og dyr er ankepunktene. Bare ut ifra det ville jeg kunne si at kabinettet ikke er verd prisen den er fastsatt til.

Positivt: stor(noe de andre også er, regner med at denne ikke er noe større), strømforsyninger med(noe som blir til negativt da disse er ubalanserte, når man tenker at man betaler ganske mye av prisen på grunn av de PSU'ene) og topp klasse kjøling. Kjølingen virker som det eneste som kunne ha dratt meg mot ett valg av denne  :) 

Ikke imponerende akuratt. Men men, får vente på flere tester.  :)

8773934[/snapback]

quoter meg selv her :)

EDIT: dette er MIN oppfattelse av reviewen som er gitt

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om noen kan legge ut et bilde (helst) og/eller forklare meg hvor den ene av 2 kabinettvifter man kjøper løst skal være. Den ene skal være framfor den øvre HD-kassen, men skjøøner ikke helt hvor den siste skal stå?(Antec P182) :hmm:

Endret av Sky89
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om noen kan legge ut et bilde (helst) og/eller forklare meg hvor den ene av 2 kabinettvifter man kjøper løst skal være. Den ene skal være framfor den øvre HD-kassen, men skjøøner ikke helt hvor den siste skal stå?(Antec P182)  :hmm:

8796077[/snapback]

Det går jo fint an å bruke HDD braketten oppe, men du får kun plass til 2 harddisker, ikke 3...

8792805[/snapback]

Ja, men det blir uten den viften som kan settes på den øvre HDD "braketten".

Lenke til kommentar

Det er plass til 3 disker i den øverste HDD brønnen, men om du skal ha et 8800GTX i pcen, blir det bare plass til 2 der. Og ingen vifte. Vifte blir det uansett ikke plass til om man har hdder i den øverste brønnen.

mvh -isaksn-

Lenke til kommentar
stor(noe de andre også er, regner med at denne ikke er noe større)

8773934[/snapback]

P190 har plass til E-ATX, P180/182 har plass til ATX.

Ergo: P190 er større.

8776196[/snapback]

joda, men tviler på at den fysisk er så veldig mye større..altså, det er ikke akuratt så veldig mange som har brukt for E-ATX? :)

8784770[/snapback]

P190 er betydelig større. I alle fall i volum. Det er altså plass til to strømforsyninger i bredden, riktig nok satt på kant:

http://www.legitreviews.com/images/reviews...tec_dualpsu.jpg

Her en P182 på toppen av en P190:

http://img.hexus.net/v2/internationalevent...ntec/P190.5.jpg

.t

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...