Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det virkelig så hardt arbeid å åpne døra for å trykke på knappen? :p

Bare å vippe opp døra litt, trykke inn knappen, og klappe igjen døra. :)

Bare ditt, bare datt... Er det ikke lov å være litt lat?! :innocent:

Kanskje bare flytte hele knappen opp på toppen så jeg slipper måtte bøye meg ned og åpne døra også trykke på den pokkers knappen! Kassa står på gulvet og suger støv ja.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt stock vifta til 8600 GT, og det er ikke veldig imponerende akkurat, et billig alternativ, kan være å sette 2 eller 1 stk 12 cm vifte® og stripse disse fast i Skjermkortet.

Hvis du kjøper P182 og føle det fortsatt bråker, så er det ikke større problem enn å gå ned til nærmeste Biltema eller bilrekvisita, og kjøper noen feite støydempingsmatter, og ta stanely kniven fatt og begynne å skjere det til - Det burde ihvertfall hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Jeg har hørt stock vifta til 8600 GT, og det er ikke veldig imponerende akkurat, et billig alternativ, kan være å sette 2 eller 1 stk 12 cm vifte® og stripse disse fast i Skjermkortet.

Hvis du kjøper P182 og føle det fortsatt bråker, så er det ikke større problem enn å gå ned til nærmeste Biltema eller bilrekvisita, og kjøper noen feite støydempingsmatter, og ta stanely kniven fatt og begynne å skjere det til - Det burde ihvertfall hjelpe. :)

Jepp, det var det jeg gjorde. Alternativt kan jo duden kjøpe en annen vifte fra f.eks Zalman og sette på. Blir roligere og stillere av det. Stock CPU kjøler er ikke særlig stillegående med mindre du overstyrer den. Står den på smartmode, så durer den i vei så fort du drar i gang litt action.

Mange gode tips i tråden bakover for hvordan støydempe stort sett det meste. Er det noe vi ikke har diskutert her, liksom? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Enig der, men hvis du bruker feite matter på et par cm så hjelper det, ihvertfall gjorde det i en kompis sitt kabinett da jeg støydempa det. :)

Og det kabinettet var eit P1** kabinett eller lignande?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...